Misterfits eerste echte cutschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Misterfit View Post
    welke shakes? daar ben ik al lang van afgestapt.
    Ow? En de reden....?
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Ow? En de reden....?
      Het kost nog al wat centjes. Ik kreeg al genoeg eiwitten binnen en ik merk sowieso dat het niet veel nut heeft. Het is en blijven eiwitten, geen wondermiddel.

Weightgainers kunnen eventueel in de toekomst wel van pas komen. Maar ik denk dat ik dan gewoon een blender haal en zelf een shake je maak.

Comment

In dat opzicht heb je gewoon gelijk. Als je alles met je gewone voeding kunt halen is het ook onzin om extra proteine te supplementeren.
        Maar wat neem je nu meteen na je training?

Comment

In dat opzicht heb je gewoon gelijk. Als je alles met je gewone voeding kunt halen is het ook onzin om extra proteine te supplementeren.
          Maar wat neem je nu meteen na je training?
          Ik neem direct na de training dextrose (in de bulk he) en als ik thuis kom drink ik nog eens een halve liter choco melk en eet 150 gram havermout met 550 ml volle melk. Een hoop kcal dus.

Heb mijn bulkschema ook op bodynet staan, in mijn gvt logje.

Comment

...ok. Maar wat neem je nu je in de cutfase zit dan direct na je training? Toch dextrose?

Comment

...ok. Maar wat neem je nu je in de cutfase zit dan direct na je training? Toch dextrose?
              nee, in principe niks. Ik kleed me aan en fiets 10 min naar huis en eet dan mijn maaltijd "na de training"

Comment

Ik ben vandaag begonnen. Aangezien ik al de hele tijd op 88 kg zit, laat ik dit maar als begingewicht nemen.

buikomvang is nu 88 cm, zal af en toe (denk om de week) even een melding maken, hoe het loopt.

Comment

Succes gabber.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Succes meneerfit. Ben benieuwd hoe 't je af gaat.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Even een kleine update. Ik ben nu net 2 dagen bezig, zit op 80 gram koolhydraten per dag en voel me wel anders. Heel erg apart, heb ik net gegeten, dan nog heb ik een soort van honger gevoel. Ook heb ik een soort van "misselijkheid".(niet echt super irritant, maar helemaal fit voel ik me ook niet). Het zal natuurlijk door de lage koolhydraatinama komen.

Toen ik dinsdag begon woog ik 88.5, gisteren 87.5 en nu 86.3 kg.
                      Dinsdag had ik een buikomvang van 88cm, nu van 86 centimeter (na het opstaan gemeten). Maar dat zal wel veel vocht zijn wat ik verloren heb. Mijn glucogeen voorraden zullen nu ook wel "leeg" zijn, daarnaast neem ik ook geen melk meer en er zit minder te verwerken voedsel in mijn lichaam en ik zal ook wel een gram of 200 aan vet verloren hebben.

Oh en ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrr, heb ik al sinds tijden niet meer zo erg gehad.

Comment

Zo de knetter, je valt als een gek af!!!
                        Edit: en je eet 3526 kcal per dag op trainingsdagen en 3362 op normale dagen?
                        Last edited by stukput; 25-03-2010, 16:17.

Comment

Originally posted by stukput View Post
                          Zo de knetter, je valt als een gek af!!!
                          Edit: en je eet 3526 kcal per dag op trainingsdagen en 3362 op normale dagen?
                          ja, mijn behoefte ligt rond de 3800 kcal, niet minder in ieder geval.

Maar vergeet niet. Dat er dus allerlei dingen meetellen:
                          - Minder voedsel in je lichaam dat nog verwerkt moet worden.
                          - Minder zout (omdat ik veel minder brood eet)
                          - Minder koolhydraten, dus minder glucogeen in mijn spieren/lever.
                          - Vetverlies zal wel 150 a 200 gram zijn.

er zullen vast nog wel meerdere factoren een rol spelen. Zometeen zal de gewichtsafname veel langzamer gaan.

Comment

Oke. Mijn behoefte is ook ong. 3800 ik ga maandag beginnen, maar ga wel veel meer brood eten dan nu het geval is... of dat dan goed is weet ik ook niet. Als het net zo gaat als bij jou dan teken ik ervoor. Succes!

Comment

Originally posted by stukput View Post
                              Oke. Mijn behoefte is ook ong. 3800 ik ga maandag beginnen, maar ga wel veel meer brood eten dan nu het geval is... of dat dan goed is weet ik ook niet. Als het net zo gaat als bij jou dan teken ik ervoor. Succes!
                              je gaat cutten en gaat daarom veel meer brood eten, klinkt niet echt logisch.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                                je gaat cutten en gaat daarom veel meer brood eten, klinkt niet echt logisch.

Ja omdat ik nu te weinig eet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X