Pursuing The Vision

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by talalelh15 View Post
    Jup doelde inderdaad meer op de hiit versie. Misschien is het gewoon geduld hebben voor het onderbuikvet? Of nog een cycle doortrekken met een kleine hormoonpauze?
    Oh, ja dat laatste onderbuik vet is simpelweg een kwestie van geduld inderdaad. Het punt is momenteel alleen, dat is ook het vet dat er als eerste weer bijkomt als ik vet-gain. Plus ik wil niet te lang in de non-gain qua spiermassa tijd zitten.

Vind 5-6 weekjes wel weer mooi geweest eigenlijk. Ik denk dat als ik kan blijven schommelen rondom de shape die ik nu heb dat ik erg tevreden kan zijn voor een year-round fysiek.
    "Straight outta gym"

Comment

• Dat onderste buikvet is inderdaad vervelend. Tijdens mijn ud2 ervaringen was dat ook mijn grootste vijand. Bodybuilders in mijn gym noemen het 'babyvet' of 'oud vet' en ze zeggen dat je gewoon 1x in wedstrijdshape moet komen en dat het dan voor goed weg is.
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Als je year-round dit fysiek cq vetpercentage ongeveer kan houden maar nog steeds groter wordt, zou ik me over dat minimale buikvet niet echt druk maken.
        Waarschijnlijk is het minimaal en zie jij meer dan anderen.

Ik zou er voor tekenen.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by Gus View Post
          Dat onderste buikvet is inderdaad vervelend. Tijdens mijn ud2 ervaringen was dat ook mijn grootste vijand. Bodybuilders in mijn gym noemen het 'babyvet' of 'oud vet' en ze zeggen dat je gewoon 1x in wedstrijdshape moet komen en dat het dan voor goed weg is.
          Dan moet ik toch maar een wedstrijd doen, ligt al een beetje in de planning maar dan voor over 2 jaar ofzo.

Iron, jij wilt straks toch ook een wedstrijd gaan doen? En welke wil je gaan doen en in welk jaar?
          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by rain View Post
            Als je year-round dit fysiek cq vetpercentage ongeveer kan houden maar nog steeds groter wordt, zou ik me over dat minimale buikvet niet echt druk maken.
            Waarschijnlijk is het minimaal en zie jij meer dan anderen.

Ik zou er voor tekenen.
            Haha, mijn idee.

Originally posted by emielos View Post
            Dan moet ik toch maar een wedstrijd doen, ligt al een beetje in de planning maar dan voor over 2 jaar ofzo.

Iron, jij wilt straks toch ook een wedstrijd gaan doen? En welke wil je gaan doen en in welk jaar?
            Als alles volgens plan verloopt de komende maanden dan is de bedoeling om eind 2016 een wedstrijd mee te pakken in de junioren klasse en in de normale bodybuilding klasse op gewicht. En dan qua gewicht zal het eind 2016 -90kg moeten kunnen zijn.

Dat is althans het plan, in principe nog onder voorbehoud, maar het lijkt me wel leuk om in ieder geval de junioren nog mee te kunnen pakken. Dat kan in principe ook eind 2015 zijn, misschien doe ik dat ook wel. Even kijken hoe alles loopt. Zet liever in op eind 2016. Het zal dan de Enercup worden denk ik.

Net dus 15 minuten core getraind
            30 minuten foam gerold
            15 minuten geposeerd

Merk echt al goed verschil met foam roller. Begint al minder pijn te doen bepaalde spiergroepen, behalve quads en tractus dat doet nog steeds wel erg pijn, maar al wel iets minder. Begin nu echt merkbaar voordeel te merken.

Spieren voelen soepeler aan, direct minder intense spierpijn in de spieren, endorfine rush.
            Last edited by Iron Mind; 26-10-2014, 23:36.
            "Straight outta gym"

Comment

• Wtf is going on?

1 week tijd, 1kg gewicht kwijt en 2cm taille eraf.
              Gewicht nuchter vanochtend 82,9kg. Goede opzet zoals ik het nu doe.

Zal vanmiddag/vanavond even wat upperbody selfies uploaden op IG.

Gaat naar mijn eigen zeggen, echt lekker. Voor de mate van mindfuck die ik momenteel heb, vrijwel 0,1 en dan zulke resultaten. Gaat het echt bizar gek goed. Verbaas mezelf eigenlijk, de wonderen zijn de wereld nog niet uit en dat terwijl ik toch al een 3tal jaartjes meedraai in deze sport.

Zou dit dan mijn sweet spot zijn van burn the fat, feed the muscle?

Every day is learning day
              "Straight outta gym"

Comment

• Week 6 cut
                Power, full body
                Rust: 3 minuten

Deadlift

3 x 3 182,5kg
                Voelde zwaar vandaag.

Bench press
                3 x 3 102,5kg
                Voelde zwaar vandaag.

Pendlay row
                3 x 3 102,5kg
                Voelde zwaar vandaag.

Overhead press
                5 x 5 40kg (2 sec paused concentrisch, goed explosief)
                Speed reps

Front squat
                5 x 5 60kg (2 sec paused in the hole, goed explosief)
                Speed reps
                Nog 1-2 sets chin ups gedaan extra.

Commentaar:
                Voelde allemaal wat zwaar aan vandaag, privé sfeer leidde mijn kop ook enigszins af, maar er toch doorheen geduwd.
                Niet elke dag kan perfect zijn, maar verder toch prima getraind. Trainen helpt me altijd nog zaken relativeren en frustratie/agressie kwijt te raken.

Verder geen bijzonderheden.

Hier shape van vanochtend, selfies.
                Instagram

Instagram

Hmm, wel jammer. Kwaliteit op de mobiel zelf ziet er beter uit dan op IG... Verliest toch een hoop scherpte, diepte.
                "Straight outta gym"

Comment

• Kan ik me helemaal in vinden, als ik chagrijnig ben slaat mijn humeur compleet om na een training, heerlijk.

Comment

• Vandaag rustdag. Even kijken wanneer meting deze week gedaan kan worden.

Plan is om ook full body foto's te laten maken deze week.

60 minuten cardio zit er al op. Vanavond weer het gebruikelijke rustdag rondje. Zal ook wat foto's op IG erop gooien vandaag die ik afgelopen weekend heb gemaakt om bf% ongeveer te bekijken.
                    Last edited by Iron Mind; 28-10-2014, 14:37.
                    "Straight outta gym"

Comment

• Reminder voor mezelf om de tibialis anterior te trainen op deze methode.

MUTANT in a MINUTE - Tibia exercise with IFBB Pro Renaldo Gairy - YouTube
                      "Straight outta gym"

Comment

• Eventjes weer wat pic's via tinypic. Kijken hoe de kwaliteit van bepaalde uploads via dat is.

Pics zijn van afgelopen zondag.

Dit waren de pic's die ik even nog zou uploaden. Ik zal ze later vandaag of morgen even op IG uploaden. Kijken of er inderdaad verschil in zit qua kwaliteit etc. Denk dat IG toch wel meer overzichtelijk is, maar is soms ook wel leuker om het log te vullen met een afbeelding i.p.v. een link naar een afbeelding

Vanochtend 82,2kg na de low-carb dag. Taille 77cm.

Alles gaat top en vandaag weer normaal eten en delts, hammies trainen. Lekker zwaar overhead pressen. Fucking zin in.
                        "Straight outta gym"

Comment

• Ziet er super uit maat! Beer!
                          Mangs wa, aait nich

Comment

• Inderdaad flinke beer! Vooral je rug ziet er super goed uit!

Comment

• Netjes hoor! De progressie zit er nog steeds goed in zo te zien!

Comment

• Goed fysiek, heb het al meerdere malen gezegd, maar knap hoe je met alles, training, voeding, school enz. bezig bent!!
                                I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X