Originally posted by Misterfit
View Post
Misterfits eerste echte cutschema
Collapse
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostOw? En de reden....?
Weightgainers kunnen eventueel in de toekomst wel van pas komen. Maar ik denk dat ik dan gewoon een blender haal en zelf een shake je maak.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIn dat opzicht heb je gewoon gelijk. Als je alles met je gewone voeding kunt halen is het ook onzin om extra proteine te supplementeren.
Maar wat neem je nu meteen na je training?
Heb mijn bulkschema ook op bodynet staan, in mijn gvt logje.
Comment
-
-
Succes meneerfit. Ben benieuwd hoe 't je af gaat.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Even een kleine update. Ik ben nu net 2 dagen bezig, zit op 80 gram koolhydraten per dag en voel me wel anders. Heel erg apart, heb ik net gegeten, dan nog heb ik een soort van honger gevoel. Ook heb ik een soort van "misselijkheid".(niet echt super irritant, maar helemaal fit voel ik me ook niet). Het zal natuurlijk door de lage koolhydraatinama komen.
Toen ik dinsdag begon woog ik 88.5, gisteren 87.5 en nu 86.3 kg.
Dinsdag had ik een buikomvang van 88cm, nu van 86 centimeter (na het opstaan gemeten). Maar dat zal wel veel vocht zijn wat ik verloren heb. Mijn glucogeen voorraden zullen nu ook wel "leeg" zijn, daarnaast neem ik ook geen melk meer en er zit minder te verwerken voedsel in mijn lichaam en ik zal ook wel een gram of 200 aan vet verloren hebben.
Oh en ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrr, heb ik al sinds tijden niet meer zo erg gehad.
Comment
-
Originally posted by stukput View PostZo de knetter, je valt als een gek af!!!
Edit: en je eet 3526 kcal per dag op trainingsdagen en 3362 op normale dagen?
Maar vergeet niet. Dat er dus allerlei dingen meetellen:
- Minder voedsel in je lichaam dat nog verwerkt moet worden.
- Minder zout (omdat ik veel minder brood eet)
- Minder koolhydraten, dus minder glucogeen in mijn spieren/lever.
- Vetverlies zal wel 150 a 200 gram zijn.
er zullen vast nog wel meerdere factoren een rol spelen. Zometeen zal de gewichtsafname veel langzamer gaan.
Comment
-
Originally posted by stukput View PostOke. Mijn behoefte is ook ong. 3800 ik ga maandag beginnen, maar ga wel veel meer brood eten dan nu het geval is... of dat dan goed is weet ik ook niet. Als het net zo gaat als bij jou dan teken ik ervoor. Succes!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment