Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
nu al carbcycling?? pak nou toch eerst is zoveel mogelijk massa.... lekkere bulk geen mega bulk maar gewoon iets boven onderdhoud... ga daarna bij 18% op onnderhoud met wat cardio erbij...
over jaar of 2 jaar pas aan carbcycling enz gaan denken...
nu al carbcycling?? pak nou toch eerst is zoveel mogelijk massa.... lekkere bulk geen mega bulk maar gewoon iets boven onderdhoud... ga daarna bij 18% op onnderhoud met wat cardio erbij...
over jaar of 2 jaar pas aan carbcycling enz gaan denken...
Waarom zou je je BF tot 18% laten oplopen? Dat is helemaal nergens voor nodig.Je kan prima spiermassa aanzetten zonder veel vet aanzet.
Ben echt benieuwd hoe je er over een jaar ofzo bij staat, gezien je motivatie om alles perfect te doen moet je toch wel goede resultaten boeken icm goede voeding & training.
Ga zo door maar blijf je voeding beheersen en niet je voeding jou !
Ben echt benieuwd hoe je er over een jaar ofzo bij staat, gezien je motivatie om alles perfect te doen moet je toch wel goede resultaten boeken icm goede voeding & training.
Ga zo door maar blijf je voeding beheersen en niet je voeding jou !
haha thanks man weer wat motivatie en ja het gaat steeds meer de goeie kant op
maar dat aleen maar doordat mensen me hier steunen enzo !
zonder de mensen op bodynet pff .. wil ik niet eens aan denken
gezien je motivatie om alles perfect te doen moet je toch wel goede resultaten boeken icm goede voeding & training.
moet?! dat is nou juist hetgene ,want de schriele man tegenhoud!
Hij moet de komende 5 jaar gaan bulken en niet boven de 14% uitkomen.
Als dit gebeurd even een korte Cut en daarna weer bulken.
gaat hij zo para verders als hij nu aan het doen is dan word het helemaal niks en blijven zijn erg grote dromen,..dromen!
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
moet?! dat is nou juist hetgene ,want de schriele man tegenhoud!
Hij moet de komende 5 jaar gaan bulken en niet boven de 14% uitkomen.
Als dit gebeurd even een korte Cut en daarna weer bulken.
gaat hij zo para verders als hij nu aan het doen is dan word het helemaal niks en blijven zijn erg grote dromen,..dromen!
Ligt een beetje aan zijn doelen he.. In 5 jaar bulken kan je van 60kg naar 110kg gaan, weet niet of dat de bedoeling is..
Maar dat er wat beef op zijn lijf moet komen is zeker
jep jep boys!
mijn doel is 80+kilo droog..
iemand idee hoelang bulken daarvoor en tot hoeveel kg
ik respecteer echt je motivatie en je inzet,maar dit soort vragen kun en moet je ook niet willen beantwoorden.
ga eten en ga trainen voor de rest niks!
ik woog bv 92 kilo en ik mag blij zijn als ik straks op de wedstrijd 75 kilo weeg.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
ik respecteer echt je motivatie en je inzet,maar dit soort vragen kun en moet je ook niet willen beantwoorden.
ga eten en ga trainen voor de rest niks!
ik woog bv 92 kilo en ik mag blij zijn als ik straks op de wedstrijd 75 kilo weeg.
wedstrijd ! woow dat gaat lekker man !
veel suc6 waneer is je wedstrijd ?
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment