zie dit log nu pas dus in!
Diem's Bodybuilding road
Collapse
X
-
Ik ben benieuwd hoe dit verder voor je gaat uitpakken kerel. Ik probeer je log een beetje te volgen. Heb je een foto van je benen?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostIk ben benieuwd hoe dit verder voor je gaat uitpakken kerel. Ik probeer je log een beetje te volgen. Heb je een foto van je benen?
Dit zijn ze nu:
IMG_20141013_193605.jpg
Comment
-
Lijkt inderdaad wel mee te vallen. Wat voor blessure heb je precies? Iets hardnekkigs?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Diem View PostBenen zijn echt kut. Constant blessures aan mijn knieen. Toch altijd door getraind maar pas geleden werd t zo erg dat ik 3 maanden helemaal geen benen meer kon trainen. Kon zelfs amper in me auto stappen. Me broekmaat is toen serieus 1 hele maat gekrompen en me benen zijn nogsteeds niet wat ze waren. En nu heb ik al slechte aanleg in me benen. Lange stelten heb ik.
Dit zijn ze nu:
[ATTACH=CONFIG]19072[/ATTACH]
Comment
-
-
-
Omdat eiwitsynthese (spieropbouw) bij de meeste mensen binnen 24-48 uur plaatsvindt. Dus als je een hogere frequentie hanteert, maar het volume per sessie beperkt houdt en niet tot failure gaat zodat je op tijd hersteld bent voor de volgende training, dan zul je meer spiergroei realiseren.
Smolov is een bekend programma dat hiermee werkt en Squat Every Day is een mooi boek dat het allemaal uitlegt. De sterkste powerlifters ter wereld squatten vrijwel dagelijks; je lichaam past zich aan.
Comment
-
Ik train ze nu 2x per week anderhalf uur lang, en dat is wel echt de max wat me knieën aankunnen.
Kan sowieso ook niet te zwaar. 80kg sqaut doe ik meestal. Zwaarder gaan riskeer ik niet. Als je 5 herhalingen meer doet doet t net zo veel/of juist meer pijn.
Daarnaast heb ik ook meestal wel sowieso 3 dagen spierpijn. Train dan liever niet om blessures te voorkomen.
High reps doe ik sowieso met alles.
Pompen pompen pompen, na elk setje pijn van de verzuring. Zo vind ik het t lekkerste trainen. Alles op hoog tempo.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
6 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment