Netjes hoor!
Aiming for the moon!
Collapse
X
-
Mannen bedankt allemaal voor de positieve reacties!
het weekeinde was heerlijk maar qua doelen niet echt bevorderend! Vooral het eten was natuurlijk slecht.. Heb wel me conditie werk op een leuke manier kunnen doen wat de schade wat beperkt heb. Morgen is het weer tijd om te knallen! Ook een afspraak met de fysio betreft wat er nou met me schouder gaat gebeuren want het schiet niet echt op helaas..
cardio vanmorgen 07:00
Mountain bike over het strand 30 km. Was afzien met wind tegen en hoog water waardoor ik zeker 15 km door zacht zand moest ploeteren haha... Uiteindelijk toch wel lekker
avond gym 18:00
ging niet door want alles was dicht..
als joker 200 concentratie curl gedaan met me pa zijn kettlebel van 10
kilo haha
lekkere pomp maar vrij nutteloos..
vraag:
ik wil me vet het liefst richting 10% of in ieder geval net ff lager als op de foto's
ik zou in mei kuren (lean massa kuur)
kan ik nou het beste me eten langzaam opschroeven naar onderhoud? Of nog langer cutten tot zo laag mogelijk vet % en bijvoorbeeld tijdens de kuur opbouwen dat het een soort recomp wordt?
Als laatste nog even foto van diner!
kipgehaktballen in tomatensaus
Comment
-
ziet er goed uit kerel!! je optie 2e langzaam opschroeven in je kuur is ook een mogelijkheid! ik zou alleen dan 2 weken voor aanvang van je kuur net onder onderhoud gaan zitten. anders is het gat zo groot van flink onder onderhoud naar boven onderhoud in je kuur
Comment
-
Bedankt voor de reacties!
Denk dat ik de kcal richting mei langzaam opschroef. maar wel zo clean mogelijk en low carb met 1 refeed over anderhalve week ofzo.
Ik heb van afgelopen donderdag avond, tot gister zeker op onderhoud gegeten als het niet meer is.
dus metabolisme etc heeft wel een flinke boost gehad dus zal het beetje vet wat er deze dagen aangekomen is dan wel kwijt raken over 3 weken en wellicht wat extra.
"EMEM" principe : eat more. exercize more principe.
1 mei kom ik dan uit op net iets onder onderhoud gemeiddeld per dag dus kan dan mooi bouwen in een lean bulk.
ik had alleen gehoopt op een wat lager vet% te gaan bulken, denk wat ik op de foto's heb is 13-14%? kan dat niet zo goed inschatten.
rond 10% zou beter zijn begrijp ik... ach
Comment
-
Training van vandaag:
10 minuten warmup Cardio
'Buy in'
tabata roeien
was pittig kwam op totaal 1020 meter uit
KB swing - 10 minuten 30/30
24 kilo
Rug workout:
Ongeveer 50 pull ups
10,10,8,9,8,8
superset
bb row - db row
5x10x60kg - 5x12x20kg
unilateral db row 'kroc row'
50 reps , 32 kilo
ezbb curl - skull crusher
5x15x20 kg+ bar - zelfde als de curls
Hammer db curl - bar push down
4x10x16 kg - 4 x 20 x 41 kg
alles 45sec - max 1 min rust
Lekkere training, had eigenlijk geen zin maar viel alles mee.. Express beetje rustig gedaan met lagere gewichten ivm schouder en dan ging prima
moest daarna door naar trainen en fysio maar me kleintje was niet lekker dus liep ff anders en kon toch niet mee doen met me arm
tot morgen mannen!
Last edited by subject7; 07-04-2015, 19:45.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment