Havermout of brinta als soort van cake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by karwan2 View Post
    Vid zal wel leuk zijn
    Ik zal het eens bespreekbaar maken met mijn videograaf/fotograaf
    Calisthenics / Street workout

Comment

Deze ga ik maken en morgen binnenwerken als ontbijt denk ik evt doe ik er choco-whey bij
      Status: Cutting

Comment

Ga ik vanmiddag eens bereiden. Zal ook foto posten

Comment

zou het ook kunnen met water verplaats melk? of zou het dan niet goed bij elkaar blijven tot een geheel?
          voor de gene die allergisch zijn voor melk-producten.

Comment

HUH????

Ik ben het nu aan het maken met melk.
            heb er wat noten bij toegevoegd.
            Zit nu al 40min in de oven op 160 graden voorverwarmd.
            Mijn cake is helemaal waterig nog, ik weet niet of dit goed is.
            Maar heb verzekerheid nog 10min extra gedaan om te kijken wat er dan gebeurd.

En als het dan nog steeds niet goed is doe ik nog is 10 min en dan laten afkoelen en dan zie ik wel of het nog alle kanten op shaked, tis alsof je op een schip zit en die elk moment kan omvallen. Zo ziet mijn cake eruit

Comment

dubbbbeeel post.....
              mja,

het is gelukt daar gaat ut om

Comment

Originally posted by Unox88 View Post
                HUH????

Ik ben het nu aan het maken met melk.
                heb er wat noten bij toegevoegd.
                Zit nu al 40min in de oven op 160 graden voorverwarmd.
                Mijn cake is helemaal waterig nog, ik weet niet of dit goed is.
                Maar heb verzekerheid nog 10min extra gedaan om te kijken wat er dan gebeurd.

En als het dan nog steeds niet goed is doe ik nog is 10 min en dan laten afkoelen en dan zie ik wel of het nog alle kanten op shaked, tis alsof je op een schip zit en die elk moment kan omvallen. Zo ziet mijn cake eruit
                Vertel er eens in wat je erin gedaan hebt en in welke stappen miss kan ik je helpen voor de volgende keer (ik ben ook bakker als zaterdag baantje) en toevallig vandaag ook (vakantiebaantje)
                Calisthenics / Street workout

Comment

Bakker ja! das wel n leuk beroep. Moest als mijn vakantiebaantje ook naar de bakker. Alleen niet bakken maar dan de hele boel schoonmaken daar
                  Ik had eerst:
                  - 100gram Brinta
                  - 500ml halfvolle melk
                  - 10 hele eieren
                  30 seconden in de blender(zachtjes)
                  - 2 eetlepels kaneel
                  - 35gram hazelnoten
                  (dit was ik dus vergeten) -->dextro

Ik heb er een uur over gedaan. Had het even terug gelezen gister wat ik nu fout gedaan had. Ten eerste wat ik fout deed is de dextro vergeten. Want ik proefde het, en was droog en en proefde gewoon veel ei, wat overig wel lekker was. Het enigste wat ik miste was de zoetheid. mijn broertje proefde het en vond het naar appeltaart smaken maar dan zonder de zoetheid erin. Hij vond het wel lekker, alleen de zoetheid miste het nog.

mijn 2e fout was:
                  Dat ik de schaal niet half vol deed maar helemaal vol. Vandaar dat ik denk ik n uur in de oven moest doen op 160 graden voorverwarmd. Hij zakte na n uur ook in, weet niet of dat de bedoeling was

Als deze op is maak ik um weer opnieuw met de vergeten ingrediënten erin. Enigste aanpassing die ik maak is dat ik 150gram Brinta pak verplaats 100 gram. ( misschien dat het sneller zal binden. anders 100ml minder melk.
                  wat kan ik het beste doen als ik het sneller wil binden?

In de oven na 30min was het nog waterig en klontsde alle kanten op, weet niet of dit hoort. Dus vandaar nog is 10 min 10 min 10 min. Toen was ie goed. Mooi bruin aan de binnenkant en lekker knapperig laagje erboven op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X