Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
tevreden over deze workout morgenn rust heb ik wel ff nodig ik blaas echt extreem op elke training. maar ik loop ook helaas leeg als een ventil.. triceps/rug en schouders voelen vermoeid aan. donderdag of benen of borst ligt een beetje aan de tijd/energy.grts
heute borst biceps ipv van benen. waarom? ik ga vanavond naar een feest en dat is heel lang geleden. als ik benen zou trainen kan word ik gek de hele avond op me benen staan.
bench alles met stop volgens powerlift wedstrijd shit
warm up
5x50kg
5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
4x85kg(geen spotter durfde de 5e rep niet te maken)
3x90kg
1x95kg(kon wel doorgaan naar 100 maar vond het genoeg voor vandaag)
decline bench
8x60kg
5x85kg
(was een test lang niet gedaan en beviel me totaal niet)
flyes
12x18kg
10x20kg
7x22kg 7x12kg 7x10kg dropset dus
db curl
12x18kg(dat ging echt extreem easy dat beloofd wat)
8x20kg
8x22kg
5x28kg(pr gruwelijk blij de 30 kg dumbel curl komt eraan)
Soms bedenk ik ook (deels onbewust) smoesjes om benen te vervangen/vooruitschuiven of om lekker makkelijke oefeningen als leg press en leg extension te doen. Maar toch ga ik dan benen doen en achteraf is dat altijd de juiste keuze.
Gruwelijke gewichten en volume in die training zeg! Maar dat mag ook wel zo vlak voor je vakantie.
jongens jullie hebben helemaal gelijk! ik had gewoon benen moeten trainen voor straf gaat me volume morgen extreem hoog worden. verder ga ik voor straf voor me vakantie(woensdag) nog 2x benen trainen...
maar de training ging wel goed alleen een spotter is toch wel belangrijk. dan durf je toch meer. er was namelijk ook niemand op deze afdeling dus als ik vast zou komen te zitten had ik een probleem
vrijdag vorige week vergeten zie ik nu. weet niet meer preceis maar had gesquat,legpress,lunges,legcurl,stdl,calve raises gedaan. ging erg goed en heb nog steeds erge spierpijn in me ass
heute rug,biceps
chins
8x
8x
8x
8x
bor
12x70kg
10x90kg
8x110kg
6x110kg
onderhandse greep bor
8x70kg
8x70kg
8x90kg
breed latpulley
15x60kg
10x80kg
10x100kg
20?x60kg(als ik moe was ff boven in paar tellen wachten en weer doorgaan)
back extension met stang in me nek van 25kg 3set 8hh
close grip barbel rows
15x25kg
12x30kg
8x35kg 8x30kg 8x25kg
concentration curl arnold style
10x14kg
10x18kg
10x18kg
Goeie sets, die 10*80 kg en 10 keer 100 kg met die brede latpulley, evenals die concentratiecurls trouwens van 2 sets van 10 keer 18 kg, dit doe ik je niet na in ieder geval.
Training ziet er goed uit.
Brear.
ik ben net een paar uur geleden weer aangekomen in nl. heb alleen de 1e dag schouders gedaan. die had ik nog niet gedaan die week. daarna niets meer gedaan alleen maar op me reet gelegen waterpolo gespeeld en gezwommen.. eten was ook drama maar heb er zoveel mogelijk wel op gelet.(weet niet of hamburgers nou goed waren)
Als je maar genoten heb Punani dat lijkt me veel belangrijker!
De rust zal je alleen maar goed doen enne, vergis je niet in waterpolo en zwemmen, train je nog best wat spiertjes mee dus helemaal niks heb je ook weer niet gedaan.
Als je maar genoten heb Punani dat lijkt me veel belangrijker!
De rust zal je alleen maar goed doen enne, vergis je niet in waterpolo en zwemmen, train je nog best wat spiertjes mee dus helemaal niks heb je ook weer niet gedaan.
ik heb 1000% genoten echt een super vakantie alleen nu weer knallen in de gym.
waterpolo 1dag 1uur lang 4tegen 4. toen ik klaar was stonden me schouders in de brand. maar dat is natuurlijk een hele andere belasting dan ik gewend ben
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment