Pursuing The Vision

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by rain View Post
    Dat zeg ik toch ook!
    Dat je in 2 weken nooit een stijging van 3% kan hebben (bij een 'normaal'eetpatroon).
    Maar nu jij zei dat er veel langer tussen beide meetmomenten zit, klinkt het al logischer.

    Al kan het natuurlijk ook nog dat het geen 3%verschil is zoals ik al eerder zei.
    Iron Mind plaatse een tijdje terug een foto waarbij hij vermelde dat de onderste abs 'vettig'waren geworden terwijl ik geen verschil zag met eerder geplaatste foto's waarop hij een lager vetpercentage zou hebben geha
    d.

    Al kan je natuurlijk niet alles beoordelen op een foto ,het kan ook dat het voor jezelf erger lijkt dan dat het daadwerkelijk is.
    Ja, dat vond ikzelf ook al wel. Ikzelf zie het dan, maar je mist het wel, omdat het 2D is en ik voel dat zelf wel in de huidplooi op mijn buik zeg maar.


    In mijn beleving is het gewoon niet logisch als ik de pic kijk van 21 dec en die vergelijk met 7 januari. Er is weinig te zien, maar dat is ook echt het enige moment dat ik dacht van hey shit dat hardnekkige vet op mijn abs is terug, direct na de vakantie.

    Zeker, omdat ik alles behoorlijk strak monitor, voorkant bodyfat check met foto's wekelijks, zelf "voelen" snap ik er momenteel even niks van hoe het komt dat ik tijdens de vakantie gewicht afgevallen ben en bodyfat is toegenomen.

    Klinkt gewoon niet logisch bij mezelf en bij jullie duidelijk ook niet. Ik heb dit zelf eerder ook nooit meegemaakt en ben mezelf minder te buiten gegaan dan het jaar ervoor. Of het nou 3-4% stijging zou zijn is mij om het even, het is duidelijk gestegen en dat toch echt blijkbaar in 2 weken tijd zoals ik terug zie op de foto's.

    Zeker ook als ik mijn gewicht bekijk vanaf de periode van november t/m eind december.
    Last edited by Iron Mind; 07-02-2015, 19:09.
    "Straight outta gym"

    Comment


    • Als ik jou was zou ik me er niet te druk over maken. Je kan er nu niks meer aan doen dus kan je je beter focussen op de toekomst
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

      Comment


      • Originally posted by Gus View Post
        Als ik jou was zou ik me er niet te druk over maken. Je kan er nu niks meer aan doen dus kan je je beter focussen op de toekomst
        Zeker waar daar ben ikzelf ook voorstander van, maar zit hardop na te denken wat het geweest kan zijn behalve mijn vakantie. Probeer wat op te steken van deze fuckup Fouten maken is normaal, maar er niet van proberen te leren is zonde, vind ik. Dat is mijn insteek.
        "Straight outta gym"

        Comment


        • Originally posted by akito View Post
          Denk persoonlijk dat je trainingsmatig een te hoge workload hebt gehanteerd als ik de trainingen en vooral de bijbehorende intensiteit/volume zo terug zie. Op het level wat jij zit wordt complexiteit van je training wel een dingetje natuurlijk en ook een belangrijkere factor m.b.t. algehele progressie (het 'alles werkt' gaat op een gegeven moment gewoon niet meer op zeg maar). Denk dat je nu wel wat verstandiger bezig bent door wat hoger in reps te gaan en werkvolume wat te verlagen.
          Dit was ook de periode dat ik een verdere vetpercentage daling zag toen ik meer volume ging hanteren. Mijn insteek was, ik ga kcal verhogen en dus kan ik meer volume gaan hanteren. Herstellend vermogen zal hoger liggen, maar bleef toch verder afvallen. Hier ben ik na de vakantie wat meer op gaan korten qua volume, omdat ik nog steeds moe was na de vakantie, maar het kwaad leek geschiedt te zijn in die 2 weken vakantie. Toen er geen training was.

          Verder ben ik het met je eens dat die workload mogelijk te enthousiast was, maar goed. Voelde me toen top qua energie niveau, maar het kelderde wel toen de gewichten hoger werden dat energie niveau. Toch een overload na een aantal weken.
          "Straight outta gym"

          Comment


          • Gister Hard Bass en met wat energy management de vanavond toch weer doorgekomen. Tussendoor nog wel even 30 minuutjes gezeten om de end-show mee te kunnen maken.

            Lekker volle bak en het dak is er weer afgeblazen. Was weer top en erg gezellig, goeie sfeer.

            Nog wat random complimenten, opmerkingen en vragen gekregen van voorbij lopende mensen of mensen die ikzelf passeerde over mijn fysiek, lichaamsgewicht, voeding en training, ambities.

            Wat ikzelf wel grappig vond was het ongeloof van iemand toen ik antwoordde dat ik 80kg weeg terwijl hijzelf 85kg woog. "Huh, maar jij ziet er zo uit op 80kg en ik ben 85kg?!". Haha, mooie bevestiging van dat gewicht hoeft geen fuck te zeggen hoe je fysiek eruit ziet bij een bepaalde lengte en gewicht. Kijk liever naar je bodyfat en verhoudingen in de spiegel.

            Altijd wel leuk natuurlijk. Zelfs een kerel gehad die niet geloofde dat ik natuurlijk was en dat soort opmerkingen blijven raar, maar aan de andere kant streelt het je ego wel. Toch denk ik eerder dat het de onwetendheid vooral onderstreept van de meeste mensen.

            Hier en daar nog wat advies gegeven, ik was in een goede bui dus het kon er van af

            Gewicht ergens vanmiddag, nuchter 80kg precies.

            Maar goed, terug on-topic. Kcal gaan weer langzaam omhoog, zal ook stuk drukker worden de komende tijd. Dus ga mogelijk minder actief loggen, maar zal minimaal wekelijks proberen te updaten hoe of wat.
            Last edited by Iron Mind; 08-02-2015, 18:39.
            "Straight outta gym"

            Comment


            • Originally posted by Iron Mind View Post
              Gister Hard Bass en met wat energy management de vanavond toch weer doorgekomen. Tussendoor nog wel even 30 minuutjes gezeten om de end-show mee te kunnen maken.

              Lekker volle bak en het dak is er weer afgeblazen. Was weer top en erg gezellig, goeie sfeer.

              Nog wat random complimenten, opmerkingen en vragen gekregen van voorbij lopende mensen of mensen die ikzelf passeerde over mijn fysiek, lichaamsgewicht, voeding en training, ambities.

              Wat ikzelf wel grappig vond was het ongeloof van iemand toen ik antwoordde dat ik 80kg weeg terwijl hijzelf 85kg woog. "Huh, maar jij ziet er zo uit op 80kg en ik ben 85kg?!". Haha, mooie bevestiging van dat gewicht hoeft geen fuck te zeggen hoe je fysiek eruit ziet bij een bepaalde lengte en gewicht. Kijk liever naar je bodyfat en verhoudingen in de spiegel.

              Altijd wel leuk natuurlijk. Zelfs een kerel gehad die niet geloofde dat ik natuurlijk was en dat soort opmerkingen blijven raar, maar aan de andere kant streelt het je ego wel. Toch denk ik eerder dat het de onwetendheid vooral onderstreept van de meeste mensen.

              Hier en daar nog wat advies gegeven, ik was in een goede bui dus het kon er van af

              Gewicht ergens vanmiddag, nuchter 80kg precies.

              Maar goed, terug on-topic. Kcal gaan weer langzaam omhoog, zal ook stuk drukker worden de komende tijd. Dus ga mogelijk minder actief loggen, maar zal minimaal wekelijks proberen te updaten hoe of wat.
              Geslaagd feestje dus haha. Hoorde al dat team red lekker hard ging! En iets van een "jij moet hier niet komen praten" sample bij team yellow?:P
              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

              Comment


              • Originally posted by emielos View Post
                Geslaagd feestje dus haha. Hoorde al dat team red lekker hard ging! En iets van een "jij moet hier niet komen praten" sample bij team yellow?:P
                Ja ikzelf ben wel echt team red fan met meer raw style etc. Overweldigende bass, echt epic. Team yellow deed het ook wel lekker, maar red toch beter. Net als vorig jaar, maar dat is mijn smaak.
                "Straight outta gym"

                Comment


                • Originally posted by Iron Mind View Post
                  Ja ikzelf ben wel echt team red fan met meer raw style etc. Overweldigende bass, echt epic. Team yellow deed het ook wel lekker, maar red toch beter. Net als vorig jaar, maar dat is mijn smaak.
                  Ik ben van beide wel. Ligt aan mijn bui. Wat wil je dat het hard gaat. Radical redemtion en titan in 1 set, dat is wel hard beuken
                  Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                  Comment


                  • Originally posted by emielos View Post
                    Ik ben van beide wel. Ligt aan mijn bui. Wat wil je dat het hard gaat. Radical redemtion en titan in 1 set, dat is wel hard beuken
                    Check facebook van b2s. Staan paar clips op. Die zijn echt hard! Heimwee! De vijfde is van team red.
                    "Straight outta gym"

                    Comment


                    • Update: achterlijk druk de laatste week en dat zal de komende weken ook zo blijven. Geeft wel veel voldoening en kan het weekend gebruiken om indien nodig bij te slapen.


                      Week 2 bulk
                      Full body/deadlift dag
                      Rust: 1-3 minuten

                      Deadlift

                      1 x 5 170kg
                      3 x 3 170kg
                      1 x 1 190kg
                      1 x 1 200kg
                      Niet verkeerd

                      Incline db press
                      1 x 10 24kg ea
                      1 x 8 24kg ea
                      2 x 3 34kg ea + 3-6 24kg ea

                      Chin up
                      1 x 8 bw
                      4 x 5 bw

                      Commentaar:
                      Nice, 200kg deadlift ging nog aardig mooi. Even kracht checken. Bench press vervangen door incline presses only. Bovenkant borst is echt een aandachtspunt geworden. Flat bench press levert me dat niet op, kijken wat incline only gaat doen voor me.



                      Delts, traps, hams/overhead press dag
                      Rust: 1-3 minuten


                      Overhead press
                      1 x 9 50kg
                      1 x 8 50kg
                      1 x 6 50kg
                      2 x 5-6 50kg (nog tragere negatieve en holds)

                      Db side raise + barbell front raise + reverse fly
                      4 x 8-12 4kg ea + 4 x 6-10 10kg + 4 x 8-10 6-8kg ea

                      One arm Smith shrug + lying trap shrug
                      4 x 10-15 10kg + 4 x 10-12 4-5kg ea

                      Cable side raise + face pulls
                      4 x 10-15 x 2

                      Back squat
                      5 x 6 100kg (heavy en had squat schoenen niet mee, voelde wat onwennig)

                      Lying leg curl + standing one leg curl
                      4 x 6-8 + 4 x 8-12 (of falen)

                      Commentaar:
                      Geen opmerkingen



                      Rug, triceps/Rack pull of row dag
                      Rust: 1-3 minuten

                      Rack pulls

                      2 x 3-4 200kg
                      1 x 1 225kg
                      1 x F 250kg (dacht doe eens gek)
                      1 x 10 150kg

                      T-bar row machine
                      3 x 6-8 45kg

                      Grote v-bar pulldown
                      3 x 8-10 50-60kg

                      Low row machine
                      3 x 8-10 30-40kg per kant
                      Pulldown
                      3 x 8-12

                      Dips
                      3 x 8-12 bw

                      Straight bar pushdown
                      3 x 10-12

                      Rope pushdown
                      3 x 12-20

                      Commentaar:
                      Die rackpulls moet ik blijven doen, want die voelde ik eindelijk echt goed in een fatsoenlijk power rack. Verwacht daar veel dikte mee op te kunnen bouwen voor mijn rug. Laat die 3D rug maar komen



                      Quads, kuiten
                      Rust: 1-3 minuten

                      Vertical hack squat machine
                      5 x 8-10 80kg aan schijven
                      1 dropset

                      Db lunges
                      3 x 8-10 30kg ea
                      One leg leg extension
                      3 x 10
                      Leg extension
                      Dropsets, partials etc
                      Calf raise machine
                      5 x 8-12

                      Seated calf raise machine
                      4 x 12-15


                      Commentaar:
                      Quad trainingen gaan lekker.



                      Pecs, biceps en onderarmen
                      Rust: 1-3 minuten


                      Incline db press
                      6 x 8-10 20-24kg ea

                      Incline machine press
                      3 x 10-12 30-40kg

                      Seated cable fly
                      3-4 x 8-10

                      Incline cable fly
                      4 x 8-12

                      One arm cable curl
                      3 x 8-10


                      Cross-body hammer curl + reverse db wrist curl
                      4 x 8-10 8-10kg ea + 4 x 8-12 6-8kg ea

                      Behind back wrist curl
                      3 x 6-8 60kg + 6-8 42kg
                      Seated preacher curl
                      3 x 8-20

                      Machine curl
                      3 x 10-15


                      Commentaar:
                      Contractie van pecs gaat vele malen beter en al stuk minder andere spiergroepen erbij. Vergt wel veel focus, vooral de db press gaat veel beter laatste tijd, inclusief flye’s



                      Gewicht vanochtend 80kg, nuchter. Kcal weer iets omhoog. Wel het idee dat bodyfat gedropt is in de afgelopen 2 weken van de mini-cut.
                      "Straight outta gym"

                      Comment


                      • Kcal verder geupt, grow bitches. Deze week weer op 4600-4800kcal op trainingsdagen.
                        Volgende week weer 4800-5000kcal etc. Denk vanaf februari weer vast op 5000kcal per dag. Even kijken wat er met het gewicht gebeurd de komende weken.

                        Verder gaat alles z'n gangetje. Lekker weekendje gehad. Weer mooi opgeladen voor een nieuwe week met nieuwe uitdagingen.

                        Living the dream, hoef enkel elke dag op te staan en er recht in te stappen
                        "Straight outta gym"

                        Comment


                        • Week update:
                          Trainen gaat wel lekker, verder erg druk. Slaap is momenteel niet super optimaal, maar is niet anders. Weekend gebruiken om telkens bij te slapen. Slaap gemiddeld 6 uur per nacht, maar red het er nog mee. Weinig tijd om elke dag te loggen, maar wekelijkse update kan er nog wel af . Gewicht lijkt nog niet echt te stijgen, dus aankomende week op 5000kcal waarschijnlijk.


                          Week 3 bulk

                          Full body/deadlift dag
                          Rust: 1-3 minuten

                          Deadlift

                          1 x 5 170kg
                          4 x 3 180kg

                          Incline db press
                          2 x 10 24kg ea
                          1 x 7 24kg ea
                          1 x 6 24kg ea + 2 20kg ea
                          1 x F

                          Chin up
                          1 x 10 bw
                          2 x 6 bw

                          Pull up
                          2 x 5 bw

                          Commentaar:
                          Geen bijzonderheden. Prima getraind.



                          Delts, traps, hams/overhead press dag
                          Rust: 1-3 minuten


                          Overhead press
                          3 x 6-8 50kg
                          2 x 6-8 40kg

                          Db side raise + barbell front raise + reverse fly
                          4 x 10-12 4kg ea + 4 x 6-10 10kg + 4 x 8-10 6-8kg ea

                          One arm Smith shrug
                          4 x 8-10 20kg

                          Cable side raise + face pulls
                          4 x 10-15 + 4 x 10-12

                          Back squat
                          5 x 6-8 80-90kg

                          Standing one leg curl
                          4 x 8-12

                          Commentaar:
                          Had deze training nu op de dinsdag gedaan, waardoor de squat en overhead press niet zo lekker ging. Zat weinig kracht in. Normaal rustdagje er tussen.



                          Rug, triceps/Rack pull of row dag
                          Rust: 1-3 minuten

                          Rack pulls

                          2 x 6 180kg
                          1 x 5 180kg
                          1 x 10 150kg
                          1 x 12 140kg

                          T-bar row machine
                          2 x 8 40kg
                          1 x 10 40kg

                          Grote v-bar pulldown
                          3 x 8-10 60kg

                          High row machine
                          3 x 8-10 30-40kg per kant
                          1 x F

                          Pulldown
                          3 x 8-12

                          Machine dip
                          3 x 10 50-55kg per kant

                          Seated tricep extension machine
                          3 x 10-12

                          Reverse grip bar pushdown
                          3 x 10-12


                          Commentaar:
                          Rack pulls ftw. Lekkere training.



                          Quads, kuiten
                          Rust: 1-3 minuten

                          Vertical hack squat machine
                          5 x 8-10 120kg aan schijven
                          1 dropset

                          Leg press
                          3 x 10

                          Sissy squats
                          3 x 8-10 15kg
                          1 x F

                          Leg extension was hele tijd bezet, dus extra sets leg press gedaan.
                          Leg press
                          3 x 10

                          Calf raise machine
                          4 x 8-12

                          Seated calf raise machine
                          4 x 12-15

                          Adductor machine
                          3 x 10-12


                          Commentaar:
                          Kapot, gesloopt, fuck my life, maar toch lekker.



                          Pecs, biceps en onderarmen
                          Rust: 1-3 minuten


                          Incline machine press
                          8 x 8-10 40-60kg
                          pronated grip en neutral grip op gegeven moment.
                          Partials en tot falen

                          Cable fly
                          6-8 x 8-12

                          One arm cable curl
                          3 x 8-10

                          Cross-body hammer curl + reverse db wrist curl
                          4 x 8-10 8-10kg ea + 4 x 8-12 6-8kg ea

                          Behind back wrist curl
                          4 x 10-15 42kg

                          Lying db curl
                          3 x 8-10 8kg ea

                          Machine curl
                          3 x 10-15


                          Commentaar:
                          Hmm, loop ik de gym binnen. Liep er een of ander wedstrijd team die foto’s aan het maken waren.
                          Stonden daar tig man zonder shirt te flexen. Allemaal bovenlichaam aan het trainen, dus daarom vooral machine werk gedaan. Zag er gezellig uit, maar beetje zuur dat ik net die groep trof tijdens mijn training.
                          Zag niet welk team het was, zaten wel paar echt grote gasten bij. Maar vooral MAP’s fysieken als ik het zo gauw zag.

                          Volgende keer ook kijken of ik mag trainen in stringer of zonder shirt
                          "Straight outta gym"

                          Comment


                          • Instagram update:
                            https://instagram.com/p/zaYZh7Nsir/?modal=true
                            "Straight outta gym"

                            Comment


                            • Week 4 bulk
                              Full body/deadlift dag
                              Rust: 1-3 minuten

                              Deadlift

                              5 x 3 180kg

                              Incline db press
                              5 x 6-12 18-24kg ea
                              laatste set dropset tot falen

                              Neutral grip pulldown
                              1 x 8 66kg
                              1 x 6 66kg
                              1 x 8 73kg

                              Lat pulldown
                              1 x 5 73
                              1 x F 59


                              Commentaar:
                              Deadlift ging prima.

                              Incline db press momenteel nog erg laag in gewicht, omdat ik bij lager gewicht veel beter mijn pecs voel en stuk minder mijn front delts en triceps vooral. Zit wel met baby weight te pressen, maar voelt op deze manier die ik nu press al loodzwaar en ga voor lange TUT.
                              Power racks waren bezet, dus omwille van de tijd lat pulldowns gedaan.

                              Gewicht vanochtend 80,4kg en taille van 76,5kg. Wel nice, op zich dus. Lichaamsgewicht is momenteel nog ruk, maar zit in ieder geval weer op dat omslagpunt dat ik ga aankomen.

                              Mcvk trouwens nog gezien. Hij was aan het trainen met een maat van hem. Kort beetje gebabbeld, maar we waren allebei vooral druk met trainen en hadden beide weinig tijd om te ouwehoeren. Al gauw weer beide verder gegaan met onze training.

                              Zoals het hoort
                              "Straight outta gym"

                              Comment


                              • Taille van 76,5kg? Je bedoeld 76,5cm toch ofniet, in dat geval, mooi smalle taille!

                                Training op puur mmc kan inderdaad al zwaar zat zijn. gewicht maakt dan niet uit maar je traint toch ook niet echt puur op kracht?
                                Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X