Originally posted by Falstyr
View Post
Q and A to get ripped
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
De GI mag dan bullshit zijn en er wordt gewerkt aan een betere "index". Maar als je logisch nadenkt dan weet je dat volkoren pasta niet goed is. Net zoals dat volkoren brood beter is dan normaal brood. Zelf kijk ik elk produkt op zich zelf staand en wat er in zit en wat je nodig hebt om je doel te bereiken.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostDe GI mag dan bullshit zijn en er wordt gewerkt aan een betere "index". Maar als je logisch nadenkt dan weet je dat volkoren pasta niet goed is. Net zoals dat volkoren brood beter is dan normaal brood. Zelf kijk ik elk produkt op zich zelf staand en wat er in zit en wat je nodig hebt om je doel te bereiken.
Comment
-
-
Het is belangrijk allereerst je doel te bepalen. Hoe droog wil je komen te staan? Voor wedstrijd zul je onder de 8% moeten duiken en dat vereist veel discipline en wilskracht. Je zult heel nauwkeurig moeten zijn en je mag bijna niks. Er zijn dan bijna geen uitzonderingen om te smokkelen. Tot 10% is een stuk eenvoudiger. Hoe hoger je staat hoe minder streng uiteraard.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
@ Punini: Thanks voor het opstarten van dit topic. Ik stond een tijd stil, daarna kcal verlaagd naar 200-500 onder behoefte, viel nog steeds niet af en sinds ik jouw schema volg, gaat het er langzaam aan weer af!
@ ophaler: Mais behoort volgens mij tot de meervoudige koolhydraten
Koolhydraten in de voeding
Terminologie
Koolhydraten bestaan uit enkelvoudige en meervoudige suikers. In de voedingsleer worden koolhydraten ook suikers genoemd. (niet suiker als enkelvoud want dat = sacharose)
De belangrijkste koolhydraten zijn:
Enkelvoudige suikers (monosachariden) zoals glucose (druivensuiker), fructose (vruchtensuiker en galactose (deel van melksuiker)
Tweevoudige suikers (disachariden) zoals sacharose (biet- of rietsuiker), maltose, lactose (melksuiker).
Meervoudige suikers (polysachariden): zetmeel, glycogeen
Maïs - WikipediaBis vincit, qui se vincit in victoria.
Comment
-
Elke drie weken 100kcal zakken, geldt dit tot aan de laatste week? Want ik zie bb-ers ook nog wel eens een paar dagen letterlijk alle carbs schrappen.
En wat doe ik hierna? Ik ben begonnen op 12,3 en wil naar de 6%. Echter daarna wil ik terug naar maximaal 9. Hoe zorg ik hier het beste voor?
En verder hongerrrrrrrrrr
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment