Vet % verder omlaag en centimeters verliezen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ben inmiddels de weg kwijt ben even boek fitnesstrainer a aan het lezen. Lees daar in ieder geval wat over energielevering.
    IK heb tot nu toe resultaten gehaald. Ik ben sterker, fitter geworden, beter gaan eten als eerst, vet% omlaag, gewicht omlaag, in omvang verminderd. Er zal vast verschil in trainers zijn qua doelgroep die ze goed kunnen begeleiden. Misschien ben ik zelf wel niet duidelijk in waar voor mijn de focus ligt.
    We zullen zien of de komende 15 weken wat op gaat leveren. Misschien niet voldoende voor iemand die al redelijk netjes zit qua gewicht en vet% voor gezond.
    ik ben 1.67 volgens 3 puntshuidplooi ong een vet % van 22. Ik ben nu 63,9 kg
    Ach ja.... Ik heb er ook lol in en ga er zeker meer over leren. Ik word alleen onderhand een beetje onzeker en moet nu wek even zorgen dag dat mijn motivatie niet omlaag haalt.
    Just do it!!!!

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
      Tsjaa..... cutten en kracht bouwen.......

Voor spierbehoud zou ik ook wat meer reps doen tenzij je nog vrij licht traint. Neem aan dat dit nu niet in circuitvorm gebeurt?
      Ja daar is discussie over he? Kan toch? Vooral bij beginners wel. Ik weeg niet of ik nog onder beginners val qua trainen. Volgens mij eet ik aardig im de buurt van onderhoud. Hooguit. Misschien 100-200 eronder denk.
      Just do it!!!!

Comment

Mariekepiek, om je motivatie hoog te houden moet je doelen stellen die niet te ver weg liggen.
        Als je dat doel hebt bereikt zet je weer n doel iets verder weg enz..

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
          Mariekepiek, om je motivatie hoog te houden moet je doelen stellen die niet te ver weg liggen.
          Als je dat doel hebt bereikt zet je weer n doel iets verder weg enz..
          Ja doe ik ook maar vraag me nu af of Die doelen elkaar niet bijten. Als ik die doelen niet haal, kan ik me ok afvragen waardoor dat komt. Of dat ligt aan de voeding en training.
          Just do it!!!!

Comment

Even voor de duidelijkheid mijn focus ligt dus op lichaamsdamenstelling veranderen. Volgens sticky doe je dat door redelijk in de buurt van je onderhoud te eten. Voor beginners en iets geworden zou dat op die manier moeten kunnen. Ach ja.... Anders gaan we hierna weer door naar de next step om nog meet aan te scherpen. Word ik straks nog bb'er ook. Die ambitie had ik nog niet helemaal maar wie weet.
            Just do it!!!!

Comment

Niet zo onzeker joh, komt goed. Vertrouw op je trainer.

Comment

Bedankt!
                0,5 % vet kwijt in 1 week. Voel aan mijn broekriem en laarzen wel degelijk verandering.
                Just do it!!!!

Comment

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden. Voor de één werkt iets soms beter dan voor een ander. Zolang jij resultaat merkt, gaat het toch goed?
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik denk dat het in grote lijnen aardig goed zit gezien de resultaten,maar dat je straks gewoon wat moet' finetunen'.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Vandaag weer kunnen trainen. Ging prima. Ging beter als maandag. Ik kon wat meer herhalingen maken.
                      Squatten: 12 x 27 1/2, 9 x 37 1/2, 9 x 40
                      Deadlift:8 x 37 1/2, 6 x 57 1/2, 6 x 57 1/2, 6 x 57 1/2
                      Chin-up concentrisch 2x
                      Chin-up excentrisch 4x
                      latmachine: 6x50
                      Kettlebell row:6x14, 7x 14, 7x 14
                      lunges: 8x 37 1/3, 8x 37 1/3, 8x40
                      Bench press: 6x 32 1/2, 6 x 37 1/2, 5 x 37 1/2
                      Just do it!!!!

Comment

Originally posted by Mariekepiek View Post
                        Ja daar is discussie over he? Kan toch? Vooral bij beginners wel. Ik weeg niet of ik nog onder beginners val qua trainen. Volgens mij eet ik aardig im de buurt van onderhoud. Hooguit. Misschien 100-200 eronder denk.
                        Is geen discussie over hoor of je sterker kan worden en groeien terwijl je droger wordt.
                        Het kan gewoon.
                        Er zijn wel mensen die er tegenin willen gaan, echter vinden die dat je om droger te worden ook te weinig moet gaan eten. Dan zal je dus ook niet kunnen herstellen en groeien.
                        Als je net boven onderhoudsniveau eet krijg je over het algemeen voldoende voeding binnen om goed te herstellen en dus sterker te worden. Omdat je lichaam ook een deel voeding aanbrengt als energie krijg je totaal vaak genoeg binnen om ook nog wat te groeien in spiermassa. Dat stukje bodyfat dat je verbrand wordt doorgaans niet meegeteld als energie..... je verbrand als je het goed doet dan meestal meer vet dan dat je aanzet, dus wordt je droger en krijg je tegelijk wat grotere spiermassa.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Aah thanks voor de uitleg
                          Just do it!!!!

Comment

image.jpg
                            Dit vind ik nou mooi. Een voorbeeld voor mij.
                            Just do it!!!!

Comment

Het is altijd goed om een doel te hebben.
                              Ik vind dit ook prachtig inderdaad!
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by marnop View Post
                                Is geen discussie over hoor of je sterker kan worden en groeien terwijl je droger wordt.
                                Het kan gewoon.
                                Er zijn wel mensen die er tegenin willen gaan, echter vinden die dat je om droger te worden ook te weinig moet gaan eten. Dan zal je dus ook niet kunnen herstellen en groeien.
                                Als je net boven onderhoudsniveau eet krijg je over het algemeen voldoende voeding binnen om goed te herstellen en dus sterker te worden. Omdat je lichaam ook een deel voeding aanbrengt als energie krijg je totaal vaak genoeg binnen om ook nog wat te groeien in spiermassa. Dat stukje bodyfat dat je verbrand wordt doorgaans niet meegeteld als energie..... je verbrand als je het goed doet dan meestal meer vet dan dat je aanzet, dus wordt je droger en krijg je tegelijk wat grotere spiermassa.
                                Sterker worden: ja
                                massa pakken: soms

Wanneer wel? Als beginner, icm aas, hoge bodyfat.

Het zijn gewoon twee verschillende processen, je kan mij niet vertellen dat je massa gaat pakken als je bijv van 10% naar 5% wilt gaan.. laat staan dat je dan nog kracht pakt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X