5-htp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 5-htp

Heb zaterdag zwaar zitten ploeteren op een artikel, en ben er dermate trots op dat ik de link hier even op het board zet.
    Klik hier. Ga het product ook zelf uitproberen n.a.v. mijn research.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

intressant verhaal..

PS
    en laat ons weten hoe het je bevallen is

Comment

mooi artikel man!

misschien dat ik het in de cut ook ga toepassen

wanneer ga jij cutten en dit gebruiken?
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

klinkt goed, goed geschreven artikel btw!!
        ik neem aan dat je een logje bij gaat houden?
        ben erg benieuwd!!
        uut grunn!

Comment

Krijg het binnenkort binnen, ga het dan meteen proberen natuurlijk.

@ Elpadrone
          Ga het denk ik niet loggen, betwijfel of er daarvoor genoeg te melden zal zijn elke dag. Wellicht zal ik sporadisch een update geven, of het allemaal in een artikel verwerken. Ik weet het nog niet.

Bedankt voor de complimenten overigens!
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Vermeld eventuele resultaten dan in je HST log, of een ander te openen trainingslog misschien? Goed artikel trouwens
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Wat is de reden dat je dit gaat gebruiken kerel?
              Who's the Chef

Comment

Nice artikel GeneralIx!! Jij komt er wel jonge!!
                Ga zo door!

Grtz,
                Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

mooi stukje,
                  werd dus op groep kinderen ook getest en was goed gevallen.

Stoppen met 5-HTP?
                  Serotonine is een belangrijke neurotransmitter zoals je al weet. Als je in een keer stopt met het aanvoeren van 5-HTP zou het kunnen dat je hierdoor opeens een dip krijgt, en hiermee afkickverschijnselen.
                  dus rustig afbouwen als je tijdje gebruikt hebt
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Lijkt me persoonlijk niets.Ken wel mensen die het gebruiken in de trent van ''serotonine aanvullen door overmatig drugs gebruik (mdma xtc)''maar zou het zelf niet nemen als er niets mis is met je serotonine.Ps houd niet in dat ik niet benieuwd ben naar je resultaten en wens je veel succes.

Comment

het gaat meer om de onderdrukking van het honger gevoel naar zoetigheid zoals ik het begrepen hebt (komt door de daling van de serotonine levels in de cut)
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

is zekker de moeite waard geweest dat zoeken.
                        net stukje

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Heb zaterdag zwaar zitten ploeteren op een artikel, en ben er dermate trots op dat ik de link hier even op het board zet.
                          Klik hier. Ga het product ook zelf uitproberen n.a.v. mijn research.
                          interessant. Waar heb je het gehaald?
                          Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

heb lange tijd serotonine genomen, en moet zeggen voelde me heel relaxt en rustig mee... kon ook beter slapen... dus had voor mij alleen maar voordelen....
                            alleen werd men zin tot seks er ietswat door onderdrukt... maarja kan van gebruiker tot gebruiker liggen... en omdat het hier toch om een precursor gaat zal dit waarschijnlijk anders liggen...
                            If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Originally posted by numbro2 View Post
                              interessant. Waar heb je het gehaald?
                              Bij de site die achter het blog zelf zit. Klik maar eens op de link onderaan van 5-HTP. Daar heb ik het vandaan.
                              Originally posted by dianabolic View Post
                              heb lange tijd serotonine genomen, en moet zeggen voelde me heel relaxt en rustig mee... kon ook beter slapen... dus had voor mij alleen maar voordelen....
                              alleen werd men zin tot seks er ietswat door onderdrukt... maarja kan van gebruiker tot gebruiker liggen... en omdat het hier toch om een precursor gaat zal dit waarschijnlijk anders liggen...
                              Heb je echt serotonine genomen? Of een SSRI als prozac ofzo?

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X