Uhm...maar ik drink ook geen cola/sisi/fanta whatever. Dus geen suiker onder wat voor situatie dan ook. Behalve me cheatmaaltijdje soms 1x in de week in de vorm van wat M&M's.
havermout/brinta
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ja nou omdat ik een beetje wil sporten ga ik me leven niet meteen op de kop zetten. Nu drink ik weinig cola, maar wel geregeld sisi.
Beetje leven mag tog :P
Tenzij je het niet lekker vind, maar dat lijkt me raar.
Leven op water en vruchtensap is ook niet alles lijkt me.
Geef mij maar lekker bakje chips en glaasje fris op z'n tijd (niet te vaak hoor )
En heb je niet bepaalde suikers ook echt nodig? (geen idee hoor, raaskalk maar wat ^^)18 jaar, 85~87,5 kg @ 14 bf (1.92m)
Comment
-
Originally posted by Striker NL View PostJa nou omdat ik een beetje wil sporten ga ik me leven niet meteen op de kop zetten. Nu drink ik weinig cola, maar wel geregeld sisi.
Beetje leven mag tog :P
Tenzij je het niet lekker vind, maar dat lijkt me raar.
Leven op water en vruchtensap is ook niet alles lijkt me.
Geef mij maar lekker bakje chips en glaasje fris op z'n tijd (niet te vaak hoor )
En heb je niet bepaalde suikers ook echt nodig? (geen idee hoor, raaskalk maar wat ^^)
Dus doe die ook maar niet
Comment
-
Ik koop pakken van 500gr, en zorg dat die in 3x op is. Afwegen heb ik helemaal geen zin in."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Gauner View PostHoe meten jullie de hoeveelheid brinta/havermout af om te weten hoeveel je in je melk doet? Bepaald aantal lepels o.i.d.?
Shakebeker erop, ding op 0 en dan gewoon gieten. Is misschien 5 sec meer werk dan zonder weegschaal.
Comment
-
Ik pak ''nu'' elke ochtend...
halve liter melk
50 gram brinta
50 gram havermout
50 gram whey
30/40 gram whey
banaan
Ik heb mijn ochtendschema een beetje opgevoerd. Dit gooi ik dan in een blender en drink het dan ''naast'' mijn 3 jam boterhammen op. Er gaat niks boven een snelle ontbijt.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment