Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Sporten gaat erg lekker merk dat ik toch wel steeds zwaarder kan trainen,
Voeding gaat ook goed, al vind ik het weekend erg lastig soms.
Buik is nu 116cm, Nek 41cm, Merk dat ik op andere plekken nu ook vet aan het verliezen ben.
Voor de rest heb ik soms dagen dat ik na het werk beetje duf/moe ben en niet heel veel zin heb om te sporten als ik er dan ben gaat het wel maar toch heb ik het gevoel dat ik niet alles kan geven.
Niet heel veel, 1 kg op een hele maand. En dat op 120 + kg.
Maar dat zijn cijfers, wellicht heb je wat spiermassa opgebouwd waardoor het minder lijkt.
Ga ik eigenlijk wel vanuit als je merkt dat je boobs steviger zijn geworden Lekker door tuffen!! En gemotiveerd blijven!
Jaa gaat echt lekker, ga met plezier sporten dus dat is al positief,
En zit ook wel lekkerder in me vel
Kleren die te klein waren passen ook weer :P
Zonder plezier wordt het al heel moeilijk om vol te houden, dus probeer het ten alle tijden leuk te houden. Het blijft altijd leuk om je kleren van vroeger weer te passen .
Ik had een broek van vroeger en het was 1 van mijn doelen die weer te passen, was alleen vergeten dat mijn benen best wat massa hadden gekregen dus ik kreeg mijn benen er al niet eens meer in haha.
Zonder plezier wordt het al heel moeilijk om vol te houden, dus probeer het ten alle tijden leuk te houden. Het blijft altijd leuk om je kleren van vroeger weer te passen .
Ik had een broek van vroeger en het was 1 van mijn doelen die weer te passen, was alleen vergeten dat mijn benen best wat massa hadden gekregen dus ik kreeg mijn benen er al niet eens meer in haha.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment