Q and A to get ripped

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• havermout is een goede vervanger.

musli eten sommigen mensen ook nog wel. Als ik eenmaal bulk zou ik ook musli durven nemen omdat ik dit echt lekker vind en havermout maar zozo

Comment

• Ik warm me melk op, daarna gooi ik de brinta er in met choco whey. Is erg goed te doen. Zelfs als je water ipv melk doet. Anders heb je (fruit) Havermout. Soms doe ik nog wat meusli er bij, maar is alleen voor de pitten en onverzadigde vetten.

Comment

• Ik heb net precies hetzelfde gedaan, 35gram whey banaan en 40gram brinta bij elkaar in en dan water erbij! Staafmixer er evendoorheen en smullen maar.
        Dit zou ik dus kunnen nemen als ontbijt? en waar kan ik de kipfilet het beste in bakken?

mvg!

Comment

• Ja dat volstaat als een ontbijt. Maar weet niet wat je behoefte is anders zou je meer brinta nemen.

Olijfolie als je niet aan je dagelijkse onverzadigde vetten komt. Anders is grillen een goede optie.

Comment

• Moet ik trouwens mijn kipfilet wegen na of voor het bakken? en maakt het nog uit wat voor kruiden erop zitten? en wat is goed te eten in combinatie met kipfilet?

Comment

• Originally posted by Valentino View Post
              Moet ik trouwens mijn kipfilet wegen na of voor het bakken? en maakt het nog uit wat voor kruiden erop zitten? en wat is goed te eten in combinatie met kipfilet?
              Met kip kun je veel kanten uit. Je kunt het bij bijna alle oosterse gerechten eten, maar ook bij veel hollandse groenten, bij wokgroenten en zo kun je nog veel meer recepten bedenken ( er was ooit es een dame hier die een recept van kip en coca cola light had verzonnen).
              Qua kruiden zou ik het vrij basic houden. Let wel op dat je niet te veel zout gebruikt.
              Ik gebruik graag kerrie of rozemarijn om mijn kip te kruiden.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

• maar nou wegen voor of na het bakken?
                En wat is nou goed om als middageten te nemen? als je 's morgens een mix van brinta en whey(met water) drinkt, 's avonds kipfilet met rijst(?). Zelf lijkt het me lekker om 's middags iets van vis te eten met sla erbij, of iets van rouwkost?

Ik probeer mijn eetschema stuk voor stuk beetje samen te stellen, vandaar alle vragen door elkaar heen!

Comment

• Voor het bakken.

Salade kan uitstekend hoor. Zorg wel dat je gewoon aan je kcal komt, dan is er niks mis mee.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• en voor wat voor salade kan ik dan gaan? gewone rouwkost uit de supermarkt?

Comment

• Sla en selderij zonder dressing e.d.

Comment

• Ben bezig met mijn eigen schema nu, maar ben er zeker nog niet klaar mee.
                        Ik heb zo nog geen idee wat ik als tussendoortjes moet eten, iets van noten mischien? En ook weet ik niet precies of mijn MAX wel klopt, ik weeg zelf 82KG. En wat kan ik nemen voor slapen? nog een wheyshake??

Comment

• Voor het slapen kwark, dat neemt langzamer op en is handig ivm lang niet eten (je slaapt immers). En waarom nog tussendoortjes? Je hebt toch maaltijden zat?

Ik zie zo 1,2,3 niet wat de totalen zijn trouwens.

Comment

• bij avondeten meer kipfilet nemen bij je rijst

voor slapen idd kwark nemen.

algemeen

995 kcal per dag is veel te weinig, ik zie dat je onder andere je koolvis kcal nog niet hebt ingevuld en daar je kwark nog bij. Dan nog de kipfilet wat verhogen en het zal er al beter uitzien.

Ook moet je zeker zorgen dat je meer als 69gr aan eiwitten binnenkrijgt.
                            als je 82weegt is rond de 200gr eiwitten een goed begin

Comment

• mijn browser blijft raar doen. Ik zie nu pas het totale schema :S

nog geen 1000 kcal per dag is idd niet acceptabel. Sowieso moet een persoon nooit onder de 1200 willen gaan, ongeacht zijn/haar gewicht. Echter je geeft zelf al aan nog niet klaar te zijn. Daarnaast bestaat ook niet iedere maaltijd uit eiwitten en koolhydraten.

rauwkost uit de supermarkt is prima. Rauwkost is ook beter dan gekookte groente ivm meer vitamines.

Heb je trouwens je behoefte uitgerekend? Volgens de Q&A van Punani

82 * 16 * 2 =

Daar 250 kcal onde gaan zitten voor verbranding.

Comment

• Originally posted by Kevf View Post
                                Voor het slapen kwark, dat neemt langzamer op en is handig ivm lang niet eten (je slaapt immers). En waarom nog tussendoortjes? Je hebt toch maaltijden zat?

Ik zie zo 1,2,3 niet wat de totalen zijn trouwens.
                                Met tussendoortjes bedoel ik de maaltijden tussen ontbijt / middageten, middageten / avondeten.

iemand tips?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X