Geen extra eiwitten nodig voor spiergroei?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Kevin72 View Post
    @Daniel:Als je honger krijgt dan is dat toch een teken dat je te weinig eet?
    Als je daar dan geen gehoor aan geeft en je maar een bak koffie neemt ben je dan niet bang dan je je spiermassa aan gaat spreken?
    zo snel zal je geen spiermassa verliezen .....

    Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Een teveel aan cholesterol afkomstig van ei-geel is niet gezond.
    1 heel ei met een hoeveelheid ei eiwitten is voldoende.
    Is wat Sonja B. ook altijd roept

    Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Voeding hoog in cholesterol gaat gepaard met een dusdanige hoeveelheid verzadigd vet. Nu is het eten van 1 heel ei dagelijks geen probleem maar eet jij iedere dag al het ei-geel van zeg maar 10 eieren dan is de hoeveelheid verzadigd vet aanzienlijk en zeker niet aan te raden.

    er zit 5 gram vet waarvan 1,2 gram aan verzadigd vet, bij 10 eieren zou dat 12 gram verzadigd vet betekenen...bij voldoende onverzadigde vetten in je schema zou die 12 gram verzadigde vetten geen kwaad kunnen, eerder voordelen aangezien je ze nodig hebt (ong. 30% van je totale vetinname) voor je hersenen/hart en andere organen, je immuum en test levels etc etc.....

    Voor kuurders is het al helemaal onverstandig aangezien AAS al voor het een en ander aan verhogingen zorgt.

    Hier weet ik weinig van dus zou goed kunnen zijn....

    Verders is het ook persoonsgebonden. Hoeveel cholesterol maak je van nature aan, ben je van nature al iemand met bijvoorbeeld een te hoge bloeddruk. Kijk, aangezien niet iedereen dat weet van zichzelf en anderen kunnen dat ook niet vaststellen is het advies om het eigeel op te eten en niet weg te gooien omdat dat zonde is natuurlijk niet echt raadzaam.
    Je kunt immers niet weten hoe een ander op de hoge inname van cholestrol reageert.
    En vergeet niet dat het willen consumeren van de beste kwaliteit eiwitten de reden is voor het eten van eieren en niet omdat het vitaminen en mineralen bevat. We hebben natuurlijk immers onze multi-vits en mins als supplement.
    Ik dacht te herinneren dat Falstyr ook iets aan z'n hart had en bloeddruk etc. en toch at en eet hij zo'n 10 eieren per dag, laat zijn bloedwaardes checken om de 2 maanden en komen altijd ok uit de bus....
    Daarbij kom je met een commercieel gesponsorde link zonder onderbouwing, kom met iets beter dan dat om je statement daadkrachtiger te maken, het lijkt wel of ik naar een programma van sos sonja zit te kijken.....
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

    Comment


    • Originally posted by sf01 View Post
      voor mij spelen de voedingswaarden van ei (naast de eiwitten) juist een grote rol in het kiezen voor ei.
      Goede bron van vetten, vitaminen, etc.

      Je wilt niet weten hoeveel onderzoeken er zijn met behoorlijk negatieve resultaten op het gebruik van vitamine supplementen. Ik krijg mijn macro's dus liever van eieren dan van een pilletje.

      En ik ben van mening dat de mensen die slecht reageren op veel eieren een uitzondering zijn. Daarnaast zou het prima kunnen dat veel ei niet handig is voor iemand die aan AAS is. Daar weet ik niet genoeg van af. Maar het is dus niet slecht/ onraadzaam om relatief veel ei aan te raden. Met ongeveer alles geldt wel dat er altijd een paar mensen zullen zijn die er niet goed op reageren. Maar voor de overgrote meerderheid -> HDL neemt meer toe dan LDL -> cholestrolbalans neemt positief toe.
      Als jij ei-geel neemt voor goede vetten en vitamines vind ik je persoonlijk niet goed bezig.
      Je neemt eieren voor de proteinen uit het eiwit.
      Als jij een wat betere multi-fit aanschaft zul jij kwaliteit binnenkrijgen. Maar vitamines kunnen ook uit andere voedingsbronnen komen, heb eerlijk gezegd nog nooit iemand horen zeggen dat hij eigeel neemt voor de vitamines, jij bent de eerste. En ik ken aardig wat personen.

      De enige macro die de meesten uit ei willen is het eiwit.
      Geloof dat je je wat meer dient in te lezen over macro-voedingsstoffen en micro-voedingsstoffen. Zit een heel groot verschil in.
      Denk dat jij wat in de war bent met macro-elementen.

      Mensen die slecht reageren op eieren een uitzondering, slechts een paar???
      Ik ben bang dat niemand daar eigenlijk een juist antwoord op heeft.
      Dat komt omdat de meesten helemaal niet weten dat hun cholesterol te hoog is, omdat teveel cholesterol in het bloed op zich niet direkt voor symptomen zorgt. Het dichtslibben van aderen gaat heel erg geleidelijk en duurt een zeer lange tijd eer er complicaties gaan opspelen. Maar goed, dan ben je in principe al te laat. Voorkomen is beter dan genezen.
      Wat wel als een paal boven water staat is dat de meeste mensen op aarde te dik zijn, maw een overgewicht bezitten. En ja, mensen met een overgewicht hebben een veel grotere kans problemen te ondervinden dan die met een juist gewicht.

      Het gaat in de eerste instantie om het verzadigd vet. Dat is de grote boosdoener en dien je ook zoveel mogelijk uit je dieet te verwijderen.
      Jammer genoeg zijn cholesterol en verzadigd vet heel erg nauw met elkaar verbonden.

      Maar als jij het eigeel gewoon in je voeding wilt be my guest matey.
      Ikzelf houd het gewoon bij 1 heel ei met 5 ei eiwitten.

      NHLBI, High Blood Cholesterol: What You Need to Know

      Comment


      • Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Als jij ei-geel neemt voor goede vetten en vitamines vind ik je persoonlijk niet goed bezig.
        Je neemt eieren voor de proteinen uit het eiwit.
        Als jij een wat betere multi-fit aanschaft zul jij kwaliteit binnenkrijgen. Maar vitamines kunnen ook uit andere voedingsbronnen komen, heb eerlijk gezegd nog nooit iemand horen zeggen dat hij eigeel neemt voor de vitamines, jij bent de eerste. En ik ken aardig wat personen.

        De enige macro die de meesten uit ei willen is het eiwit.
        Geloof dat je je wat meer dient in te lezen over macro-voedingsstoffen en micro-voedingsstoffen. Zit een heel groot verschil in.
        Denk dat jij wat in de war bent met macro-elementen.

        Mensen die slecht reageren op eieren een uitzondering, slechts een paar???
        Ik ben bang dat niemand daar eigenlijk een juist antwoord op heeft.
        Dat komt omdat de meesten helemaal niet weten dat hun cholesterol te hoog is, omdat teveel cholesterol in het bloed op zich niet direkt voor symptomen zorgt. Het dichtslibben van aderen gaat heel erg geleidelijk en duurt een zeer lange tijd eer er complicaties gaan opspelen. Maar goed, dan ben je in principe al te laat. Voorkomen is beter dan genezen.
        Wat wel als een paal boven water staat is dat de meeste mensen op aarde te dik zijn, maw een overgewicht bezitten. En ja, mensen met een overgewicht hebben een veel grotere kans problemen te ondervinden dan die met een juist gewicht.

        Het gaat in de eerste instantie om het verzadigd vet. Dat is de grote boosdoener en dien je ook zoveel mogelijk uit je dieet te verwijderen.
        Jammer genoeg zijn cholesterol en verzadigd vet heel erg nauw met elkaar verbonden.

        Maar als jij het eigeel gewoon in je voeding wilt be my guest matey.
        Ikzelf houd het gewoon bij 1 heel ei met 5 ei eiwitten.

