Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by FitnessEcto View Post
    Hoe lang train je eigenlijk al?
    En was het voorheen als natural (zoals je op de foto op de eerste pagina erbij staat)?

En ik zal er overheen gelezen hebben, maar welke klasse ga je doen? Dan ga ik eens wat foto's van die klasse opzoeken.

Nogmaals succes met je prep, ik blijf volgen en ik weet zeker dat je er straks geweldig bij gaat staan!
    Train nu een kleine 4,5 jaar waarvan ik een 8 maanden niet heb getraind.
    (ben nu 34 - laatbloeier )
    Op de foto op de eerste pagina is inderdaad naturel.

Tot nu toe 1 bulk kuur gehad en nu bezig met mijn prep kuur.
    Basis fysiek was dus als de eerste pagina ,waarbij ik van mening ben dat er veel meer uit te halen valt alvorens men denkt aan gebruik.

Mijn keuze was ook alleen dat competitief mee kunnen draaien op hoog wedstrijd nivo het rechtvaardigd voor mezelf om daaraan te beginnen.

De klasse waarin ik dit jaar uit kom is de tot 90 kilo klasse - volgende jaar wil ik de tot 100 kilo doen en een powerlift wedstrijd.

Originally posted by emielos View Post
    1 ding vraag ik me ook af; bekijk je wel is hoe je concurrentie er bij staat? bijvoorbeeld de top 3 van de enercup van vorig jaar?
    Ik ben bijna bij iedere wedstrijd wezen kijken dit seizoen dus ik weet wie en wat er kunnen komen te staan.
    Om eerlijk te zijn ben ik daar totaal niet mee bezig,want ik heb daar geen invloed op behalve op mijn eigen inzet.

Op het podium is het een jury sport ,maar zolang ik maar weet dat ik er alles aan gedaan heb om op mijn best te zijn is het goed.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
      Ik ben bijna bij iedere wedstrijd wezen kijken dit seizoen dus ik weet wie en wat er kunnen komen te staan.
      Om eerlijk te zijn ben ik daar totaal niet mee bezig,want ik heb daar geen invloed op behalve op mijn eigen inzet.

Op het podium is het een jury sport ,maar zolang ik maar weet dat ik er alles aan gedaan heb om op mijn best te zijn is het goed.
      Nee daar heb je gelijk in, dat het op jezelf aankomt. Maar er zijn mensen die wel veel op hun concurrentie letten ongeacht welke sport, vandaar mijn vraag.
      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• De overall van vorig jaar doet nu niet mee want die geeft guest posing

Netjes als je nog natty was op die pic. Meeste hebben dat geduld niet. Probs
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by emielos View Post
          Nee daar heb je gelijk in, dat het op jezelf aankomt. Maar er zijn mensen die wel veel op hun concurrentie letten ongeacht welke sport, vandaar mijn vraag.
          Het is altijd wel leuk om te weten,maar je weet toch niet wie er meedoet en of iedereen waarvan je weet dat ze meedoen daadwerkelijk komen opdagen.

Originally posted by Ruhl View Post
          De overall van vorig jaar doet nu niet mee want die geeft guest posing

Netjes als je nog natty was op die pic. Meeste hebben dat geduld niet. Probs
          Die mag toch niet meer meedoen al heeft hij het graag

Wat ik al zei ben ik van mening dat wanneer je geen wedstrijd ambities hebt ik kuren behoorlijk kansloos vind,maar nogmaals dat is mijn mening waar men het absoluut niet eens hoeft te zijn.

Comment

• Originally posted by mascotte View Post
            Coke zero is echt de shit
            Ik moet echt een sponsor deal krijgen!

Comment

• Vandaag was het weer een drukke dag.

Cardio,werk ,trainen ,poseren ,cardio en nu alles voorbereidenvoor morgen om met het gezin naar Movie World te gaan.

om 05:00 mijn bed uitgekropen en 20min fasted cardio gedaan.
              Daarna druk met werk ,aangezien er volgende week wat dingen op de planning staan waarvan we voor het weekend alles klaar moesten hebben.

Daarna meteen door naar de gym voor een borst / bicep dag ,maar dat werd een bench en whatever dag
              Veel lol gehad met Lis en met een maat van ons die ook mijn PL programming gaat doen in Januari.

Daarna snel naar huis ,want opa en oma kwamen de kleine man weer terug brengen en nu die net op bed ligt zijn lis en ik bezig om alles te preppen voor morgenvroeg.

Flat bench
              10 x 100
              05 x 120
              05 x 130
              02 x 140
              01 x 150
              01 x 155 - niet verkeerd met 2 dagen low/no carbs en 6 weeks out.

cable cross
              4 sets - 10 reps

machine hammer press
              4 sets - 10 reps

pin/floor press - lange tijd niet meer gedaan ,maar terign wat voelde die zwaar aan.
              4 sets - reps van 10 /6 - 80/110 kilo

Filmpjes is tijdens de 3de sets met 100 kilo en het laatste beetje werd er bij de laatste rep uitgeperst,maar alles was leeg.
              Borst zat ram vol met bloed en het voelde goed,maar ik was doodmoe.

http://vid1307.photobucket.com/album...ps5lmxdnoa.mp4

Daarna 70 minuten cardio gedaan.
              Ik wilde niet eens zoveel doen,maar ik zat helemaal ik een 3 uur durende BB motivatie compilatie dat ik bijna de tijd vergat
              40min op de fiets / 30 min op de loopband

Lis was ook van alles aan het doen en bij haar loopt het als een trein.

Daarna deed ze nog wat kettlebell achtige oefeningen die ze vormde naar waar ze extra op wilde focussen ,namelijk schouders / glutes / hams.

http://vid1307.photobucket.com/album...pstvoihux9.mp4

Nu weer lekker aan de vis en straks nog wat eitjes

Last edited by Mvos; 22-08-2014, 20:26.

Comment

• Nice knalt er nog ff 155kg bench uit...trouwens is dat een red musclemeds hoodie?
                Mind is everything.

Comment

• Wees maar blij dat ik niet mee doe jonge :P tering 70 min cardio BEEEST gogogog
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Wat een zieke bench!
                    181 cm 85 kg 14%
                    Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Originally posted by resike View Post
                      Nice knalt er nog ff 155kg bench uit...trouwens is dat een red musclemeds hoodie?
                      Ik was eigenlijk hardstikke verbaasd ,maar het voelde goed.
                      Het is een rode Bev Francis Powerhouse NY hoodie.

Originally posted by frankey View Post
                      Wees maar blij dat ik niet mee doe jonge :P tering 70 min cardio BEEEST gogogog
                      Cardio is iets wat ik nog nooit erg heb gevonden ,maar wat youtube kijken en weten wat het resultaat is van je inspanning zorgt ervoor dat je gewoon makkelijker doorgaat.

Originally posted by Arend-jan View Post
                      Wat een zieke bench!
                      Thanks maatje.

Volgend jaar een PL schema volgen waarbij ik het volgende wil halen:
                      180 bench
                      275 deadlift
                      215 squat

Comment

• Dit ga jij zo ie zo halen ben ik echt niet bang voor !! in deze toestand 155 kilo bank is 180 easy op bulk fase man!
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Dan ook banken in pl stijl met arch?

Mooie update.
                          Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                            Dit ga jij zo ie zo halen ben ik echt niet bang voor !! in deze toestand 155 kilo bank is 180 easy op bulk fase man!
                            Dat denk ik ook wel,maar ik wil deze cijfers minstens halen in een PL meet en afhankelijk hoe de BB wedstrijdplannen zijn weet ik niet in welke fase (bulk/cut) ik zit in die periode ,maar qua kracht wil ik het opbouwen ,zodat ik dit "altijd" kan halen.

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                              Dan ook banken in pl stijl met arch?

Mooie update.
                              Bench nou ook al met een lichte arch ,maar vooral de singles die ik doe zijn altijd paused ipv touche & go.
                              Ik ben echt slecht in banken,maar na een goed programma gevolgd te hebben (thanks inferno) en continu op mijn techniek te letten ben ik er nu zeker verbetering in aan het aanbrengen.

Comment

• superleuk die filmpjes , als het mogelijk is meer graag

verder , zou je wel eens de coke cola zero man kunnen worden in de commercials .

die kerel van de light stelt toch echt niks voor he does he even lift !!!
                                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X