Eet je eigenlijk al die 20 eieren zo op met dooier of maak je er een salade ofzo van?
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Post 2043 Gus,
Daar staat wat ik verder nog eet en Tonijn / talapia staan daar al bij.
Het is inderaad een verspilling dat weggooien van de dooiers dat ben ik met je eens.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Gus View PostDus 15 dooiers toedeledokie de prullenbak in? Wat een verspilling zeg. Kan je dan niet beter een stuk kip of tonijn eten?
Wat betreft het stukje verspilling, ben ik het mee eens. Zou dan kijken naar van die pakken vloeibaar ei-eiwit. Is volgens mij goedkoper en minder verspilling.People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
-
Pfff wat kosten 20 eieren nou, daarbij kan hij nu naar de markt en voor 10 dagen eieren vast een mooie prijs maken.
100gram biefstuk is duurder dan een doos eieren.
heb bij maarten wel eens een stuk vlees gehad van dat geld kon hij een heel jaar eieren kopen hehe.
na de prep maar weer eens eten denk?
Comment
-
Originally posted by Siegfried Muller View PostDenk dat daar een hele bewuste reden achter zit. 2 soorten voeding met beide identieke voedingswaarde kunnen toch een heel ander effect hebben op het lichaam.
Wat betreft het stukje verspilling, ben ik het mee eens. Zou dan kijken naar van die pakken vloeibaar ei-eiwit. Is volgens mij goedkoper en minder verspilling.
vloeibaar eiwit gaat het niet worden ,want die kosten echt een berg meer dan dat ik nu betaal.
Originally posted by quibus View PostPfff wat kosten 20 eieren nou, daarbij kan hij nu naar de markt en voor 10 dagen eieren vast een mooie prijs maken.
100gram biefstuk is duurder dan een doos eieren.
heb bij maarten wel eens een stuk vlees gehad van dat geld kon hij een heel jaar eieren kopen hehe.
na de prep maar weer eens eten denk?
Ja, van die ribeye kan je denk ik voor de hele buurt wel eieren kopen,maar man wat zijn die lekker
Na de wedstrijd gaan we dat zeker nog een paar keer doen ,..damn daar heb ik nu al zin in!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
-
Originally posted by mdejonge View PostNope, dit zal de eerste worden, aangezien ik ook nog niet zo lang bezig ben.
Kaartje is 20 euro dacht ik.
Lijkt me wel gaaf joh!
Kaartjes zijn inderdaad 20 euro en hopelijk kun je er voor jezelf wat motivatie uithalen.
Ik vind zulke dagen altijd erg interessant!
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Ja dat zal zeker wel lukken! Heb gister de documentaire Pumping Iron gekeken, en daarna schouders gedaan..... Pff wat een motivatie.
Diegene waar ik alles van leer gaat waarschijnlijk ook kijken, en die zei dat er een heel groepje uit de gym wou gaan, dus misschien gezellig met zn allen, anders maar met mn broer.In between obsessed periods
Comment
-
Originally posted by mdejonge View PostJa dat zal zeker wel lukken! Heb gister de documentaire Pumping Iron gekeken, en daarna schouders gedaan..... Pff wat een motivatie.
Diegene waar ik alles van leer gaat waarschijnlijk ook kijken, en die zei dat er een heel groepje uit de gym wou gaan, dus misschien gezellig met zn allen, anders maar met mn broer.
Altijd leuk om mensen van het forum te ontmoeten!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Vandaag is het ook precies een jaar geleden dat Lisanne geopereerd werd en haar nier werd verwijderd.
Voor degene die interesse hebben
How far have you come in a year? | GETFOXFIT (IFBB Bikini Fitness Athlete, Competitor & Model | Kidney Cancer Survivor | Eat Clean, Train Mean)Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
damn kerel, echt brute benen, en het word alleen nog maar beter! Mag ik je trouwens vragen op hoeveel % je nu staat aangezien je tot nu toe alleen hebt aangegeven hoeveel je bent gezakt in %Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment