De k@nker in trainen is ook niet goed net als de woordkeuze, jammer dat de editfunctie weg is.
Q and A to get ripped
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
daarmee bedoel ik niet dat ik elke dag train of TE veel, maar dat ALS ik ga, ik mezelf voor 110% geef en geen genoegen neem met half werk. Ik wordt pissig als hij zegt dat ik hard(er) moet trainen. Hij weet niks van mij of hoe ik train dus dan moet hij ook stil zijn, of goed advies/kritiek geven en niet zo22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Volgens mij dwalen we hier een beetje af heren.
Het gaat in dit topic om je vetpercentage omlaag te krijgen. Of je ecto, endo of meso bent moet maar in een ander topic besproken worden.
Op zich staat in dit topic best veel nuttige info, maar er staat ondertussen ook erg veel onzin in. Misschien is het een idee om dit topic wat op te schonen.
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View Postdaarmee bedoel ik niet dat ik elke dag train of TE veel, maar dat ALS ik ga, ik mezelf voor 110% geef en geen genoegen neem met half werk. Ik wordt pissig als hij zegt dat ik hard(er) moet trainen. Hij weet niks van mij of hoe ik train dus dan moet hij ook stil zijn, of goed advies/kritiek geven en niet zo
Ik vind ook dat dit topic opgeschoond moet worden. Ik heb dit topic gemaakt voor newbies die willen cutten die moeten nu pagina's lang troep lezen
Comment
-
@ Punani
Kun jij even aangeven wat ik er dan allemaal tussenuit moet keilen, dan doe ik dat even. Is jouw topic en ik ben het met je eens, dus zeg het maar. Gewoon de posts quoten die eruit moeten."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by punani View PostIk woon dichtbij als je wilt kan ik een keer komen trainen.. vraag maar aan sommige forum leden die denken keihard te trainen of ze na die training nog die mening delen. En nee ik heb het niet over zwaren gewichten. Dus als je wilt?
Ik vind ook dat dit topic opgeschoond moet worden. Ik heb dit topic gemaakt voor newbies die willen cutten die moeten nu pagina's lang troep lezen
Ik wilde het net al gaan zeggen Punani, gasten geloof mij maar jullie denken dat je hard traint, dat dacht ik ook.
Nou geloof mij maar dat doe je niet, wil je weten wat echt hard trainen is
Vraag dat maar aan Punani, sterkte alvast.
Maar je gaat daarna wel harder en gemotiveerder trainen dat zo ie zo.
Comment
-
Originally posted by bigrdb123 View Posthij rekent 30 euro, excl whey shake na trainen
@zwaan je bent goed bezig kerel. Je had flink gebikkeld en die armen training gaat er binnenkort aankomen..Last edited by punani; 26-03-2008, 08:38.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment