Rainman's reminder 1973-....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je vergist je flink Diasog. Van maarten (Mvos) weet ik dat hij ergens rond de begin 80 kilo weegt (maandje geleden toen ik met hem trainde). Rick heeft een goed fysiek, maar 91 kilo bij een 15-16% is wellicht nog naar 84 kilo bij 8-9%. Dus ook die zit daar behoorlijk vanaf.

Ikzelf heb wel een keer de 98 kilo gehaald, maar dat was dan wel met 17% vet. En eer ik de 8% behaald had, was er nog maar 88 kilo over.

Ik ben toch al flink wat jaren lid. En voor zover ik weet heb ik hier nog geen enkele naturel gezien die de 8-10% haalde en daarbij 100 kilo of meer woog.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by diasog View Post
      Klopt, ligt ook zeker aan je lengte.
      Ik heb het even opgezocht, hij was 1.86m lang en woog 100kg (8-10% bf)

Ik blijf van mening dat je dit ook gewoon naturel kan halen, er is alleen hard werken en discipline voor nodig.

Maar ik zal je topic niet meer vervuilen met onnozele discussies Rainman haha.
      Succes met je cut, het gaat de goede kant op aan de cijfertjes te zien!
      8-10 zal best wel, hij ziet er gortdroog uit. Maar als je kijkt hoe de 90+ mannen er op wedstrijden bij staan, dat verschil is best groot. Geen idee of hij nu wel of niet 100kg is, maar ik kan me best voorstellen dat mensen sceptisch zijn.
      En geen idee wat naturel mogelijk is. Al vind ik zijn vetpercentage indrukwekkender dan zijn massa. Zon monster is het niet... 100kg bij dat vetpercentage (en die lengte) is wel een hele prestatie, lijkt me

Kan het topic niet gesplitst worden? Beetje zonde van zijn logje
      Last edited by Patriciaaa; 23-03-2014, 15:28.
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
        Je vergist je flink Diasog. Van maarten (Mvos) weet ik dat hij ergens rond de begin 80 kilo weegt (maandje geleden toen ik met hem trainde). Rick heeft een goed fysiek, maar 91 kilo bij een 15-16% is wellicht nog naar 84 kilo bij 8-9%. Dus ook die zit daar behoorlijk vanaf.

Ikzelf heb wel een keer de 98 kilo gehaald, maar dat was dan wel met 17% vet. En eer ik de 8% behaald had, was er nog maar 88 kilo over.

Ik ben toch al flink wat jaren lid. En voor zover ik weet heb ik hier nog geen enkele naturel gezien die de 8-10% haalde en daarbij 100 kilo of meer woog.
        Dan heb ik het inderdaad mis op dat gebied, mijn excuses daar voor. Maar nogmaals ik denk niet dat zyzz fysiek alleen met aas mogelijk is.
        Ik weet nog niet veel van aas maar wat ik op dit forum geleerd heb over aas is dat je alles wat je haalt met aas ook te halen valt zonder. Tenminste als we niet boven onze natuurlijke max gaan. Ook heb ik knulletje wel is horen zeggen dat onze natuurlijke max hoger ligt dan we vaak denken. Dit is de reden waarom ik zeg/denk dat zyzz fysiek wel te halen is zonder aas, gezien hij echt geen massamonster is maar gewoon aesthetic.

Maar dit zijn mijn laatste woorden erover anders verpest ik rainmans logje wel heel erg haha.

Comment

• Jongetjes en meisjes, volgens mij heet dit log geen :"ZYZZ REMINDER… DON'T DO CLEN!! " maar RAINMAN'S REMINDER! !
          Niet dat het zo'n hoogstaand log is, maar toch.Wel leuk,zoveel reacties ineens.

Als laatste nog 1 x mijn mening over Sissy: zelfs met dezelfde stats als hem en evt met aas ,zullen er weinig zo aesthetic uitzien als hij.Mede ook door zijn lengte:175 cm of 185 cm geeft optisch een giga verschil.
          Zjn bouw en de verdeling van de spiermassa en verhoudingen klopten helemaal imo. (Ok, zijn benen mochten iets voller) .
          Last edited by rain; 23-03-2014, 16:23.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Rainman please ot aub

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
              Rain: zo erg is je buik daar toch niet? Je staat er gewoon ongunstig bij, niemand heeft in die houding nog een sixpack

Dank je wel Patricia voor de lieve opbeurende woordjes iedere keer in mijn log,via whatsapp en via pm!
              Door jou persoonlijk sleep ik me er wel doorheen!X

(bedoelde je zoiets met OT Q? )
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by diasog View Post
                Ja? Lopen op dit forum genoeg nattys van tegen de 100kg aan. Die hebben misschien wel wat meer vet maar die kunnen echt wel zo ver komen hoor. Misschien niet het hele jaar door nee.
                Zo groot en droog word je natty niet
                Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

• nog getrained het weekend of ff rust ? =)

Comment

• Originally posted by haci View Post
                    Zo groot en droog word je natty niet
                    Uhhhh Haci,er is inmiddels een aparte discussie voor Zyzz-wannebeezz en Zyzz-haters!

http://forum.bodynet.nl/algemeen/641...piermassa.html
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by Protasius View Post
                      nog getrained het weekend of ff rust ? =)
                      Rust is funest op mijn leeftijd!

Ik heb zeker nog getraind,zie 35 zyzz posten terug.......543
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                        Uhhhh Haci,er is inmiddels een aparte discussie voor Zyzz-wannebeezz en Zyzz-haters!

http://forum.bodynet.nl/algemeen/641...piermassa.html
                        sorry voor het stelen van je log regenman

heb je ook glute/leg fotos die je wilt delen met ons

Nee man, lekker dat je zo hard gaat
                        Last edited by haci; 23-03-2014, 17:23.

Comment

• Goede benen foto's volgen nog wel een keer,ik had er eerder al een paar geplaatst,maar mijn computer is iets raars mee zodat alle foto's die ik plaats,verdwijnen na een aantal dagen.Soort van 'Mission Impossible'-achtig iets.
                          Zoals ik ook al eerder heb gemeld ,hou ik persoonlijk niet van quads als 'zadeltassen''.
                          Mijn voorkeur gaat meer uit naar gespierde benen net als kickboxers.

Een foto van mijn glutes gaat alleen via aanvragen via pm.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• big calves! ziet er goed uit regenmeneer!

Comment

• Las ik nou zyzz ?
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                                Las ik nou zyzz ?
                                Jij krijgt automatisch een melding zodra de woorden 'Zyzz'en 'McDonald's'worden gebruikt toch?
                                Dat filmpje van Zyzz in de McDonald's heb jij waarschijnlijk honderden keren gezien of niet?
                                Hou jij je spreekbeurt nog over Zyzz?
                                Last edited by rain; 23-03-2014, 19:41.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X