Shakebeker tegen je mond aan en op de kop, even wachten met drinken, dan ligt vanzelf de havermout vooraan
havermout/brinta
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ik gooi altijd 90 gram brinta in een kom gooi er een banaan bij en prak het door elkaar met wat water en smullen maar!
Gooi er niet teveel water doorheen want dan word het een viese drap zo min mogelijk water dus alleen om het wat makkelijker door elkaar te prakken.
Comment
-
Originally posted by JonkoeBoy View Postik gooi altijd 90 gram brinta in een kom gooi er een banaan bij en prak het door elkaar met wat water en smullen maar!
Gooi er niet teveel water doorheen want dan word het een viese drap zo min mogelijk water dus alleen om het wat makkelijker door elkaar te prakken.
Maar gewoon ouderwets met wat warme magere melk is het lekkerst."If challenge had a taste...you'd be quite delicious."
Comment
-
is het ook goed te doen met koude melk? ik werd zo misselijk als een aap toen ik vanmogen die brinta met warme melk in mn bakkes mikte.. toen maar even geprobeerd de smaak wat op te vrolijken met wat siroop, ook geen succes.. nog wat weightgainer erin gemikt (wat ik toch nog had staan) maar toen werd het een grote klontenfestijn. uiteindelijk heb ik het grotendeels maar weggemikt..
met water was geen succes las ik al..?
Comment
-
Originally posted by tums View Postis het ook goed te doen met koude melk? ik werd zo misselijk als een aap toen ik vanmogen die brinta met warme melk in mn bakkes mikte.. toen maar even geprobeerd de smaak wat op te vrolijken met wat siroop, ook geen succes.. nog wat weightgainer erin gemikt (wat ik toch nog had staan) maar toen werd het een grote klontenfestijn. uiteindelijk heb ik het grotendeels maar weggemikt..
met water was geen succes las ik al..?
Met koude melk kan prima, lekker
Havermout met water vind ik ook prima te doen!
Maar zoals al eerder gezegd, wat eten betreft moet je vooral niet op mij afgaan, ik eet vrijwel alles zonder problemen."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
mijn ervaring:
water + havermout: PLS KILL ME
water + brinta: gadver
melk + brinta: niet lekker
melk + havermout: yuck
melk + havermout + whey (aardbei): goed te doen - Mijn dagelijkse ontbijt
(300ml melk + 100gr havermout + 30gr whey)
melk + brinta + whey: te doen
melk + whey: lekkerste shit die je maar kan hebbe :P (super milkshake)
water + whey: na training lukt ie goed en smaakt aardig
af en toe een hap banaan tussendoor kan ook wonderen doen......BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment