Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Morgen drukke dag en helaas kan ik dan niet trainen vandaar dat ik vandaag een Fullbody training heb gepakt. Niet veel bijzonders met gewicht, zal ook wel zo blijven als ik blijf cutten.
Vandaag 30 min cardio gedaan en straks een zonnebankje.
Even kijken hoe het deze en volgende week met me gewicht zit en dan kijken of ik weer even moet gaan verhogen naar onderhoud.
Heerlijke UB training vandaag. Met sommige dingen kon ik wat meer dan ik dacht, dus kracht gaat weer gestaag omhoog.
Morgen kijken of ik een LB training doe of niet. Heb erg veel spierpijn in me benen dus misschien dat ik morgen een dagje cardio pak. Of probeer te deadliften en daarna cardio. Maar trainen gaan we sowieso
Yeah nog steeds aan het cutten. Moet nog erg veel af helaas. Zal binnenkort weer is een foto posten.
Verder brak van gister dus niet echt aan me schema gehouden en vandaag ook niet
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment