kwark (bijvoegingen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gewoon zo'n bak van 500 gr 'puur' naar binnen werken, heerlijk
    BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

• gooi er wat kaneel doorheen
      - MKLP

Comment

• Kwark in je shakebeker doen...

Schep whey er bij...

200 a 300 ml melk erbij... SHAKEN!!!!! DRINKEN!!!!!

Comment

• mijn recept is 250 gram kwark, 50 gr brinta, eetlepel honing, handje rozijnen en een banaan.....smaakt best goed

Comment

• Originally posted by shortys1985 View Post
            mijn recept is 250 gram kwark, 50 gr brinta, eetlepel honing, handje rozijnen en een banaan.....smaakt best goed
            Toch niet voordat je naar bed gaat hoop ik
            keep the focus going!

Comment

• haha nee zeker niet. Ik neem dit vaak als ontbijt met nog een wheyshake erbij....bedankt voor de ongerustheid

Comment

• Ik vind kwark echt walgelijk dus neem ik in plaats daarvan night protein (casseine), heeft bij kans nog minder carbs en vetten en is lekkerder.
                Laissez Faire

Comment

• S'avonds niks erdoorheen dus gewoon puur, en soms overdag een banaantje in plakjes erdoor smaakt wel goed

Comment

• ik doe er laatste tijd niets meer bij, gewoon naar binnenscheppen :-)

Ervoor deed ik er vanillesmaak bij, en ook tijdje agavesiroop bijgedaan. (maar in beide zitten dus paar procent suikers)

Comment

• Originally posted by Pennywise View Post
                      ik doe er laatste tijd niets meer bij, gewoon naar binnenscheppen :-)

Ervoor deed ik er vanillesmaak bij, en ook tijdje agavesiroop bijgedaan. (maar in beide zitten dus paar procent suikers)
                      Same here, gewoon naar binnen werken. Vind het btw wel echt lekker hoor

Comment

• Originally posted by cage View Post

ik vindt het ook goed te vreten maar neem tegenwoordig casseine shake voor grotere groeihormoon afgifte snachts, en is nog lekkerder dan kwark en bijna de zelfde prijs.
                        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
                          ik vindt het ook goed te vreten maar neem tegenwoordig casseine shake voor grotere groeihormoon afgifte snachts, en is nog lekkerder dan kwark en bijna de zelfde prijs.
                          ik neem een scoop casseine+ bakkie kwark
                          Lost all i got

Comment

• Originally posted by karwan2 View Post
                            ik neem een scoop casseine+ bakkie kwark
                            Het luxe leven

Comment

• Originally posted by cage View Post
                              Doe ik inderdaad ook. Laatst tijdens de junkdag had ik eens vruchtenkwark gepakt. Mijn hele mond trok samen van die zoete rotzooi!

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
                                Geldt dat ook voor vrouwen?
                                Just curious......
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X