Pursuing The Vision

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Datum: 18-4-2015

    Week 11 bulk

    Pecs, biceps en onderarmen
    Trainingsduur: 2 uur
    Rust: 1-3 minuten

    Barbell bench press (Light day) (2-3 minuten)

    3 x 6 95kg (1/1/1)
    Voelde behoorlijk heavy, maar was zeker te doen

    Incline db press (2 minuten)
    1 x 10 22kg ea (1/1-2/2-3)
    1 x 8 30kg ea (1/1/1)
    1 x 6 34kg ea (1/1/1)
    1 x 10 22kg ea (1/2/4)
    1 x 8 22kg ea (1/2/4)

    Incline cable fly (1-1,5 minuut)
    6 x 6-12
    Reps en kg niet echt bijgehouden, puur op gevoel en kwaliteit van contractie in m’n pecs

    Seated cable fly (1-1,5 minuut)
    3 x 6-12
    1 x dropset, telkens tot falen
    Hier op gegeven moment blijven gaan tot pecs helemaal op waren.

    Incline db curl, verschillende standen + Reverse grip wrist curl (1-1,5 minuut)
    4 x 4-12 6-14kg ea (1/2/2-3) + 4 x 8-12 6-8kg ea (1/2/2-3)

    Behind the back wrist curl + cross-body hammer curl (1-1,5 minuut)
    4 x 10-12 50kg + 4 x 8-12 14-16kg ea (1/2/2-3)

    EZ-barbell curl (1-1,5 minuut)
    2-3 x 8-10 20kg (1/2/2)

    Standing cable curl
    3 x 8-12 (1/2/2)
    1 x F


    Commentaar:
    Bench press ging op zich wel, maar voelde best zwaar. 1 vuist breder dan mijn close grip, press tegenwoordig i.p.v. pinken op de ringen. Verder prima getraind en sets van fly’s op fly’s op fly’s gedaan tot er geen rep meer in zat. Biceps nog volgepompt en done. Alle stangen waren bezet dus de flexoren van de onderarm gepakt met de 50kg vaste stang en meer vastgehouden bovenin etc.

    Lange training deze week wederom, maar dat maakt niet uit. Zodra de
    "Straight outta gym"

    Comment


    • Wat is de reden dat je een smalle greep bij de bank aanhoudt? Ik dacht altijd te lezen hier dat je borst achterliep, vanwaar dan geen bredere greep om daar dan de focus op te leggen?
      181 cm 85 kg 14%
      Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

      Comment


      • Originally posted by Arend-jan View Post
        Wat is de reden dat je een smalle greep bij de bank aanhoudt? Ik dacht altijd te lezen hier dat je borst achterliep, vanwaar dan geen bredere greep om daar dan de focus op te leggen?
        Heb het idee dat de ringen op deze stangen breder staan dan normaal. Dus vandaar dat ik hem iets smaller pak. Zit beetje uit te vogelen wat een betere grip breedte is. Ik voel mijn borst namelijk toch niet echt met die 3 x 3-5 bench, dus dan denk ik dan gewoon moet doen wat prettiger aanvoelt, mechanisch.

        Maar dit is nog onder voorbehoud natuurlijk. Er is best een kans dat ik binnenkort dan weer wat breder pak. Doe ik morgen denk wel bijv.
        "Straight outta gym"

        Comment


        • Datum: 20 april 2015

          Week 12 bulk

          Full-body/deadlift/bench dag
          Rust: 2-3 minuten
          Trainingsduur: +/- 1,5 uur

          Deadlift (3 minuten)

          1 x 4 200kg (VPR)
          2 x 3 200kg
          Waren behoorlijk zware reps. Zat niet veel speling meer op.

          Bb bench press (3 minuten)
          1 x 3 105kg
          1 x 1-2 + 1 met hulp 110kg
          1 x 6-7 105kg met hulp
          Voelde allemaal wel zwaar, maar te doen, misschien 1 rep speling gehad op die 105kg.

          Pull up (2 minuten)
          1 x 12 bw (1/2/2)
          2 x 8 bw + 2 reps met hulp (1/2/2)

          T-bar Row machine (2 minuten)
          3 x 6-8 70kg (1/1/1-2)

          Back squat (light) (3 minuten)
          3 x 5 125kg
          Behoorlijk easy

          Incline db press (2 minuten)
          1 x 6 32kg ea (1/1/1)
          2 x 4-5 38kg ea (1/1/1)
          2 x 8-10 24kg ea (1/2/4)
          1 x F 24kg ea + 1 x F 14 (1/2/4) + partials

          Pull up (2 minuten)
          1 x 12 bw (1/2/2)
          2 x 8 bw + 2 reps met hulp (1/2/2)

          T-bar Row machine
          3 x 6-8 70kg (1/1/1-2)


          Commentaar:
          Deadlift ging behoorlijk zwaar er daar zat voor m’n gevoel niet heel veel speling meer op, maar me rug voelde nog wat stijf van de week ervoor. Niet willen forceren, dus het bij 3-4 reps gelaten. Voelde dat mijn form toch wat teveel naar m’n zin achteruit ging.

          Verder nog flat gebencht met, weer de reguliere grip, met pinken op de ringen. Ik deed met iemand anders mee met de bench, want dan hoefde ik niet te wachten. Deze kerel had echter de neiging om gewoon de stang ineens beet te pakken bij mijn 2e set en me te helpen en dat deed hij ook bij de 3e set. Ik kan daar normaal nogal pislink om worden, maar goed. Ik had ook geen instructie gegeven dat hij pas moet helpen als ik bijna dood ga onder die stang. En ik wilde eigenlijk 105-107,5kg pressen, maar ik dacht doe eens gezellig mee met die 110kg. Wel balen dus dat die 2e en 3e set ik geholpen werd bij de set, maar goed. Misschien ga ik deze zaterdag nog wel voor die 3 x 2-4 107,5kg zoals ik gepland had staan.

          Verder dit keer bij de pull up een hoger tempo gekozen om er meer reps uit te krijgen. Ook daar deed iemand mee bij het optrekken en die vond het ook ineens nodig om me te helpen bij mijn reps, zonder dat ik het vroeg, maar goed. Nu boeit het me bij pull ups niet zoveel als het de laatste reps zijn. Het is iig goed bedoeld allemaal.

          Verder prima getraind. Back squat gaat ook weer lekker en 0 last meer van m’n knie. Dus vrijdag maar weer een zwaarder dagje op de squat.

          Verder beetje gepraat in de gym met paar gasten bij de bench en squat rack. Een dude dacht al dat ik een Oost-blokker was, omdat hij me nog geen had horen praten en schijnbaar vanwege m'n bouw. Lol #AutistmodusAAN


          Vandaag rustdag en morgen zin in die overhead press! Fuackkkk
          Last edited by Iron Mind; 21-04-2015, 11:54.
          "Straight outta gym"

          Comment


          • Oh ik bedenk net dat ik maandag al de back squat heb gedaan i.p.v. vandaag. Dus ik doe vandaag dan wel de RDL i.p.v. de back squat. Vrijdag dan weer "zwaar" squatten.

            Nu meals preppen, klaarmaken en naar de gym.
            "Straight outta gym"

            Comment


            • Originally posted by Iron Mind View Post
              Oh ik bedenk net dat ik maandag al de back squat heb gedaan i.p.v. vandaag. Dus ik doe vandaag dan wel de RDL i.p.v. de back squat. Vrijdag dan weer "zwaar" squatten.

              Nu meals preppen, klaarmaken en naar de gym.
              Ow ow ow, met je kop ergens anders bij maat?
              Goodluck vandaag!
              xoxo
              In between obsessed periods

              Comment


              • Originally posted by mdejonge View Post
                Ow ow ow, met je kop ergens anders bij maat?
                Goodluck vandaag!
                xoxo
                Valt mee. Tijdens trainen ben ik meestal vrij van zorgen .




                Datum: 22-4-2015

                Week 12 bulk

                Delts, traps en hams
                Trainingsduur: 1,5 uur
                Rust: 1-3 minuten

                Overhead press (3 minuten rust)

                3 x 5 70kg (evenaring oud VPR)
                1 x 3 75kg (evenaring oud VPR)
                1 x 2 75kg
                Die 70kg ging best soepel en daar had nog 1 rep speling op gezeten.
                Die 75kg ging ook wel prima, maar zat eigenlijk geen speling meer op. Voelde behoorlijk zwaar, maar goed wel goed.


                Bb front raise (1 minuut rust)
                4 x 8-12 10-15kg (1/2-3/3-4)
                1 x F partials, holds etc.

                Side raise machine (1 minuut rust)
                4 x 10-12 30-36kg (1/2/2-3)
                1 x F

                Wide grip upright row in de smith (1 minuut rust)
                4 x 8-10 10-15kg aan schijven (1/2-3/3-4)
                1 x F

                Incline shrug met schijven + db shrug (1 minuut rust)
                4 x 8-12 20kg ea + 4 x 8-10 50kg ea (1/2/2)

                Lying leg curl (1 minuut rust)
                1 x 10 40kg (1/1/1)
                3 x 6-8 50kg (1/1/1)
                1 x 6 40kg (1/2/3-4)
                3 x 6-15 30-40kg (1/2/3-4)

                Seated calf raise (1 minuut rust)
                5 x 6-8 80kg aan schijven (1/2/2)

                Calf raise machine (1 minuut rust)
                3 x 10-12



                Commentaar:
                Overhead press ging wel lekker. Beter dan vorige week, die extra rustdag ertussen is, dus zeker op z’n plek. Volgende week kijken of ik 1-2 reps meer eruit kan persen op die 75kg overhead. Tijd voor een nieuwe VPR op die press. Kijken of ik over paar weekjes 1 x 85kg kan gaan pressen.

                Goede training verder. Ik had geen zin in de RDL, dus enkel de leg curl gedaan. Nog wat kuiten als afsluit werk. Die pak ik tegenwoordig ook 2x per week. Kijken wat dat me gaat opleveren.
                "Straight outta gym"

                Comment


                • Datum: 23-4-2015

                  Week 12 bulk

                  Rug en triceps
                  Trainingsduur: 1,75 uur
                  Rust: 1-3 minuten


                  Rackpull (3 minuten rust)
                  werksets
                  1 x 8 180kg
                  1 x 5 180kg
                  1 x 20 140kg
                  2 x 10 160kg
                  1 x 10 + 10 150kg (laatste 10 waren breathing-reps)
                  Onderrug voelde nog vermoeid, dus niet te zwaar gegaan in gewicht en erg gefocust op nette uitvoering. Fuck die back pump van die 10-20 reppers

                  One arm high row machine (1 minuut per set en 1 minuut rust)
                  4 x 10-12 50-55kg (1/2/2-3)

                  Wide grip lat pulldown (1,5 minuut)
                  3 x 8-10 59-79kg(1/1-2/2-3)
                  1 x F

                  V-bar breed pulldown (1,5 minuut)
                  3 x 8-12 49-59 (1/2-3/3-4)

                  One arm row machine (1 minuut per set en 1 minuut rust)
                  3 x 10-12 55-60kg (1/1-2/2-3)
                  1 x F

                  Dip machine (1,5 minuut)
                  3 x 10 60kg ea (1/1/1-2)

                  One arm cable pushdown (1 minuut)
                  3 x 8-12 9kg (1/2/2)

                  Rope pushdown + 2 rotator cuff oefeningen (1 minuut per set en 1 minuut rust)
                  3 x 8-15 16-23kg (1/2/2) + 2 x 15 1 gewicht



                  Commentaar:
                  Onderrug voelde nog niet helemaal lekker aan, dus minder gewicht genomen bij de rack pull om echt op m’n uitvoering te letten en met een rechte rug te kunnen liften. Daarom ook nog 2 meer “pomp” sets gedaan met de rack pulls. Ik wilde eigenlijk nog T-bar row gaan doen, maar dat leek me geen goed idee na die back pump van de rack pulls.

                  Verder waren m’n lats al gauw op, dus geen straight arm pulldown meer gedaan, want op is op.

                  Nog wat triceps gedaan op de dip machine en verder wat isolatie werk. Er kwam een dikke ader door op mijn linker triceps, nice
                  Qua triceps heb ik niet heel veel te klagen momenteel, dus 9 sets daarvoor was wel voldoende. I.t.t. biceps, waar ik geneigd ben meer sets voor te doen, aangezien ik daar ook een slechtere mmc mee heb.


                  Vanavond nog even shinen bij quads, adductoren en kuiten, voordat het weekend weer begint. Lekker hoor met dit weertje.
                  Last edited by Iron Mind; 24-04-2015, 12:10.
                  "Straight outta gym"

                  Comment


                  • Mirin' overhead press en deadlift. Misschien moet ik ook maar eens rack pulls gaan doen. Heb je het idee dat deze veel helpen bij je deadlift?
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

                    Comment


                    • Je gaat lekker IM. Je moet ook niet zoveel reps doen met die rackpull dan heb je minder last van backpump. Je hebt sws niks te klagen je dwarft mij en S gewoon als we met zn 3en trainen. Masr des te beter daardoor wil alleen maar meer mn best doen.
                      Goed gejat is het halve werk!

                      Comment


                      • Originally posted by Gus View Post
                        Mirin' overhead press en deadlift. Misschien moet ik ook maar eens rack pulls gaan doen. Heb je het idee dat deze veel helpen bij je deadlift?
                        Thanks . Ik ben nog niet zo heel lang geleden weer begonnen met de rack pulls. Vooral om mijn rug meer te ontwikkelen. Ook wel ter ondersteuning van de deadlift, maar dit heeft minder prioriteit. Ik kan er nog weinig over zeggen eigenlijk, alhoewel het me vast ook zal gaan helpen bij mijn deadlift op den duur.

                        Originally posted by east1977 View Post
                        Je gaat lekker IM. Je moet ook niet zoveel reps doen met die rackpull dan heb je minder last van backpump. Je hebt sws niks te klagen je dwarft mij en S gewoon als we met zn 3en trainen. Masr des te beter daardoor wil alleen maar meer mn best doen.
                        Thanks, chef. Haha, mijn onderrug voelde nogal fucked, dus ik had vooral rep werk gedaan op de rack pulls om toch overload te krijgen met minder gewicht. Vandaar de keuze om meer reps te doen.

                        Haha, jullie zien er zeker ook prima uit hoor! Altijd kritisch naar jezelf blijven eh
                        "Straight outta gym"

                        Comment


                        • Datum: 26-4-2015

                          Week 12 bulk

                          Benen exclusief ham
                          Trainingsduur: 2 uur
                          Rust: 1-3 minuten


                          Back squat (3 minuten)
                          4 x 4 135kg
                          Behoorlijk easy, ik had nog wel 2-3 reps speling.

                          Vertical hack squat machine (2 minuten)
                          3 x 10 160kg aan schijven (1/1/2-3)
                          1 x 10 120kg aan schijven (1/1/4)
                          1 x 20 80kg aan schijven (1/1/1)

                          One leg leg press (2 minuten)
                          3-4 x 8-10 40-50kg aan schijven (1/2/3)

                          Sissy squat (1-1,5 minuut)
                          3 x 10 bw+20kg (1/1/3-4)
                          1 x 20 bw (1/1/1)

                          One leg extension (1 minuut)
                          3 x 8-12 5kg (1/2/4)

                          Seated calf raise (1 minuut)
                          1 x 10 80kg aan schijven (1/2/2)
                          3 x 6 80kg aan schijven (1/2/2)

                          One leg calf raise (1 minuut)
                          4 x 6-10 0-20kg (1/2/2/3)

                          Adductor machine (1 minuut)
                          3 x 10 full stack (1/2/3-4)



                          Commentaar:
                          De back squat ging behoorlijk easy en gelukkig voelde ik nog steeds mijn rechter knie niet meer.
                          Verder lekker getraind. Ik merk nog altijd een flink links-rechts verschil in de kracht+vorm van mijn kuiten. Dus erop blijven letten om die one leg cal fraise te doen. Het is dan wel echt met weinig gewicht, maar dat komt helaas door een oude enkel blessure die wat tegenwerkt qua kracht links. Er wordt in ieder geval aan gewerkt, dat zal nog wel even tijd nodig hebben, maar goed als ik er niet aan werk word het ook niet beter, natuurlijk.

                          Verder geen bijzonderheden.
                          "Straight outta gym"

                          Comment


                          • Datum: 26-4-2015

                            Week 12 bulk

                            Pecs, biceps en onderarmen
                            Trainingsduur: 2 uur
                            Rust: 1-3 minuten

                            Barbell bench press (2e keer heavy day) (3 minuten)

                            1 x 2 107,5kg
                            2 x 3 107,5kg (VPR?)
                            Voelde heavy, had heel misschien nog 1 rep extra bij kunnen zitten..

                            Incline machine press (2 minuten)
                            1 x 10 45kg ea (1/2/2-3)
                            2 x 8 45kg ea (1/2/2-3)

                            Incline db press (2 minuten)
                            3 x 8-10 20kg ea (1/2/4)

                            Incline cable fly (1-1,5 minuut)
                            6 x 6-12
                            Reps en kg niet echt bijgehouden, puur op gevoel en kwaliteit van contractie in m’n pecs

                            Seated cable fly (1-1,5 minuut)
                            3 x 6-12
                            1 x dropset, telkens tot falen
                            Hier op gegeven moment blijven gaan tot pecs helemaal op waren.

                            Incline db curl + Reverse grip wrist curl (1-1,5 minuut)
                            4 x 8-10 10-12kg ea (1/2/2-3) + 4 x 8-15 6-8kg ea (1/2/2-3)

                            Cross-body hammer curl + Behind the back wrist curl (1-1,5 minuut)
                            4 x 10-12 14-16kg ea (1/2/2-3) + 4 x 10-15 50-60kg (1/2/2)

                            Standing cable curl
                            3 x 8-12 (1/2/2)
                            1 x F


                            Commentaar:
                            Bench press ging op zich wel, maar voelde zwaar. Ik presste nu weer met mijn pinken op de ringen. Wederom weer fucking veel fly’s gedaan en volgens mij bizar lang het cable station bezet gehouden, maar goed. Fuck it. Die pecs moeten groeien en ik was gelukkig op een rustig tijdstip.

                            Verder goed de biceps weten te isoleren, soms heb ik daar nog wat moeite mee, maar het gaat alweer een stuk beter dan eerst.

                            Op naar die brute most muscular pose met een zieke chest en brute armen Zoals op mijn profiel foto bijv.
                            Vandaag rustdagje en morgen Beat the Bridge, hopelijk zijn mijn benen dan alweer wat meer hersteld. Deze doen nog aardig pijn van afgelopen vrijdag namelijk, maar goed.


                            Verder ben ik wel blij met mijn rustdagen en 1 weekje vakantie nu, aangezien ik dan minder cardio doe en dus minder hoef te eten. Ik word er soms echt gek van dat vele eten. Zit momenteel weer op 5200kcal op trainingsdagen aan enkel gezond voer, 1x cheat per week. Op rustdagen toch een stuk minder kcal en vooral minder carbs wat toch een bulk voer is.

                            Ik dacht even dat mijn vermindering van mijn vezelinname het bolle pens gedoe opgelost had, maar dat valt nu ook wel weer tegen. Eet nu momenteel nog maar 350g brinta, havermout per dag. Ik denk dat ik nu wel op die 40-60g vezels zit en er niet bovenuit kom, maar toch nog af en toe die bolle pens van al dat eten. Het zal er wel bij horen, kut metabolisme

                            Bulk gaat verder lekker en wel veel last van spierpijn de laatste tijd vanwege het zware trainen, toch maar weer kijken of ik wat mobiliteitswerk en foam rol activiteit ga implementeren in mijn routine. Minimaal 1x per week ofzo.
                            Last edited by Iron Mind; 26-04-2015, 11:23.
                            "Straight outta gym"

                            Comment


                            • Vorig jaar ook bij Beat The Bridge geweest. Vet feest man!
                              181 cm 85 kg 14%
                              Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

                              Comment


                              • Originally posted by Arend-jan View Post
                                Vorig jaar ook bij Beat The Bridge geweest. Vet feest man!
                                Ah vet, man. Ik zou graag meer feesten willen bijwonen, maar ik moet altijd selecteren voor de festivals. Het geld groeit me niet op de rug, helaas als arme student eh.

                                Ben je er dit jaar ook bij dan? Ze hebben slecht weer opgegeven, maar ik hoop dat het meevalt morgen!
                                "Straight outta gym"

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X