Ga vanaf nu ook een logje bij houden.
In juli 2014 ben ik begonnen met te verbouwen. Aanvankelijk had ik gedacht goed door te kunnen trainen maar dat is dus niet gelukt. Het is geregeld gebeurt dat ik enkele weken niks heb gedaan. Voeding was ook niet optimaal.
Vanaf januari 2015 was de druk van de ketel op de bouw en ben ik terug beginnen te trainen en dit 3 x per week. Sindsdien nog 2 keer op snowboardvakantie geweest maar voor de rest redelijk goed getraind.
Vooral in maart liepen men trainingen super en was men voeding goed in orde. 3 x per week fitness, 1 x om de 2 weken voetbal en 2 a 3 per week cardio. Op vier weken was men buikomtrek van 87 naar 81,5 cm gegaan. Overige tijd dat ik trainde was er weinig verandering doordat men voeding en training niet 100 % goed zat.
In april weer een beetje stil gevallen door vakantie en drukte in het huis. Vanaf nu wil ik dus terug vol aan de bak!
Huidige stats:
+- 68 kg
vet % volgens buik/nek: +- 15%
173 cm
Doel is vet % te verlagen tot +- 12% en dan massa te bouwen.
Trainingschema:
3 x in de week, MA/DI/DO of VRIJ. Om 2 weken voetbal ik op woensdag.
Indien ik nog tijd heb 20 min cardio na training
DAG 1 - power LB
steeds 3 werksets, overige zijn opwarmsets
squat 5x5
stiff leg deadlift 5x5
leg extension 4x8
leg curl 4x8
calf 4x8
abs 3x20
DAG 2 - power UB
BP 5x5
seated row 4x6
military pres 4x6
pulldown 4x8
dumbell side raise 4x8
close grip bp 4x10
biceps 4x10
DAG 3 - hypertrophy FB
eerste 2 zijn 3 werksets, overige 2 werksets
deadlift 5x5
front spuat 4x10
calf raise 3x15
chin up 3x8
incline military press 3x10
bench press 3x12
shrugs 3x12
biceps 3x15
dippen 3x15
In juli 2014 ben ik begonnen met te verbouwen. Aanvankelijk had ik gedacht goed door te kunnen trainen maar dat is dus niet gelukt. Het is geregeld gebeurt dat ik enkele weken niks heb gedaan. Voeding was ook niet optimaal.
Vanaf januari 2015 was de druk van de ketel op de bouw en ben ik terug beginnen te trainen en dit 3 x per week. Sindsdien nog 2 keer op snowboardvakantie geweest maar voor de rest redelijk goed getraind.
Vooral in maart liepen men trainingen super en was men voeding goed in orde. 3 x per week fitness, 1 x om de 2 weken voetbal en 2 a 3 per week cardio. Op vier weken was men buikomtrek van 87 naar 81,5 cm gegaan. Overige tijd dat ik trainde was er weinig verandering doordat men voeding en training niet 100 % goed zat.
In april weer een beetje stil gevallen door vakantie en drukte in het huis. Vanaf nu wil ik dus terug vol aan de bak!
Huidige stats:
+- 68 kg
vet % volgens buik/nek: +- 15%
173 cm
Doel is vet % te verlagen tot +- 12% en dan massa te bouwen.
Trainingschema:
3 x in de week, MA/DI/DO of VRIJ. Om 2 weken voetbal ik op woensdag.
Indien ik nog tijd heb 20 min cardio na training
DAG 1 - power LB
squat 5x5
stiff leg deadlift 5x5
leg extension 4x8
leg curl 4x8
calf 4x8
abs 3x20
DAG 2 - power UB
BP 5x5