thanks!!
log Robin
Collapse
X
-
Ook na een lange tijd benen getraint. Dat kan ik dan ook maar met 1 woord beschrijven: kramp
Niks meer gewent deze poes
5 min cardio
Back squat
10x20kg
8x30kg
6x50kg
6x50kg
6x60kg
Romanian deadlift
6x60kg
6x60kg
6x60kg
3x80kg
leg press
10x86kg
10x86kg
6x86kg
leg curl
10x49kg
10x49kg
10x49kg
calf extention
10x73kg
10x73kg
10x73kg
Barbell rollout
8x
5x
5x
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostGa maar gewoon van 11% uit imo, overigens boeit het geen fuck vind ik, het gaat erom hoe het er in de spiegel uitziet, of die plooimeter nou 8 of 10 zegt, lekker boeie dan, als het er goed uitziet
En idd lekker belangrijk als je nog niet op n wedstrijd hoeft te gaan staan.
Ik zou zelfs durven zeggen dat er voorlopig helemaal niets af moet ook, je kunt gaan cutten als er iets te cutten valt. Voor nu zo laten, en blijven vreten als n leeuw, trainen als n tijger en slapen als n marmot. Zorgen dat er spiermassa bijkomt.
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostIk durf te zeggen dat het meer is dan 11%.
En idd lekker belangrijk als je nog niet op n wedstrijd hoeft te gaan staan.
Ik zou zelfs durven zeggen dat er voorlopig helemaal niets af moet ook, je kunt gaan cutten als er iets te cutten valt. Voor nu zo laten, en blijven vreten als n leeuw, trainen als n tijger en slapen als n marmot. Zorgen dat er spiermassa bijkomt.
Aangezien ik bijna geen massa heb ga ik gewoon zo door.
Comment
-
Oke ik heb morgen weer een leg day, en ben nog steeds aan het herstellen van dinsdag.
Gister had ik enorme spierpijn kon bijna niet traplopen, maar mijn vraag is nu moet ik meer herstellen/rustpakken of morgen gewoon iets minder intensief squaten en deadliften?
Comment
-
ik zou het niet overslaan. van te voren even goed opwarmen. stukje wat dyno gister in een ander logje zei:
spierpijn wordt minder naarmate je gewend bent aan twee maal per week zwaar benen trainen (en gewend bent aan squatten/deadliften). De eerste 2 weken is dat even door de zure appel bijten.“Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”
Comment
-
Ben ik het mee eens, gewoon je benen trainen zo goed als het gaat.
Idd wel goed opwarmen, erna is de spierpijn zo goed als over.. Je herstel gaat ook sneller als je benen meer gewend zijn.
Niets om je zorgen over te maken. 2x per week moet normaal kunnen, de tijd tussen de trainingen is goed.
Als jij dinsdag en donderdags je benen traint hebben ze van donderdag tot dinsdag de tijd om te herstellen.
Al zou ik het liever op bv dinsdag en vrijdag zien, vanwege een langer herstel tussen de 2 trainingen.
Je max hestel kan 72uur duren ivm de supercompensatie en je centraal zenuwstel. 48uur voor normaal herstel en reken +- 72 voor n supercompensatie. Maar is ook net in welke mate jij je benen traint....
Dan zou ik de ivm jou training dagen, het op donderdag helemaal slopen tot je pap benen krijgt... Ze hebben immers tot dinsdag weer de tijd voor het herstel.
1x per week is leuk voor onderhoud, daar het net te weinig is om fatsoenlijk te groeien. Na de supercompensatie krijg je weer afbraak van de spier. Dus het is dan zaak om weer op tijd je benen aan te pakken....
Comment
-
Originally posted by maxxx View Postik zou het niet overslaan. van te voren even goed opwarmen. stukje wat dyno gister in een ander logje zei:
spierpijn wordt minder naarmate je gewend bent aan twee maal per week zwaar benen trainen (en gewend bent aan squatten/deadliften). De eerste 2 weken is dat even door de zure appel bijten.Originally posted by knulletje01 View PostBen ik het mee eens, gewoon je benen trainen zo goed als het gaat.
Idd wel goed opwarmen, erna is de spierpijn zo goed als over.. Je herstel gaat ook sneller als je benen meer gewend zijn.
Niets om je zorgen over te maken. 2x per week moet normaal kunnen, de tijd tussen de trainingen is goed.
Als jij dinsdag en donderdags je benen traint hebben ze van donderdag tot dinsdag de tijd om te herstellen.
Al zou ik het liever op bv dinsdag en vrijdag zien, vanwege een langer herstel tussen de 2 trainingen.
Je max hestel kan 72uur duren ivm de supercompensatie en je centraal zenuwstel. 48uur voor normaal herstel en reken +- 72 voor n supercompensatie. Maar is ook net in welke mate jij je benen traint....
Dan zou ik de ivm jou training dagen, het op donderdag helemaal slopen tot je pap benen krijgt... Ze hebben immers tot dinsdag weer de tijd voor het herstel.
1x per week is leuk voor onderhoud, daar het net te weinig is om fatsoenlijk te groeien. Na de supercompensatie krijg je weer afbraak van de spier. Dus het is dan zaak om weer op tijd je benen aan te pakken....
Mijn week ziet er zo uit!
Maandag : upper body
Dinsdag : benen
Woensdag:rust
Donderdag:upperbody
vrijdag : benen
zaterdag:rust
Zondag : rust
REPEAT
Comment
-
10 min cardio gedaan om de pijn in mn benen te verminderen
Bankdrukken
20x20kg
8x30
6x40
6x50
6x50
Pull ups
6x
6x
6x
Overhead/ militairy press(viel me zwaar tegen, meer moeite mee dan normaal)
10x20kg
6x30kg
6x30kg
5x30kg
1x35kg
Longpull (vervanging voor Tbar row, deze ga ik de volgende keren vervangen voor bor's of dumbell rows)
6x50
6x50
6x50
schrugs barbell
10x30kg
8x40kg
6x50kg
6x50kg
6x50kg
Dippen
6x
6xmet hulp
6xmet hulp
biceps barbell curls
8x25kg
8x25kg
6x25kg <- massive pomp
Matige training voelde mn chest bijna niet met het benchen ......
Originally posted by NickP View PostQua dagen zit het wel goed, mooi rust ertussen en vrijdag echt kneiterhard die benen pakken. geen 6 x 60 maar 8 x 70 jongeman vm.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment