De afgelopen 4 maanden bezig geweest met personal training. Ik ben heel erg bezig geweest mijn voeding op orde te krijgen, balans te vinden in het sporten en rusten, goed slapen, gewicht en weegschaal los te laten en heb verschillende manieren van trainen ondervonden. Het laatste was circuittraining met kettlebell. Ik ben in die 4 maanden 3 a 3 1/2 kilo gewicht kwijt geraakt, een heleboel centimeters verloren en ongeveer 5 % vet. Is dit netjes?
Nu ga ik nog eens 4 maanden pt' en. Verder de puntjes op de i zetten qua voeding, nog enthousiaster worden qua trainen en er meer over leren en wil dus nog wat centimeters en vet kwijt en natuurlijk spiermassa en sterker worden. Ik vind het ook altijd weer een kick om te zien dat anderen in de sportschool bewondering hebben voor mijn prestaties en vragen of ik athleet ben. Whahaha. En een blond moedertje met kracht en dus spieren is gewoon stoer vind ik.
ik zal hier weer eens vaker gaan schrijven.
nu eerst even uitzieken want heb flinke griep gehad en ben dus al 1 1/2 week niet wezen fitnessen. Baal ik van
p.s. kan ik ergens de titel van dit onderwerp aanpassen?
Nu ga ik nog eens 4 maanden pt' en. Verder de puntjes op de i zetten qua voeding, nog enthousiaster worden qua trainen en er meer over leren en wil dus nog wat centimeters en vet kwijt en natuurlijk spiermassa en sterker worden. Ik vind het ook altijd weer een kick om te zien dat anderen in de sportschool bewondering hebben voor mijn prestaties en vragen of ik athleet ben. Whahaha. En een blond moedertje met kracht en dus spieren is gewoon stoer vind ik.
ik zal hier weer eens vaker gaan schrijven.
nu eerst even uitzieken want heb flinke griep gehad en ben dus al 1 1/2 week niet wezen fitnessen. Baal ik van
p.s. kan ik ergens de titel van dit onderwerp aanpassen?
Comment