Ik ga dit ook proberen. Alvast heel erg bedankt voor het advies.
Q and A to get ripped
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Heb een vrij gelijksoortig dieet, ik ga met het dieet/trainingsschema starten vanaf 20/6/2008, mijn doel is om op 10% BF te raken, ik sta atm zonder een dieet te volgen op 13.8%.
Vind hier erg veel nuttige tips in enkel denk ik dat ik appels in m'n dieet ga opnemen omdat ik nogal een vrij grote eter ben, dit is dan na de maaltijd of tussen 2 maaltijden door een extratje nog.
Verder nog, ik heb niet echt het doel om deze zomer droog te staan aangezien ik niet mezelf wil gaan doodtrainen/uithongeren om er als een beachboy uit te zien, heb ik nog tijd genoeg voor, ik wil gewoon een keertje kijken hoe ik er droog uitzie zeg maar.
ow en waar haal ik whey shake? dek niet dat ze dat in de lokale gym hebben staan, beginnersvraagje I know >.<Last edited by Giokeh; 28-05-2008, 22:40."those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"
Comment
-
Originally posted by Giokeh View PostHeb een vrij gelijksoortig dieet, ik ga met het dieet/trainingsschema starten vanaf 20/6/2008, mijn doel is om op 10% BF te raken, ik sta atm zonder een dieet te volgen op 13.8%.
Vind hier erg veel nuttige tips in enkel denk ik dat ik appels in m'n dieet ga opnemen omdat ik nogal een vrij grote eter ben, dit is dan na de maaltijd of tussen 2 maaltijden door een extratje nog.
Verder nog, ik heb niet echt het doel om deze zomer droog te staan aangezien ik niet mezelf wil gaan doodtrainen/uithongeren om er als een beachboy uit te zien, heb ik nog tijd genoeg voor, ik wil gewoon een keertje kijken hoe ik er droog uitzie zeg maar.
ow en waar haal ik whey shake? dek niet dat ze dat in de lokale gym hebben staan, beginnersvraagje I know >.<
ik kan het niet weten ben altijd al erg mager geweest dat je mijn ribben kon tellen.
maar ik voel wel hoe meer ik train hoe meer ik zin heb om de volgende x meer te doen.
net als met hardlopen heb ik dat periode ook gehad dat ik elke dag gewoon 2 uur bezig was ermee omdat ik elke keer meer moest doen om voldaan te voelen.
na te veel dit gedaan te hebben liep ik tegen een blessure aan en was de kick weg maar ben nu weer langzaam opbouwenCalisthenics / Street workout
Comment
-
Eens mijn mobieltje aangekomen is zal ik m'n foto's is posten, heb een vrij rare lichaamsbouw vind ik, ik kan m'n ribben zien zoals jij zei, maar om m'n buik lijkt gewoon nog een laag vet te zitten, ik zie net boven die 'vetreep' m'n blokken van m'n buikspieren vrij duidelijk en lager verdwijenen ze precies
Wil het totaalpakketje is bekijken gewoon"those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-