Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Omg 20 eieren..dan ben je hardcore bikkel.
    wat een karakter pffff respect hoor.

Comment

• Ga je , of gebruik je ook stimulatnen tegen de vermoeidheid ?

zoals caffeine of groene thee oid
      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Originally posted by quibus View Post
        Omg 20 eieren..dan ben je hardcore bikkel.
        wat een karakter pffff respect hoor.
        Ik merk wel dat alles weg te spoelen is met coke zero

Originally posted by mascotte View Post
        Ga je , of gebruik je ook stimulatnen tegen de vermoeidheid ?

zoals caffeine of groene thee oid
        Weet je wat het is ik gebruik wel wat caf. tabs en daardoor kan ik wel lekker trainen ,maar ik ben gewoon de hele tijd moe vooral mentaal en de caf tabs maken fysiek alles even wat makkelijker en thats it.

Pas de laatste dagen is de vermoeidheid echt begonnen ,maar het zijn nog maar 7 kleine weken!

Zeker met de aardige woorden in dit log en vooral de PM's en whatsapp met de steun en vertrouwen van iedereen maakt alles een stuk makkelijker.
        Uiteraard maak ik het voor mezelf ook moeilijk omdat ik er alles uit wil halen en op het podium verslagen wil worden door iemand die beter is wetende dat ik alles heb gegeven.

Ik ben ook geen 18 of midden 20 meer en dat icm met een drukke baan en gezin drukt er flink op,maar klagen mag ik niet ,want ik heb hiervoor gekozen!

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• koop voor lisanne al maar een neusknijper , je zou niet de eerste zijn die traangas effect windjes laat met al die eieren

Ik vind het gewoon uber interessant dat je je lief en leed met ons deelt .
          op mijn werk zit ik soms eens te kijken in je log over hoe het weer met je gaat .
          klinkt mss wel fout , maar dat is het niet . . en wat de uitslag ook betreft , om die plastic beker doe je het toch niet . je doet het voor jezelf , voor je team en iedereen in je gezin en de mensen die naar je opkijken . dat is al een overwinning op zich om daar voldaan op het podium en met een big smile te posen van ''kijk dit is waar ik voor geknokt hebt'' .
          Last edited by mascotte; 18-08-2014, 18:40.
          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Originally posted by Mvos
            Zeker met de aardige woorden in dit log en vooral de PM's en whatsapp met de steun en vertrouwen van iedereen maakt alles een stuk makkelijker.
            Het is je gegund hoor ouwe buffel! 20 eieren goeie genade das wel next level dedication!

Comment

• Tok tok tok tok tok tok tok tok tok tok
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Pgf2a?
                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Het leven van een bb'er gaat niet altijd over rozen(geur)! 20 eieren..... Pfffff

Wellicht ben ik de 5e oktober toeschouwer in de Tamboer. Ik heb nog nooit een bb wedstrijd gezien. Wie weet maakt dat bepaalde ambities los

Comment

• Ga je dan niet mega aan de schijt man ??? Allemaal met dooier ? Cola zero mag je onbeperkt drinken ? Alle Zero producten ?

Ik ook vandaag hele planning door genomen, oei oei maar we gaan er voor !! vnaf 1 okt moet ik echt 110% gaan en nu 90% kwa voeding en 110% trainingen
                    Een dag niet getraind...

Comment

• Idd next lvl. Lichamelijk is klote, maar veel sterkte met de mentale "pijntjes". Igg respect kerel, zet hem op!
                      Mind is everything.

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                        Ga je dan niet mega aan de schijt man ??? Allemaal met dooier ? Cola zero mag je onbeperkt drinken ? Alle Zero producten ?

Ik ook vandaag hele planning door genomen, oei oei maar we gaan er voor !! vnaf 1 okt moet ik echt 110% gaan en nu 90% kwa voeding en 110% trainingen
                        Tuurlijk mag dat, 0 kcals en aspartaam is een stuk minder slecht voor je dan de shitload AAS.
                        Geloof me btw, 100% inzet zal voldoende zijn

Comment

• Originally posted by mascotte View Post
                          koop voor lisanne al maar een neusknijper , je zou niet de eerste zijn die traangas effect windjes laat met al die eieren

Ik vind het gewoon uber interessant dat je je lief en leed met ons deelt .
                          op mijn werk zit ik soms eens te kijken in je log over hoe het weer met je gaat .
                          klinkt mss wel fout , maar dat is het niet . . en wat de uitslag ook betreft , om die plastic beker doe je het toch niet . je doet het voor jezelf , voor je team en iedereen in je gezin en de mensen die naar je opkijken . dat is al een overwinning op zich om daar voldaan op het podium en met een big smile te posen van ''kijk dit is waar ik voor geknokt hebt'' .
                          Bedankt maat,...altijd fijn om te lezen dat het gewaardeerd wat dat ik de tijd neem om hier alles neer te zetten en vragen te beantwoorden.
                          Je hebt helemaal gelijk ,want op het podium staan wetende dat ik alles gedaan heb wat ik meost doen is al de beste overwinning.

Originally posted by erik1982 View Post
                          Het leven van een bb'er gaat niet altijd over rozen(geur)! 20 eieren..... Pfffff

Wellicht ben ik de 5e oktober toeschouwer in de Tamboer. Ik heb nog nooit een bb wedstrijd gezien. Wie weet maakt dat bepaalde ambities los
                          zou cool zijn man en inderdaad misschien gaat het virussen zich verspreiden!

Originally posted by frankey View Post
                          Ga je dan niet mega aan de schijt man ??? Allemaal met dooier ? Cola zero mag je onbeperkt drinken ? Alle Zero producten ?

5 met dooier de rest alle het eiwit ,merk nou ik al ik alles strakker trek nu de whey en kwark eruit is.
                          Dat is zo interessant als je alles zo strak houd dat je precies kan volgen welke voeding wat met je doet en hoe jij daar op reageert.
                          Je voeding meer gevarieerd houden is lekkerder uiteraard ,maar in dit stadium willen we gewoon precies weten hoe en wat en hoe we "problemen" kunnen aanpakken.

Inderdaad alles zero /light producten mag je drinken alleen de laatste 2 weken halen we die voor het grootste gedeelte eruit.

Originally posted by resike View Post
                          Idd next lvl. Lichamelijk is klote, maar veel sterkte met de mentale "pijntjes". Igg respect kerel, zet hem op!
                          Bedankt maat en top dat iedereen zo positief reageert,want ik waardeer dat enorm

Comment

• Zo, ben ook weer thuis en meteen ff weer bijgelezen

Je gaat heerlijk maat, weer 200% dedicated lees ik, super!! 20 eieren pff das echt veel haha, hou vol he kerel!! En ik vind ook tof en leerzaam dat je hier alles bijhoudt vooral blijven doen!!
                            Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                            People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                            BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Wilde gister kaarten bestellen en zag dat er ook first class kaarten waren voor iets meer.
                              even gemaild wat het verschil was, net mail terug.
                              de voorste rijen zijn voor pers sponsers direct daarachter zit first class.
                              er was nog geen kaart van verkocht, je mag je voorkeur doormailen na bestelling.
                              die doe ik dus zo en zit dan met R op voorst mogelijke rij in het midden

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                                Zo, ben ook weer thuis en meteen ff weer bijgelezen

Je gaat heerlijk maat, weer 200% dedicated lees ik, super!! 20 eieren pff das echt veel haha, hou vol he kerel!! En ik vind ook tof en leerzaam dat je hier alles bijhoudt vooral blijven doen!!
                                Bedankt voor je comments en positiviteit Rick,

Tja, ik zou eingenlijk liever 20 frikandellen eten per dag,maar zoveel geluk als jou heb ik niet
                                damn ik wel zin in een frikandel!

Originally posted by quibus View Post
                                Wilde gister kaarten bestellen en zag dat er ook first class kaarten waren voor iets meer.
                                even gemaild wat het verschil was, net mail terug.
                                de voorste rijen zijn voor pers sponsers direct daarachter zit first class.
                                er was nog geen kaart van verkocht, je mag je voorkeur doormailen na bestelling.
                                die doe ik dus zo en zit dan met R op voorst mogelijke rij in het midden
                                Top,..Lis heeft er ook net een aantal besteld!

vanmorgen vroeg mijn bed uitgekropen voor een fasted cardio sessie om 06:00 en dat was weer lekker.
                                Dat kwam vooral omdat ik goed geslapen had en met een goed gevoel naar bed ging over de positieve woorden van jullie! - BB is een individuele teamsport

daarna meteen aan het werk en nu onderweg naar een andere locatie.

vanavond met Lisanne quads trainen ,aangezien Miles bij opa en oma blijft voor een paar nachtjes.

Last edited by Mvos; 19-08-2014, 13:47.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X