        NHLBI, High Blood Cholesterol: What You Need to Know
        Mee eens.

        Er bestaat ook nog zoiets als gezond verstand:voelt het niet goed of heb je er een slecht idee bij dan is dat ook iets wat je lichaam aangeeft en ik luister daar dan ook naar.

        Mijn schoonvader zat hier gister en die had vroeger een veel te hoog LDL waarschijnlijk omdat hij elke dag na zijn eten ijs at.
        Hij is dat dus gaan laten en zijn LDL/HDL ratio is weer top.
        Daarmee wil ik nog even duidelijk aangeven dat voeding zeker wel betrekking heeft op het cholesterol.
        Maar goed we hadden het over eiwitten laten we daar op verder gaan.
        Face your demons...........

        Comment


        • dat verzadigd vet zo slecht voor je is... is gewoon de tweede helft van de mythe dat vet slecht voor je is. En dit deel blijft nog hardnekkiger hangen. Ik zeg niet dat je maar onbeperkt verzadigd vet moet eten... maar daar is nu nog steeds een fobie op.
          Suiker en (bewerkte) granen zijn veel slechter voor ons dan vetten.

          Misschien dat jij je een keer moet inlezen over de verschillende soorten cholestrol, de verhoudingen en functies hiervan etc.

          En je kostelijke vitaminepillen... een tijd geleden zijn een aantal onderzoeken gedaan naar de werking van vitaminepillen en antioxidanten supplementen. En ze hebben die onderzoeken stop gezet, omdat ze het niet etisch verantwoord vonden om die mensen de vitamines te blijven geven gezien de negatieve gemeten impact. Dus ook iets om nog eens over na te denken.

          Ik blijf los daarvan...er gewoon altijd voorstander van om alle voedingsstoffen in een zo onbewerkte pure en natuurlijke vorm binen te krijgen. vitaminepillen...passen daar niet in.
          Er zijn overigens 0,0 fatsoenlijke onderzoeken waaruit blijkt dat vitaminepillen positief effect hebben.
          Het enige wat is aangetoond dat extra vitamine c in supplementvorm kan helpen wanneer je al ziek bent, om sneller te herstellen.
          Fear is the mind killer

          Comment


          • Originally posted by Kevin72 View Post
            Mijn schoonvader zat hier gister en die had vroeger een veel te hoog LDL waarschijnlijk omdat hij elke dag na zijn eten ijs at.
            Hij is dat dus gaan laten en zijn LDL/HDL ratio is weer top.
            Daarmee wil ik nog even duidelijk aangeven dat voeding zeker wel betrekking heeft op het cholesterol.
            Maar goed we hadden het over eiwitten laten we daar op verder gaan.
            En dat zou dan aan de vetten liggen?.......in ijs zit namelijk ook bergen met suiker
            En waarschijnlijkheden zijn geen feiten....
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

            Comment


            • Originally posted by sf01 View Post
              dat verzadigd vet zo slecht voor je is... is gewoon de tweede helft van de mythe dat vet slecht voor je is. En dit deel blijft nog hardnekkiger hangen. Ik zeg niet dat je maar onbeperkt verzadigd vet moet eten... maar daar is nu nog steeds een fobie op.
              Suiker en (bewerkte) granen zijn veel slechter voor ons dan vetten.

              Misschien dat jij je een keer moet inlezen over de verschillende soorten cholestrol, de verhoudingen en functies hiervan etc.

              En je kostelijke vitaminepillen... een tijd geleden zijn een aantal onderzoeken gedaan naar de werking van vitaminepillen en antioxidanten supplementen. En ze hebben die onderzoeken stop gezet, omdat ze het niet etisch verantwoord vonden om die mensen de vitamines te blijven geven gezien de negatieve gemeten impact. Dus ook iets om nog eens over na te denken.

              Ik blijf los daarvan...er gewoon altijd voorstander van om alle voedingsstoffen in een zo onbewerkte pure en natuurlijke vorm binen te krijgen. vitaminepillen...passen daar niet in.
              Er zijn overigens 0,0 fatsoenlijke onderzoeken waaruit blijkt dat vitaminepillen positief effect hebben.
              Het enige wat is aangetoond dat extra vitamine c in supplementvorm kan helpen wanneer je al ziek bent, om sneller te herstellen.
              Dit is complete BS!

              Er zijn tig onderzoeken die aantonen dat vitaminen pillen je weerstand verhogen en ziekte beelden kunnne verminderen en eerder herstelt bij een griepje.

              Waar ik wel mee eens ben is dat je goede voeding nooit kan vervangen voor een pilletje maar dat enkel een aanvulling kan zijn.

              Open even een ander topic anders die over vitaminen enz gaan kan ik langgggggggg over mee praten is mijn werk
              Face your demons...........

              Comment


              • Originally posted by sf01 View Post
                dat verzadigd vet zo slecht voor je is... is gewoon de tweede helft van de mythe dat vet slecht voor je is. En dit deel blijft nog hardnekkiger hangen. Ik zeg niet dat je maar onbeperkt verzadigd vet moet eten... maar daar is nu nog steeds een fobie op.
                Suiker en (bewerkte) granen zijn veel slechter voor ons dan vetten.

                Misschien dat jij je een keer moet inlezen over de verschillende soorten cholestrol, de verhoudingen en functies hiervan etc.

                En je kostelijke vitaminepillen... een tijd geleden zijn een aantal onderzoeken gedaan naar de werking van vitaminepillen en antioxidanten supplementen. En ze hebben die onderzoeken stop gezet, omdat ze het niet etisch verantwoord vonden om die mensen de vitamines te blijven geven gezien de negatieve gemeten impact. Dus ook iets om nog eens over na te denken.

                Ik blijf los daarvan...er gewoon altijd voorstander van om alle voedingsstoffen in een zo onbewerkte pure en natuurlijke vorm binen te krijgen. vitaminepillen...passen daar niet in.
                Er zijn overigens 0,0 fatsoenlijke onderzoeken waaruit blijkt dat vitaminepillen positief effect hebben.
                Het enige wat is aangetoond dat extra vitamine c in supplementvorm kan helpen wanneer je al ziek bent, om sneller te herstellen.
                Ik ben benieuwd of je al je beweringen ook hard kunt maken, maw laat die onderzoeken maar komen kerel.

                Comment


                • zullen we even on topic blijven heren.
                  Face your demons...........

                  Comment


                  • Originally posted by Kevin72 View Post
                    zullen we even on topic blijven heren.
                    Oke gozer.
                    Hehehe, wie neemt er nu in hemelsnaam eieren voor de vitamines???

                    Comment


                    • Quote Okidoki:

                      er zit 5 gram vet waarvan 1,2 gram aan verzadigd vet, bij 10 eieren zou dat 12 gram verzadigd vet betekenen...bij voldoende onverzadigde vetten in je schema zou die 12 gram verzadigde vetten geen kwaad kunnen, eerder voordelen aangezien je ze nodig hebt (ong. 30% van je totale vetinname) voor je hersenen/hart en andere organen, je immuum en test levels etc etc.....

                      Ik dacht te herinneren dat Falstyr ook iets aan z'n hart had en bloeddruk etc. en toch at en eet hij zo'n 10 eieren per dag, laat zijn bloedwaardes checken om de 2 maanden en komen altijd ok uit de bus....
                      Daarbij kom je met een commercieel gesponsorde link zonder onderbouwing, kom met iets beter dan dat om je statement daadkrachtiger te maken, het lijkt wel of ik naar een programma van sos sonja zit te kijken.....


                      Kerel, je komt af en toe over als iemand die weet waar hij het over heeft maar tussen de regeltjes door loop je eigenlijk een klein beetje uit je nek te zwammen.
                      Kijk, ik kom dan tenminste nog met iets aan, jou moeten we maar op je woord geloven, en ja, wat is dat nou???

                      12 gram verzadigd vet is al behoorlijk wat gozer.
                      En dan praten we enkel nog maar over het ontbijt. Tel alles eens bij elkaar op wat je over de gehele dag aan verzadigd vet naar binnen werkt. Ow, en een 55gr. ei bezit 1,8gr. aan verzadigd vet, enkel maar in het ei-geel. Is alweer een aardig verschil.
                      Tevens is 30% over de totale vet-inname complete BS. Weet niet waar je dat vandaan hebt maar is absoluut niet waar. Dus als iemand 210gr. vet dagelijks naar binnen werkt mag hij daarvan 70gr. aan verzadigd uitbesteden??? Voel eens aan je voorhoofd bro. De ADH ligt rond de 20gr. per dag.

                      Tsja, Falstyr, daar noem je wat op zeg.
                      Die wist ook precies waar hij mee bezig was hey?
                      Laat me raden, dat zijn bloedwaarden oke waren kwam bij hemzelf vandaan?
                      Dat dacht ik al.
                      Dacht je nu werkelijk dat een huisarts iemand, die zwaar 'obese' is, hartproblemen heeft en een te hoge bloeddruk, gaat toestemmen in het eten van 10 hele eieren per dag???
                      Dacht dat jij wat slimmer was dude.

                      Comment


                      • Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Oke gozer.
                        Hehehe, wie neemt er nu in hemelsnaam eieren voor de vitamines???
                        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ones-part.html

                        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...d-obesity.html

                        Daar ben je wel even zoet mee.
                        The Sky Ain't The Limit

                        "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                        Comment



                        • Dacht het niet!
                          Heb wel wat beters te doen.

                          Comment


                          • Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Dacht het niet!
                            Heb wel wat beters te doen.
                            "Guru in de maak" he?

                            Zou hem wel eens lezen als je een keer veel tijd over hebt. Het zal letterlijk je wereld rocken.
                            The Sky Ain't The Limit

                            "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                            Comment


                            • Originally posted by Snuff-Sann View Post

                              12 gram verzadigd vet is al behoorlijk wat gozer. Niet als het minder dan 30% van je totale vetinname is.....
                              En dan praten we enkel nog maar over het ontbijt.
                              Zei ik ontbijt? wie zei dit? huh??......
                              Tel alles eens bij elkaar op wat je over de gehele dag aan verzadigd vet naar binnen werkt. Ow, en een 55gr. ei bezit 1,8gr. aan verzadigd vet, enkel maar in het ei-geel. Is alweer een aardig verschil.
                              Tja...genoeg sites die verschillende men(t)ingen hebben....
                              Tevens is 30% over de totale vet-inname complete BS. Weet niet waar je dat vandaan hebt maar is absoluut niet waar. Dus als iemand 210gr. vet dagelijks naar binnen werkt mag hij daarvan 70gr. aan verzadigd uitbesteden???
                              Lees dat stukje nou maar wat kev heeft gelinkt......

                              Voel eens aan je voorhoofd bro. De ADH ligt rond de 20gr. per dag.

                              Tsja, Falstyr, daar noem je wat op zeg.
                              Die wist ook precies waar hij mee bezig was hey?
                              Laat me raden, dat zijn bloedwaarden oke waren kwam bij hemzelf vandaan?
                              Dat dacht ik al.
                              Bs argument
                              Dacht je nu werkelijk dat een huisarts iemand, die zwaar 'obese' is, hartproblemen heeft en een te hoge bloeddruk, gaat toestemmen in het eten van 10 hele eieren per dag???
                              Bs argument
                              Oki, jij bent echt slimmer dan dat ik dacht
                              Graag gedaan gozer.....
                              .....
                              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                              There is no failure except in no longer trying

                              Comment


                              • ei-eiwitpoeder of whey?
                                Face your demons...........

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X