kwark (bijvoegingen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik neem de kwark van het merk optimel heeft 0.1gr vet en je hebt er verschillende smaken in heerlijk

Comment

• Originally posted by Leo1988 View Post
      siroop en rozijnen... man dat is toch geen bb voedsel
      Rozijnen is niks mee, zie ik wel vaker.

Je moet er alleen geen kilo's tegelijk van eten.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Camorra View Post
        ik neem de kwark van het merk optimel heeft 0.1gr vet en je hebt er verschillende smaken in heerlijk
        dit is geen goede kwark bijna net zoveel suiker als eiwit..
        de " echte " kwark waar wij het over hebben, naturel of magere franse kwark zonder smaak.. 10 gr eiwit meer als het dubbelen van jou optimel zoetstof zooi

Comment

• Altijd dat gezever over kwark, naturel is het prima te eten. Anders met kaneel.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Leo1988 View Post
            Hoe kan de smaak nou ooit belangrijker zijn? ALs daar je prioriteiten liggen kan je net zo goed snoep eten en op ballet gaan
            dont fuck with ballet

Comment

• Originally posted by Xomgeek View Post
              dit is geen goede kwark bijna net zoveel suiker als eiwit..
              de " echte " kwark waar wij het over hebben, naturel of magere franse kwark zonder smaak.. 10 gr eiwit meer als het dubbelen van jou optimel zoetstof zooi

ja daar heb je wel gelijk in, die gewone kwark eet ik ook gewoon zo zonder niets gewoon naturel is best wel lekker

Comment

• kwark gewoonnaturel naar binnen schuiven is het snelst.. moet er niet aan denken om ook nog eens te moeten kauwen op nootjes.. die eet ik er wel voor en na

Comment

• Originally posted by lbj23 View Post
                  dont fuck with ballet
                  Waar heb je het over?
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• kwark met wat soja vanille en bannaan

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                      Altijd dat gezever over kwark, naturel is het prima te eten. Anders met kaneel.
                      Precies ik vind het met kaneel echt niet te vreten, de kwark van AH Biogarde is heerlijk. Niet zeiken over de smaak gewoon op vreten als motor olie goed zou zijn voor je zou ik het ook gewoon drinken

Comment

• Originally posted by Michaelp View Post
                        Precies ik vind het met kaneel echt niet te vreten, de kwark van AH Biogarde is heerlijk. Niet zeiken over de smaak gewoon op vreten als motor olie goed zou zijn voor je zou ik het ook gewoon drinken
                        Klinkt stoer maar volgens mij als je met meer smaak eet en er van kan genieten dan heb je waarschijnlijk minder de behoefte om te junken of het voedingsschema vol te houden wat volgens mij vanuit een ander topic voor velen een zwaar punt is bij BB. Het komt gewoon neer om er bewust een deel van de dag meet bezig te zijn hoe je dag verloopt en daar met je voeding rekening te houden.
                        44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                        ....

Comment

• Originally posted by knoefje View Post
                          Klinkt stoer maar volgens mij als je met meer smaak eet en er van kan genieten dan heb je waarschijnlijk minder de behoefte om te junken of het voedingsschema vol te houden wat volgens mij vanuit een ander topic voor velen een zwaar punt is bij BB. Het komt gewoon neer om er bewust een deel van de dag meet bezig te zijn hoe je dag verloopt en daar met je voeding rekening te houden.
                          Ja daar heb je gelijk in maar als je de rest van de dag gewoon lekker eet, kwark is in mijn ogen iets simpels, ik zou liever die extra dingen bij een maaltijd willen doen en die dan lekker maken. Ik kan er overigens niet heel erg over mee praten want ik eet alles zonder zout/suiker/bijvoegingen ik vind dat gewoon het lekkerste, enige is dat ik een beetje peper op men kip/tartaar gooi.

Comment

• klein blikje ananas in stukjes snijden en erbij doen, heerlijk!

Comment

• Ik doe er in: Ginseng, ahornsiroop, fruit, brinta, melk, cas, en gooi het in de blender (1ltr drinkbaar)

Comment

• een berg bosbessen, doe ik altijd als ik echt niks door mijn strot kan persen, dan ga ik ff naar de ah , kwark en wat bosbessen HEERLIJK
                                je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X