Dieet log Dave

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dieet log Dave

Hallo allemaal,

Ik wil afvallen en daarom maak ik een logje. Om zelf motivatie te houden (wat overigens zeker en nog lang niet ontbreekt.) maar ook zeker omdat ik het leuk vind dat ik zelf terug kan lezen wat mijn progressie is, en wat jullie er van vinden.

Ik speur hier al een tijdje rond, heb een hoop gelezen maar kwam er op een gegeven moment niet uit. Ik ben naar Dyno gestapt, en heb hem gevraagd om een schema op te stellen wat mij gaat helpen om de nodige kilo’s kwijt te raken. Overigens wil ik hier ook even bij vermelden dat Dyno echt een super kerel is qua vriendelijkheid maar ook zeker qua informatie. Iemand die echt wel weet waar die het over heeft! dus nu alvast bedankt Dyno! En mijn komende resultaten zijn dan ook mede aan jou te danken!

Ik ben :
    178 cm
    106 kilo
    27% bf ongeveer.

Dyno heeft uitgerekend ongeveer dat ik met 2700 kcal op me dagelijkse behoefte zit.

Op trainings dagen zal dit terug gebracht worden naar 2400 kcal en op geen trainings dagen / voetbal dagen zal dit op 2000 kcal zitten.

Ik begin Maandag 7 april.

Hoe ziet mijn week eruit :

Maandag : Voetbal training
    Dinsdag : Krachttraining
    Woensdag: Krachttraining
    Donderdag : rust
    Vrijdag : rust
    Zaterdag : voetballen (als het seizoen is afgelopen zal ik cardio gaan doen)
    Zondag : rust

Donderdag rust omdat ik donderdag ’s nachts ook werk.

Ik hoop hiermee de nodige kilo’s kwijt te raken. Ik ga begin juni op vakantie dus wil er dan zeker wel wat kilo's afhebben(vet)!

Ps. Ik weet niet of het toegestaan is. Maar ik moet elke ochtend omega 3 caps nemen en moet whey aanschaffen. Heeft iemand een idee waar ik dit het best aan kan schaffen voor een leuke prijs. Aangezien ik geen geld boom heb en crisis is moet ik ook een beetje op de centjes letten :>.

Foto’s weet ik nog niet of ik ga plaatsen. Wel probeer ik mijn kuur zo goed mogelijk bij te houden.

Alle tips en tricks zijn welkom. Maar ook zeker kritiek vind ik niet erg als jij denkt dat er iets veranderd moet worden. Sta overal voor open.!

Kijk even rond op dit forum kerel, er zitten hier ook sup leveranciers op de site met soms mooie aanbiedingen.

Comment

Originally posted by Dave17 View Post
      Hallo allemaal,

Ik wil afvallen en daarom maak ik een logje. Om zelf motivatie te houden (wat overigens zeker en nog lang niet ontbreekt.) maar ook zeker omdat ik het leuk vind dat ik zelf terug kan lezen wat mijn progressie is, en wat jullie er van vinden.

Ik speur hier al een tijdje rond, heb een hoop gelezen maar kwam er op een gegeven moment niet uit. Ik ben naar Dyno gestapt, en heb hem gevraagd om een schema op te stellen wat mij gaat helpen om de nodige kilo’s kwijt te raken. Overigens wil ik hier ook even bij vermelden dat Dyno echt een super kerel is qua vriendelijkheid maar ook zeker qua informatie. Iemand die echt wel weet waar die het over heeft! dus nu alvast bedankt Dyno! En mijn komende resultaten zijn dan ook mede aan jou te danken!

Ik ben :
      178 cm
      106 kilo
      27% bf ongeveer.

Dyno heeft uitgerekend ongeveer dat ik met 2700 kcal op me dagelijkse behoefte zit.

Op trainings dagen zal dit terug gebracht worden naar 2400 kcal en op geen trainings dagen / voetbal dagen zal dit op 2000 kcal zitten.

Ik begin Maandag 7 april.

Hoe ziet mijn week eruit :

Maandag : Voetbal training
      Dinsdag : Krachttraining
      Woensdag: Krachttraining
      Donderdag : rust
      Vrijdag : rust
      Zaterdag : voetballen (als het seizoen is afgelopen zal ik cardio gaan doen)
      Zondag : rust

Donderdag rust omdat ik donderdag ’s nachts ook werk.

Ik hoop hiermee de nodige kilo’s kwijt te raken. Ik ga begin juni op vakantie dus wil er dan zeker wel wat kilo's afhebben(vet)!

Ps. Ik weet niet of het toegestaan is. Maar ik moet elke ochtend omega 3 caps nemen en moet whey aanschaffen. Heeft iemand een idee waar ik dit het best aan kan schaffen voor een leuke prijs. Aangezien ik geen geld boom heb en crisis is moet ik ook een beetje op de centjes letten :>.

Foto’s weet ik nog niet of ik ga plaatsen. Wel probeer ik mijn kuur zo goed mogelijk bij te houden.

Alle tips en tricks zijn welkom. Maar ook zeker kritiek vind ik niet erg als jij denkt dat er iets veranderd moet worden. Sta overal voor open.!
      Home | Body & Fitshop is een van de goedkopere
      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Goedemorgen allemaal,

Vandaag begonnen met me dieet. Is een dag vertraagd omdat me supplementen nog niet binnen waren. Vanavond ga ik trainen. Me kcal liggen vandaag rond de 2400. E154 K222 V55

Vandaag op de weegschaal gestaan en woog 106.8kg 400 gram meer dan dat ik dacht. we zullen zien hoe het verloopt!

Ik zal me elke dag wegen zodat ik zie wat ik afval of niet. Ik heb er zin in!

Comment

Ik kan het ook niet laten van me elke dag te wegen maar eigenlijk maar je maar wekelijks wegen of toch op zen minst slechts wekelijk oordelen. Succes alvast !

Comment

Goeiedag allemaal, Vandaag heb ik beetje last van hoofdpijn. Dieet gaat nog goed, geen honger, soms zelf een beetje te veel wat ik moet eten. Alleen wil ik graag weten of iemand die klachten herkend als je gaat dieeten of cutten dat je hoofdpijn krijg. ben nu de 2e dag bezig. misschien dat me lichaam er even aan moet wennen ?

Comment

Drink je genoeg water?
              Het kan ook toeval zijn,na 2 dgn.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ja, gister meer als 2 liter gedronken, en denk dat ik dat vandaag ook zeker wel haal.

Comment

Kan verschillende oorzaken hebben. Probeer inderdaad genoeg water te drinken, wat dyne voorstelt.

Bij mij zijn het de volgende oorzaken soms:
                  - te weinig water
                  - teveel stress (werk en school)
                  - te weinig nachtrust.

Succes met je dieet, en volhouden!!
                  Stats: 74kg at 11%
                  Vision: 85kg at 8%

Comment

Goeie! het kan wel wat weinig nachtrust zijn. laaste 2 dagen laat naar bed. Kan er zoizo al slecht tegen als ik te weinig slaap. Thanks!

Comment

Goedemorgen allemaal, Gister vergeten te wegen vanwege tijdsnood. Vandaag wel kunnen wegen, en woog m.b.t. me begin dag 105.7 is een kilotje af. Nu zal dit echt nog niet veel zeggen denk ik zo. maar toch wel leuk dat het er af is. Altijd leuk om progressie te zien. Nou werd ik gisteravond na het trainen helemaal naar. Ik werd duizelig en misselijk en had nog steeds hoofdpijn. ben om 9 uur gaan douchen en daarna me bed ingedoken. Nu gaat het wel weer. nog steeds een klein beetje een raar gevoel in me lichaam.

Zou dit kunnen komen omdat ik nu van eet stijl verander, dat me lichaam even moet omschakelen ?

Comment

ben je drastisch gezakt in koolhydraten? Daarvan heb ik het ook even gehad.

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                          ben je drastisch gezakt in koolhydraten? Daarvan heb ik het ook even gehad.
                          Ja ben wel goed gezakt met koolhydraten, aangezien ik eerst veel meer ongezond at waar denk ik veel koolhydraten in zaten.

Comment

Goedemorgen allemaal, vandaag op de weegschaal gestaan, en woog het zelfde als gister 105.7. nou was ik nog niet naar de wc geweest dus weet neit of het hier aan ligt. Maarja lekker door blijven gaan!

Alleen nog steeds last van drukkende hoofdpijn. misschien dat het aan me suikers licht die ik nu drastisch vermindert heb denk ik zo. Nouja nog maar even afwachten en doorzette :>

Goeie dag iedereen!

Comment

'Afkicken' van suiker kan inderdaad hoofdpijn veroorzaken,het zijn eigenlijk ontgiftigingsverschijnselen.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X