Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gister in de blender met wat magere melk erbij, was er niet erg tevreden mee.. werd een shake van 700 ml of zo en lag best zwaar op de maag. Vandaag de kwark met een beetje water erbij goed geroerd, bevalt me een stuk beter. Ik zal het morgen eens met wat Whey proberen. Zonder toevoegingen vind ik het ook nog wel te eten.
laatst ook eens met whey geprobeerd, niet te vreten, heb het moeten weggooien. die whey lost daar niet in op dus had constant droge brokken whey in men mond. had misschien ook wel wat overdreven met de hoeveelheid gewoon natuur vind ik tegenwoordig het beste
Getting stronger to fend off potential zombie attacks.
Ik gooi er altijd 2 blaadjes gelatine door, lekker pudding
En voor een smaakje, gebruik ik wel eens zakjes Bolero - is eigenlijk voor suikervrije limonade, maar met een zakje van 8 gram kun je ook wel 4 bakken kwark op smaak brengen. Is er in 26 smaken en kost 30 cent per zakje. Het spul is echt voor van alles te gebruiken en erg lekker in de meeste toepassingen (al smaakt door de typische kwarksmaak niet alles even lekker in de kwark, maar de fruitsmaken van Bolero zijn vrij natuur-identiek vind ik)
Helemaal niks door de kwark, heb echt alle goede van elke winkel geprobeerd maar geen 1 is goed weg te krijgen BEHALVE : De magere franse kwark van de C1000! (blauwige kwarkbak, niet te missen)
Deze kwark is niet zo dik en bevat toch 8gr eiwit per 100gr. Ook vetgehalte is laag.
Ook heeft hij niet zo'n zure smaak als de rest. Hij is ook nog goed door je keel heen te krijgen omdat hij een stuk dunner is als de normale dikke vorm van dit soort kwark.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment