havermout/brinta

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Uhm...maar ik drink ook geen cola/sisi/fanta whatever. Dus geen suiker onder wat voor situatie dan ook. Behalve me cheatmaaltijdje soms 1x in de week in de vorm van wat M&M's.

Comment

Ja nou omdat ik een beetje wil sporten ga ik me leven niet meteen op de kop zetten. Nu drink ik weinig cola, maar wel geregeld sisi.
      Beetje leven mag tog :P
      Tenzij je het niet lekker vind, maar dat lijkt me raar.
      Leven op water en vruchtensap is ook niet alles lijkt me.

Geef mij maar lekker bakje chips en glaasje fris op z'n tijd (niet te vaak hoor )
      En heb je niet bepaalde suikers ook echt nodig? (geen idee hoor, raaskalk maar wat ^^)
      18 jaar, 85~87,5 kg @ 14 bf (1.92m)

Comment

Ik snoep er ook wel eens tussendoor, mja ligt er maar net aan hoeveel en wat je snoept. Zo nu en dan een paar stukjes chocola vind ik heerlijk haha

Comment

Originally posted by Striker NL View Post
          Ja nou omdat ik een beetje wil sporten ga ik me leven niet meteen op de kop zetten. Nu drink ik weinig cola, maar wel geregeld sisi.
          Beetje leven mag tog :P
          Tenzij je het niet lekker vind, maar dat lijkt me raar.
          Leven op water en vruchtensap is ook niet alles lijkt me.

Geef mij maar lekker bakje chips en glaasje fris op z'n tijd (niet te vaak hoor )
          En heb je niet bepaalde suikers ook echt nodig? (geen idee hoor, raaskalk maar wat ^^)
          Vruchtensap zit ook vol met suiker
          Dus doe die ook maar niet

Comment

Een reep of 2 chocola, 1 zak M&M's of een pizza is voor mij een cheat maaltijd wat maar 1x per week wordt gedaan.

Comment

40g whey aardbei smaak ( merk: Revolutions ), ik heb veel merken gehad maar ik vind revolutions toch wel echt 1 van de best smakende.
              Geen vaag na-smaakje, gewoon een echte milkshake like aardbeien smaak.

Comment

Hoe meten jullie de hoeveelheid brinta/havermout af om te weten hoeveel je in je melk doet? Bepaald aantal lepels o.i.d.?

Comment

Ik koop pakken van 500gr, en zorg dat die in 3x op is. Afwegen heb ik helemaal geen zin in.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Gauner View Post
                    Hoe meten jullie de hoeveelheid brinta/havermout af om te weten hoeveel je in je melk doet? Bepaald aantal lepels o.i.d.?
                    keukenweegschaal. Het leek me eerst echt helemaal niks, maar kan nu niet meer zonder.

Shakebeker erop, ding op 0 en dan gewoon gieten. Is misschien 5 sec meer werk dan zonder weegschaal.

Comment

idd keuken weegschaal misbruiker ben ik:P

Comment

En hoeveel gr. per keer pakken jullie als ik vragen mag? Op pak staat 35gr. per portie maar dat lijkt me een beetje een zielige hoeveelheid .

Comment

Rond de 166gr havermout per keer.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

160gram

Comment

Ik pak ''nu'' elke ochtend...

halve liter melk
                              50 gram brinta
                              50 gram havermout
                              50 gram whey
                              30/40 gram whey
                              banaan

Ik heb mijn ochtendschema een beetje opgevoerd. Dit gooi ik dan in een blender en drink het dan ''naast'' mijn 3 jam boterhammen op. Er gaat niks boven een snelle ontbijt.

Comment

80 tot 90gr wei dus?

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X