Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ga je , of gebruik je ook stimulatnen tegen de vermoeidheid ?
zoals caffeine of groene thee oid
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Ga je , of gebruik je ook stimulatnen tegen de vermoeidheid ?
zoals caffeine of groene thee oid
Weet je wat het is ik gebruik wel wat caf. tabs en daardoor kan ik wel lekker trainen ,maar ik ben gewoon de hele tijd moe vooral mentaal en de caf tabs maken fysiek alles even wat makkelijker en thats it.
Pas de laatste dagen is de vermoeidheid echt begonnen ,maar het zijn nog maar 7 kleine weken!
Zeker met de aardige woorden in dit log en vooral de PM's en whatsapp met de steun en vertrouwen van iedereen maakt alles een stuk makkelijker.
Uiteraard maak ik het voor mezelf ook moeilijk omdat ik er alles uit wil halen en op het podium verslagen wil worden door iemand die beter is wetende dat ik alles heb gegeven.
Ik ben ook geen 18 of midden 20 meer en dat icm met een drukke baan en gezin drukt er flink op,maar klagen mag ik niet ,want ik heb hiervoor gekozen!
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
koop voor lisanne al maar een neusknijper , je zou niet de eerste zijn die traangas effect windjes laat met al die eieren
Ik vind het gewoon uber interessant dat je je lief en leed met ons deelt .
op mijn werk zit ik soms eens te kijken in je log over hoe het weer met je gaat .
klinkt mss wel fout , maar dat is het niet . . en wat de uitslag ook betreft , om die plastic beker doe je het toch niet . je doet het voor jezelf , voor je team en iedereen in je gezin en de mensen die naar je opkijken . dat is al een overwinning op zich om daar voldaan op het podium en met een big smile te posen van ''kijk dit is waar ik voor geknokt hebt'' .
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
koop voor lisanne al maar een neusknijper , je zou niet de eerste zijn die traangas effect windjes laat met al die eieren
Ik vind het gewoon uber interessant dat je je lief en leed met ons deelt .
op mijn werk zit ik soms eens te kijken in je log over hoe het weer met je gaat .
klinkt mss wel fout , maar dat is het niet . . en wat de uitslag ook betreft , om die plastic beker doe je het toch niet . je doet het voor jezelf , voor je team en iedereen in je gezin en de mensen die naar je opkijken . dat is al een overwinning op zich om daar voldaan op het podium en met een big smile te posen van ''kijk dit is waar ik voor geknokt hebt'' .
Bedankt maat,...altijd fijn om te lezen dat het gewaardeerd wat dat ik de tijd neem om hier alles neer te zetten en vragen te beantwoorden.
Je hebt helemaal gelijk ,want op het podium staan wetende dat ik alles gedaan heb wat ik meost doen is al de beste overwinning.
Ga je dan niet mega aan de schijt man ??? Allemaal met dooier ? Cola zero mag je onbeperkt drinken ? Alle Zero producten ?
Ik ook vandaag hele planning door genomen, oei oei maar we gaan er voor !! vnaf 1 okt moet ik echt 110% gaan en nu 90% kwa voeding en 110% trainingen
5 met dooier de rest alle het eiwit ,merk nou ik al ik alles strakker trek nu de whey en kwark eruit is.
Dat is zo interessant als je alles zo strak houd dat je precies kan volgen welke voeding wat met je doet en hoe jij daar op reageert.
Je voeding meer gevarieerd houden is lekkerder uiteraard ,maar in dit stadium willen we gewoon precies weten hoe en wat en hoe we "problemen" kunnen aanpakken.
Inderdaad alles zero /light producten mag je drinken alleen de laatste 2 weken halen we die voor het grootste gedeelte eruit.
Zo, ben ook weer thuis en meteen ff weer bijgelezen
Je gaat heerlijk maat, weer 200% dedicated lees ik, super!! 20 eieren pff das echt veel haha, hou vol he kerel!! En ik vind ook tof en leerzaam dat je hier alles bijhoudt vooral blijven doen!!
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Wilde gister kaarten bestellen en zag dat er ook first class kaarten waren voor iets meer.
even gemaild wat het verschil was, net mail terug.
de voorste rijen zijn voor pers sponsers direct daarachter zit first class.
er was nog geen kaart van verkocht, je mag je voorkeur doormailen na bestelling.
die doe ik dus zo en zit dan met R op voorst mogelijke rij in het midden
Zo, ben ook weer thuis en meteen ff weer bijgelezen
Je gaat heerlijk maat, weer 200% dedicated lees ik, super!! 20 eieren pff das echt veel haha, hou vol he kerel!! En ik vind ook tof en leerzaam dat je hier alles bijhoudt vooral blijven doen!!
Bedankt voor je comments en positiviteit Rick,
Tja, ik zou eingenlijk liever 20 frikandellen eten per dag,maar zoveel geluk als jou heb ik niet
damn ik wel zin in een frikandel!
Wilde gister kaarten bestellen en zag dat er ook first class kaarten waren voor iets meer.
even gemaild wat het verschil was, net mail terug.
de voorste rijen zijn voor pers sponsers direct daarachter zit first class.
er was nog geen kaart van verkocht, je mag je voorkeur doormailen na bestelling.
die doe ik dus zo en zit dan met R op voorst mogelijke rij in het midden
Top,..Lis heeft er ook net een aantal besteld!
vanmorgen vroeg mijn bed uitgekropen voor een fasted cardio sessie om 06:00 en dat was weer lekker.
Dat kwam vooral omdat ik goed geslapen had en met een goed gevoel naar bed ging over de positieve woorden van jullie! - BB is een individuele teamsport
daarna meteen aan het werk en nu onderweg naar een andere locatie.
vanavond met Lisanne quads trainen ,aangezien Miles bij opa en oma blijft voor een paar nachtjes.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment