Ik ben het met jullie eens hoor! Ik wilde wel kijken hoe hoog de gewichten konden met daarbij goede techniek. Aangezien de uitvoering steeds beter wordt, kon daardoor het gewicht sneller omhoog. Maar nu zit verhogen er eventjes niet in. Ik merk bij de lunges dat ik niet diep genoeg kan en naar voren ga hangen bij teveel gewicht, dus ga ik terug. Ik kan natuurlijk ook meer herhalingen pakken. DeAdlift krijg ik last van mijn rug en moet ik echt eerst mijn rug recht houden en schouders naar achteren. Als ik dat niet doe terug en niet omhoog. Squatten... Leuk naar wil hen wel diep genoeg pakken en geen rug voelen. Dus als dat niet lukt, gewicht terug of zo houden. Het is voorlopig even klaar met grote sprongen maken met gewicht erbij. Vind ik niet erg. Het is al best heel wat zo. Ik heb nog steeds iets last van mij rug en ik vork de pees in mijn lies nog. Ik zit ook niet op blessures te wachten. Dan is het snel klaar.
Ik heb overigens 1 jaar fysio gestudeerd. Dus ben iets meer op techniek en hoe het moet voelen gericht als andere beginnende/gevorderde.
Ik heb nog overlegd over dat voorgestelde dieet. Vond ie inderdaad voor iemand die gevorderd bezig was met sport niet handig, omdat je er niet sterker op wordt en ik al vaak signalen krijg wat laag in koolhydraten te zitten. Is meer voor echte beginners die de focus nog op opvallen hebben.
Ik heb overigens 1 jaar fysio gestudeerd. Dus ben iets meer op techniek en hoe het moet voelen gericht als andere beginnende/gevorderde.
Ik heb nog overlegd over dat voorgestelde dieet. Vond ie inderdaad voor iemand die gevorderd bezig was met sport niet handig, omdat je er niet sterker op wordt en ik al vaak signalen krijg wat laag in koolhydraten te zitten. Is meer voor echte beginners die de focus nog op opvallen hebben.
Comment