Originally posted by Mattroid
View Post
Q and A to get ripped
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Falstyr View PostQua smaak verschilt het wel veel helaas.
Bij de zalmfilet kan je net zo goed een minder duur merk kopen. Zowiezo is zalm een luxe-artikel, dus de smaak varieert wat minder. Ik doe altijd geroosterd brood met zalmfilet en komkommer. Een aanrader."If challenge had a taste...you'd be quite delicious."
Comment
-
Originally posted by Mattroid View PostMet de tonijn heb ik dat wel. Vooral die sandwich-tonijn (dat zijn vlokjes tonijn op water). Maar daar stoor ik me niet zo aan. Met wat sla en tomaten proef je dat verschil toch niet.
Bij de zalmfilet kan je net zo goed een minder duur merk kopen. Zowiezo is zalm een luxe-artikel, dus de smaak varieert wat minder. Ik doe altijd geroosterd brood met zalmfilet en komkommer. Een aanrader.
Errug goed te nassen!
Comment
-
om af te vallen eet ik soms gewoon maaltijden die alleen eiwitten bevatten om zo de vetverbranding te stimuleren....stel ik zou zoveel eiwitten eten waardoor ik boven mijn mijn behoefte uitkom, dus relatief gezien zal ik weinig koolhydraten en vetten eten, maar wel superveel eiwitten, zal ik daardoor toch vet aankomen?.......ik dacht juist van niet omdat de nieren overbodig eiwitten afbreken omdat je eiwitten niet in het lichaam kunt opslaan, maar ik heb ook in een medisch boek gelezen dat eiwitten kunnen worden afgebroken en dan als vetten kunnen worden opgeslagen....
Comment
-
Alles kan als vet worden opgeslagen, dus ook eiwitten. Alleen het gebeurd minder snel bij eiwitten dan bij andere voedingsstoffen. Daarnaast heb je veel onverzadigde vetten nodig. Koolhydraten mogen inderdaad tijdens de cut af en toe minder gegeten worden. Maar niet met regelmaat.
Comment
-
Dat zou ik ook wel willen weten...
Voorlopig werkt het volgende voor mij:
1. Minder kh's eten zorgt er voor dat ik minder produkten met zout binnen krijg. Houdt minder vocht vast zo
2. Meer water drinken. Zit nu op 3.5l per dag en werkt goed
3. Selderij meer eten
Comment
-
yup
Is net zoals met eten. Als je het lichaam niet genoeg geeft met regelmaat waar het aan kan wennen gaat het juist opslaan als vet om te overleven wanneer het eventueel zonder voedsel komt te zitten.
Dus...net zoals eten. Op regelmaat voldoende vloeistof drinken.
Comment
-
Originally posted by punani View Posttegen vocht doe ik dit:
Water inname hoog(4/5liter)
jeneverbes tabs (3x per dag)
kalium(aleen vlak voor contest)
tomaat en brocolli in het dieet toevoegen"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by punani View PostIK deed het zo:
Voor zondag dronk ik 4/5liter per dag.
zo/ma/din/woe= 7liter
do= 5liter
vrij= 3liter
zat=1,5liter
zondag=0,5liter
Verder vanaf vrijdag alle natrium rijke producten eruit(ei,tonijn ect) en alleen kip/rijst/ananas eten.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment