UpRisings's traininglog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by UpRising View Post
    Okies. Ik neig momenteel naar de RPM, aangezien ik tot dusver niet geweldig op crea heb gereageerd.
    Zijn er nog onvermelde bijwerkingen die wel belangrijk zijn om te weten? Is het de prijs waard? Is de aangegeven dosering (3caps voor mijn gewichtsklasse) afdoende? Moet het op nuchtere maag? (Dit stond er namelijk niet bij, maar is soms wel het geval bij pre-workout sups.)
    Kan op nuchtere maag, maar bij mij maakt het niet uit voor het resultaat. Enige wat ik extra krijg als ik het op nuchtere maag inneem is een droge mond. Aangegeven dosering volstaat, overdoseren leidt tot koppijn.
    Vind het zijn geld waard.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• kan iet al je vragen beantwoorden, maar wel een enkele

1. je moet het op een lege maag innemen, voor een betere werking

2. 3 capsules zou geneog moeten zijn volgens het doseringstabel, maar dacht ook ergens te hebben gelezen, dat als je binnen 6 uur voor het slapen gaat trainen, je de dosis moet halveren, vanwege de energie.

3. of je het geld waard is, geen idee, nog niet gebruikt. maar lees er wel veel goeie reacties over, dus zou het gaan proberen als ik jou was
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

• heb het gevonden van vraag 2:

RPM (Applied Nutriceuticals) || Body en Fit Shop

en dan door scrollen naar beneden totdat je bij bestellen bent, daar boven staat het.
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

• RPM = Goddelijk, gebruik het alleen niet meer. Heb het dus overigens nooit op nuchtere maag ingenomen, gelijk voor na het avondeten inslikken een uur later naar de sportschool en knallen maar!

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
            Kan op nuchtere maag, maar bij mij maakt het niet uit voor het resultaat. Enige wat ik extra krijg als ik het op nuchtere maag inneem is een droge mond. Aangegeven dosering volstaat, overdoseren leidt tot koppijn.
            Vind het zijn geld waard.
            Ah, dank je voor de reactie. Moest ik even zeker weten.
            Originally posted by bodybuildr1990 View Post
            heb het gevonden van vraag 2:

RPM (Applied Nutriceuticals) || Body en Fit Shop

en dan door scrollen naar beneden totdat je bij bestellen bent, daar boven staat het.
            Ja, dat had ik gevonden Maar vroeg me juist af of die dosering correct was. (Je weet nooit met die fabrikanten) Maar bedankt voor je reacties. Ik ga het denk ik ook zeker proberen!
            Originally posted by Nex- View Post
            RPM = Goddelijk, gebruik het alleen niet meer. Heb het dus overigens nooit op nuchtere maag ingenomen, gelijk voor na het avondeten inslikken een uur later naar de sportschool en knallen maar!
            Heb je het nou voor of na het avondeten genomen? Maar goed, zo te horen is het een aanrader.

Bedankt voor de reacties mannen! Ik ga gelijk een potje bestellen!

Comment

• Het is voor na het avondeten waar ik het over had.

gelijk voor na het avondeten inslikken een uur later naar de sportschool en knallen maar!

Comment

• Heb vandaag een beetje moeten husselen met de tijden van eet- en trainmoment(en).
                Heb namelijk tijdtekort vandaag, dus heb besloten alleen te squaten.
                Dus:
                Squat:
                8x30kg
                8x40kg
                6x50kg
                8x60kg
                5x60kg
                8x50kg
                4x40kg
                Op de laatste set voelde hij niet goed meer, kreeg de form niet correct, dus gestopt.

Is natuurlijk geen geweldige training, maar ik wilde in ieder geval een beetje kunnen trainen vandaag. Squat gaat in ieder geval al omhoog, jippie.
                De RPM was nog niet geleverd, jammer maar helaas. Had er stiekem wel op gehoopt hem vandaag al binnen te hebben
                Ik hoop dat ik de training van morgen wel uit kan voeren, want daar heb ik best wel veel zin in Ik kijk altijd uit naar schoudertrainingen, vind ik altijd super! Maar ik heb morgen gala, dus daar moet ik wel rekening mee houden.
                Nog een melding; ik zit eraan te denken binnenkort (over een week of 5 ofzo) het Bill Starr intermediate schema te volgen, lijkt me best een goed schema.

Comment

• Vandaag Delts + Bis. Ik had er goed veel zin in!
                  RPM was nog steeds niet binnen, bummer.

Bent Over Cable Laterals:
                  12xnoppes
                  10x2.5kg
                  10x5kg
                  6x7.5kg
                  Gewichten zijn laag, maar maakt niet uit, ik voelde de oefening iig goed.

Seated Dumbbell Press:
                  12x8kg
                  10x12kg
                  8x16kg
                  10x20kg (pr)
                  Alle reps perfect uitgevoerd.

Seated Side Laterals:
                  3x15x5kg
                  Even vasthouden op hoogste punt. Voelde het goed in m'n middelste schouderkop, heerlijk. Ik ga gestaag het gewicht verhogen en de reps verlagen. Doel van deze oefening is enkel m'n middelste schouderkop voorvermoeien voor de volgende oefening.

Laying Cable Upright Row:
                  10x20kg
                  8x25kg
                  10x22.5kg
                  Voelde goed dat m'n schouders erdoorheen zaten.

Dumbbell Preacher Curl:
                  10x8kg
                  12x12kg(pr)
                  12x8kg
                  Voelde hem goed

Hierna hield ik ermee op. Ik heb strakkies gala, en ik moet nog een maaltijdje koken, douchen,nog een keer eten, omkleden, klaarmaken en al die zooi. Dus ik heb eventjes geen tijd in overvloed

Comment

• Mini-update:
                    Net voor de spiegel gestaan na het douchen, en ik was werkelijkwaar bijna tevreden met hoe ik eruit zag! Gewicht is redelijk stabiel op de 73.7kg (vanochtend gewogen), maar m'n vet% lijkt omlaag gegaan, voornamelijk buik is stukken strakker.
                    Kracht gaat volgens mij ook nog goed vooruit, dus ik heb eigenlijk niks te klagen!
                    Volgende week zal ik wel m'n kcal moeten uppen denk ik, want dan ga ik vakantiebaantje doen (postbode).

Comment

• Ik = kapot!
                      Gister gala gehad en ik ben stout geweest. Ik heb een paar biertjes op, en champagne en al die zooi, maar ik wilde gewoon eventjes van m'n gala genieten (A) Maar het was in ieder geval heel gezellig, en dat vind ik wel belangrijk.
                      Toen moest ik vanochtend om 7 uur(!!) opstaan. Moest van half 9 tot half 6 achter een standje staan. Was gelukkig super gezellig. Maar ik heb al die tijd maar 1 keer kunnen eten 3 satéstokjes, wat stokbrood en nog wat zooi.
                      En dit scenario zal zich morgen weer herhalen. Ik zal dit weekend wel wat afvallen denk ik zo
                      Maar ja, vantevoren een bak kwark naar binnen werken, en dan zou ik me niet té veel zorgen moeten maken.

Comment

Ik = kapot!
                        Gister gala gehad en ik ben stout geweest. Ik heb een paar biertjes op, en champagne en al die zooi, maar ik wilde gewoon eventjes van m'n gala genieten (A) Maar het was in ieder geval heel gezellig, en dat vind ik wel belangrijk.
                        Toen moest ik vanochtend om 7 uur(!!) opstaan. Moest van half 9 tot half 6 achter een standje staan. Was gelukkig super gezellig. Maar ik heb al die tijd maar 1 keer kunnen eten 3 satéstokjes, wat stokbrood en nog wat zooi.
                        En dit scenario zal zich morgen weer herhalen. Ik zal dit weekend wel wat afvallen denk ik zo
                        Maar ja, vantevoren een bak kwark naar binnen werken, en dan zou ik me niet té veel zorgen moeten maken.
                        Neem een eiwitshake mee, een liter halfvolle melk en een broodtrommel afgeladen vol met brood met kipfilet en pindakaas. Als je ook nog maatjes wilt maken neem je ook een zak nootjes mee waar de rest ook wat van mag. Moet geen probleem zijn. Heb zelf een tijd terug kerstbomen verkocht, en toen deed ik het ook zo.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                          Neem een eiwitshake mee, een liter halfvolle melk en een broodtrommel afgeladen vol met brood met kipfilet en pindakaas. Als je ook nog maatjes wilt maken neem je ook een zak nootjes mee waar de rest ook wat van mag. Moet geen probleem zijn. Heb zelf een tijd terug kerstbomen verkocht, en toen deed ik het ook zo.
                          Als ik pauze wil, dan moet ik dat heel lief vragen. En daar komt nog eens bij dat ik niet gezien mag worden tijdens het eten, want dat is not done. Het is best wel chique, Ladies Open Golf Nk. Ik zat vandaag op een heel centrale positie, en daar kon ik gewoon geen pauze nemen, te druk..

Comment

• Vandaag weer me te pleuris gewerkt. 1x kunnen eten, over een 9-uur werkdag.. Ik zal wel wat lichter zijn nu Dus dat is flink balen.
                            RPM is binnen, samen met een sampletje DRIVE. Die twee zal ik de komende dagen stacken, om mezelf een flinke kick te geven, ter compensatie van dit weekend.
                            Ik voel me zo moe, naar mijn gevoel zou ik wel een hele week kunnen slapen.

Comment

• Ik ben overgestapt op Bill Starr Intermediate. Wat ben ik toch lekker wispelturig. Heb eventjes wat rekenwerk moeten doen. En toen kon ik ertegen aan. Gewichten zijn dus zo gezet dat ik in week 4 aan m'n huidige 5RM kom. Gewichten van vandaag waren dus stukkie lichter, wat goed uitkwam, aangezien ik nog niet helemaal op volle kracht ben door afgelopen weekend. Gewicht was vanochtend 72.5kg, dus ben een tikkeltje afgevallen, niks radicaals.

Squat:
                              5x30kg
                              5x35kg
                              5x40kg
                              5x47.5kg
                              5x55kg
                              Ging niet heel vlotjes, benen waren nog moe. Komt natuurlijk omdat ik afgelopen weekend elke dag 9,5 uur constant heb moeten staan.

Bench Press:
                              5x32.5kg
                              5x40kg
                              5x45kg
                              5x55kg
                              5x65kg
                              Ging vlotjes, eigenlijk best achterlijk dat ik meer bench dan dat ik squat. Mja, komt door mezelf, maar wordt aan gewerkt.

Barbell Row:
                              5x30kg
                              5x35kg
                              5x40kg
                              5x47.5kg
                              5x55kg
                              Tralalalala.

De bedoeling is dat ik alle lifts met 2.5% per week verhoog. Maar ik denk dat ik de Squat met 5% per week ga verhogen. Ik denk dat ik dat wel kan hebben, aangezien ik nog veel vooruitgang in de Squat kan boeken.
                              Rust heb ik deze training op 1-1.5 minuut gehouden. Voorgeschreven staat dat ik ong 2-5 minuten rust moet hebben, maar ach, daar zal ik me over een paar weken wat beter aan houden, nou is alles toch nog zo makkelijk.

Comment

Ik ben overgestapt op Bill Starr Intermediate. Wat ben ik toch lekker wispelturig. Heb eventjes wat rekenwerk moeten doen. En toen kon ik ertegen aan. Gewichten zijn dus zo gezet dat ik in week 4 aan m'n huidige 5RM kom. Gewichten van vandaag waren dus stukkie lichter, wat goed uitkwam, aangezien ik nog niet helemaal op volle kracht ben door afgelopen weekend. Gewicht was vanochtend 72.5kg, dus ben een tikkeltje afgevallen, niks radicaals.

Squat:
                                5x30kg
                                5x35kg
                                5x40kg
                                5x47.5kg
                                5x55kg
                                Ging niet heel vlotjes, benen waren nog moe. Komt natuurlijk omdat ik afgelopen weekend elke dag 9,5 uur constant heb moeten staan.

Bench Press:
                                5x32.5kg
                                5x40kg
                                5x45kg
                                5x55kg
                                5x65kg
                                Ging vlotjes, eigenlijk best achterlijk dat ik meer bench dan dat ik squat. Mja, komt door mezelf, maar wordt aan gewerkt.

Barbell Row:
                                5x30kg
                                5x35kg
                                5x40kg
                                5x47.5kg
                                5x55kg
                                Tralalalala.

De bedoeling is dat ik alle lifts met 2.5% per week verhoog. Maar ik denk dat ik de Squat met 5% per week ga verhogen. Ik denk dat ik dat wel kan hebben, aangezien ik nog veel vooruitgang in de Squat kan boeken.
                                Rust heb ik deze training op 1-1.5 minuut gehouden. Voorgeschreven staat dat ik ong 2-5 minuten rust moet hebben, maar ach, daar zal ik me over een paar weken wat beter aan houden, nou is alles toch nog zo makkelijk.
                                Wel raar dat je squat lager is dan je bench, heb je benen een tijdje overgeslagen ofzo dan?
                                In ieder geval succes met je billstar schema, hopleijk levert het wat op

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X