Q and A to get ripped

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    GI is bullshit en moet je negeren.

Comment

GI is bullshit en moet je negeren.
      Dus kan ik dan weer witte ipv zilvervlies rijst eten en weer aardappelen en weer gewone pasta ipv volkoren, want die heb ik allemaal geschrapt omdat men hier zei dat de GI te hoog was....

Comment

• De GI mag dan bullshit zijn en er wordt gewerkt aan een betere "index". Maar als je logisch nadenkt dan weet je dat volkoren pasta niet goed is. Net zoals dat volkoren brood beter is dan normaal brood. Zelf kijk ik elk produkt op zich zelf staand en wat er in zit en wat je nodig hebt om je doel te bereiken.

Comment

De GI mag dan bullshit zijn en er wordt gewerkt aan een betere "index". Maar als je logisch nadenkt dan weet je dat volkoren pasta niet goed is. Net zoals dat volkoren brood beter is dan normaal brood. Zelf kijk ik elk produkt op zich zelf staand en wat er in zit en wat je nodig hebt om je doel te bereiken.
          Ik denk dat je juist bedoeld dat het beter is!

Comment

• te snel getypt inderdaad

Comment

• Interessant artikel erover. Wel veel indexen trouwens, wordt nog ingewikkeld.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• dus ketchup kan wel of niet?

Comment

• Is beter van niet, zitten veel suikers in namelijk. Maargoed je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wil. Naar mijn mening kan een beetje ketchup geen kwaad alleen als je echtttttt droog wil staan kan je het beter niet pakken.

Comment

• Het is belangrijk allereerst je doel te bepalen. Hoe droog wil je komen te staan? Voor wedstrijd zul je onder de 8% moeten duiken en dat vereist veel discipline en wilskracht. Je zult heel nauwkeurig moeten zijn en je mag bijna niks. Er zijn dan bijna geen uitzonderingen om te smokkelen. Tot 10% is een stuk eenvoudiger. Hoe hoger je staat hoe minder streng uiteraard.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

• hoe zit het met mais? ik weet dat het stomme vragen zijn maar ik weet niet waar ik het anders zou moeten vragen.....

Comment

• Mais is een enkelvoudig koolhydraat.

Comment

• @ Punini: Thanks voor het opstarten van dit topic. Ik stond een tijd stil, daarna kcal verlaagd naar 200-500 onder behoefte, viel nog steeds niet af en sinds ik jouw schema volg, gaat het er langzaam aan weer af!

@ ophaler: Mais behoort volgens mij tot de meervoudige koolhydraten

Koolhydraten in de voeding
                          Terminologie
                          Koolhydraten bestaan uit enkelvoudige en meervoudige suikers. In de voedingsleer worden koolhydraten ook suikers genoemd. (niet suiker als enkelvoud want dat = sacharose)
                          De belangrijkste koolhydraten zijn:
                          Enkelvoudige suikers (monosachariden) zoals glucose (druivensuiker), fructose (vruchtensuiker en galactose (deel van melksuiker)
                          Tweevoudige suikers (disachariden) zoals sacharose (biet- of rietsuiker), maltose, lactose (melksuiker).
                          Meervoudige suikers (polysachariden): zetmeel, glycogeen

Maïs - Wikipedia
                          Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

• als je echt ripped wilt worden zou ik geen ketchup nemen..

fanny goed bezigt meid! keep on going

Comment

• Elke drie weken 100kcal zakken, geldt dit tot aan de laatste week? Want ik zie bb-ers ook nog wel eens een paar dagen letterlijk alle carbs schrappen.

En wat doe ik hierna? Ik ben begonnen op 12,3 en wil naar de 6%. Echter daarna wil ik terug naar maximaal 9. Hoe zorg ik hier het beste voor?

En verder hongerrrrrrrrrr

Comment

• Vezels eten en veel water drinken. Daardoor zetten de vezels uit en neemt de honger af.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X