Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eet je eigenlijk al die 20 eieren zo op met dooier of maak je er een salade ofzo van?
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• vorige pagina

'5 met dooier de rest alle het eiwit '
      Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• Dude je gaat me niet vertellen dat je langs Mvos z'n update gescrold hebt zonder hem grondig te lezen!? Hij eet er slechts 5 mĂ©t dooier en de rest zonder.

Comment

• Dus 15 dooiers toedeledokie de prullenbak in? Wat een verspilling zeg. Kan je dan niet beter een stuk kip of tonijn eten?
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Post 2043 Gus,

Daar staat wat ik verder nog eet en Tonijn / talapia staan daar al bij.

Het is inderaad een verspilling dat weggooien van de dooiers dat ben ik met je eens.
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Gus View Post
              Dus 15 dooiers toedeledokie de prullenbak in? Wat een verspilling zeg. Kan je dan niet beter een stuk kip of tonijn eten?
              Denk dat daar een hele bewuste reden achter zit. 2 soorten voeding met beide identieke voedingswaarde kunnen toch een heel ander effect hebben op het lichaam.

Wat betreft het stukje verspilling, ben ik het mee eens. Zou dan kijken naar van die pakken vloeibaar ei-eiwit. Is volgens mij goedkoper en minder verspilling.
              People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Pfff wat kosten 20 eieren nou, daarbij kan hij nu naar de markt en voor 10 dagen eieren vast een mooie prijs maken.
                100gram biefstuk is duurder dan een doos eieren.
                heb bij maarten wel eens een stuk vlees gehad van dat geld kon hij een heel jaar eieren kopen hehe.
                na de prep maar weer eens eten denk?

Comment

• Originally posted by Siegfried Muller View Post
                  Denk dat daar een hele bewuste reden achter zit. 2 soorten voeding met beide identieke voedingswaarde kunnen toch een heel ander effect hebben op het lichaam.

Wat betreft het stukje verspilling, ben ik het mee eens. Zou dan kijken naar van die pakken vloeibaar ei-eiwit. Is volgens mij goedkoper en minder verspilling.
                  Daar heb je helemaal gelijk in wat betreft reageren op bepaalde voedings stoffen / waardes.
                  vloeibaar eiwit gaat het niet worden ,want die kosten echt een berg meer dan dat ik nu betaal.

Originally posted by quibus View Post
                  Pfff wat kosten 20 eieren nou, daarbij kan hij nu naar de markt en voor 10 dagen eieren vast een mooie prijs maken.
                  100gram biefstuk is duurder dan een doos eieren.
                  heb bij maarten wel eens een stuk vlees gehad van dat geld kon hij een heel jaar eieren kopen hehe.
                  na de prep maar weer eens eten denk?
                  Ik betaal nu 10 euro voor 250 eieren ,dus dat is een koopje.

Ja, van die ribeye kan je denk ik voor de hele buurt wel eieren kopen,maar man wat zijn die lekker
                  Na de wedstrijd gaan we dat zeker nog een paar keer doen ,..damn daar heb ik nu al zin in!

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                    Top man!

Ben je weleens bij een wedstrijd wezen kijken?
                    Nope, dit zal de eerste worden, aangezien ik ook nog niet zo lang bezig ben.
                    Kaartje is 20 euro dacht ik.
                    Lijkt me wel gaaf joh!
                    In between obsessed periods

Comment

• Originally posted by mdejonge View Post
                      Nope, dit zal de eerste worden, aangezien ik ook nog niet zo lang bezig ben.
                      Kaartje is 20 euro dacht ik.
                      Lijkt me wel gaaf joh!
                      Top man!

Kaartjes zijn inderdaad 20 euro en hopelijk kun je er voor jezelf wat motivatie uithalen.
                      Ik vind zulke dagen altijd erg interessant!

Comment

• Ja dat zal zeker wel lukken! Heb gister de documentaire Pumping Iron gekeken, en daarna schouders gedaan..... Pff wat een motivatie.
                        Diegene waar ik alles van leer gaat waarschijnlijk ook kijken, en die zei dat er een heel groepje uit de gym wou gaan, dus misschien gezellig met zn allen, anders maar met mn broer.
                        In between obsessed periods

Comment

• Originally posted by mdejonge View Post
                          Ja dat zal zeker wel lukken! Heb gister de documentaire Pumping Iron gekeken, en daarna schouders gedaan..... Pff wat een motivatie.
                          Diegene waar ik alles van leer gaat waarschijnlijk ook kijken, en die zei dat er een heel groepje uit de gym wou gaan, dus misschien gezellig met zn allen, anders maar met mn broer.
                          Als je er bent moet je zeker even gedag komen zeggen!
                          Altijd leuk om mensen van het forum te ontmoeten!

Comment

• Vandaag is het ook precies een jaar geleden dat Lisanne geopereerd werd en haar nier werd verwijderd.

Voor degene die interesse hebben
                            How far have you come in a year? | GETFOXFIT (IFBB Bikini Fitness Athlete, Competitor & Model | Kidney Cancer Survivor | Eat Clean, Train Mean)

Comment

• Net met Lisanne quads gedaan en ik zat als een dooie zombie voor mij
                              uit te staren,maar ik hoorde dat het goed ging

Squats
                              Paused squats
                              Leg extensions
                              Lunges

Separatie gaat de goede kant op.

Comment

• damn kerel, echt brute benen, en het word alleen nog maar beter! Mag ik je trouwens vragen op hoeveel % je nu staat aangezien je tot nu toe alleen hebt aangegeven hoeveel je bent gezakt in %
                                Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X