Originally posted by Pinada
View Post
5-htp
Collapse
X
-
-
Zit er misschien iets in de capsules Ashley?
Ja duh, 5-HTP.
Maar in de capsules zelf, een stofje dat je niet trekt?
Of is het stom toeval?
In geval van een een buikloopje, zou ik de 5-HTP even laten staan.
Zonde om er gebruik van te maken als je zo beroerd bent.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Nu een week verder na de inname van 5-htp.
Ik merk er helemaal niks van. Het blijft rommelen in mijn buik. Er zit een stofje in waar ik niet goed tegen kan.
Carb gravings blijft hetzelfde. Word er in ieder geval niet minder op. Inname 100 mg s'morgens en 100mg vroeg in de avond. Nachtrust is wel iets beter maar dat hoeft niet perse door 5-htp te komen.
Post wel weer wat als het potje leeg is.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Klinkt vreemd. Ben wel benieuwd naar de eindconclusie."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
update.
Buikprobleem is weg. Is een kwestie van wennen geweest.
Carb craving blijft bij mij. Dus daarvoor hoef ik het niet te slikken.
Wat ik wel merk is dat ik een stuk rustiger ben geworden. Ben best wel temperamentvol maar merk dat heel dingen me niet meer storen.
Zeker in het verkeer ben ik eigenlijk best wel relaxed.
Van de week een paar situaties waarvan ik normaal toch best giftig kan worden maar het gewoon maar over me heen liet komen.....wel lekker eigenlijk.
Het is wat rustiger in mijn hoofd. Potje is bijna leeg dus dan heb ik het bij elkaar 2.5 week gebruikt. Ik heb nog een potje staan dus die ga ik ook nemen.
Is niet duur dat spul dus daarvoor laat ik het niet.
Ik denk dat ik er wel baat bij heb.
Post later nog wel wat hierover.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
lijkt me voor mij dus wel goed spul
ben namelijk snel geirriteerd en kan wel zeggen dat ik best wel snel stress krijg
nachtrust heb ik geen problemen mee
tog wel vreemd. eerder nooit geirriteerd of stress en de laaste maanden wordt je soms gek van jezelf160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Ben erg tevreden over dit middel en over l-tryptofaan eigenlijk ook omdat het me helpt inslapen en doorslapen waar doorslapen met melatonine een probleem is.
Maar ik zit met 5HTP en prolactine, google maar eens en/of kijk hier Effect of 5-Hydroxytryptophan (5-HTP) on Plasma Prolactin Levels in Man -- KATO et al. 38 (4): 695 -- Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism Dit is niet de juiste sectie om het over de oorzaak van prolactine zorgen te hebben maar wilde het toch even noemen. Als je door omstandigheden al verhoogde prolactine waarden hebt, zou 5 HTP kunnen? Goed slapen is dan met name ook een issue. En het punt is, zelfde bezwaren kleven ook aan melatonine en tryptofaan las ik net. Is dit serieus een mogelijk probleem?
Comment
-
5-HTP (Five-Hydroxy-Tryptophan) is beter bekend als Tryptofaan.
L-Tryptofaan wordt gebruikt om tot rust te komen waardoor de nachtrust op een natuurlijke manier kwalitatief beter wordt. Het gaat er natuurlijk om hoeveel effectieve rust de hersenen krijgen en dus eigenlijk niet hoe lang je op bed ligt. Suppletie met tryptofaan zorgt er namelijk voor dat de hersenen zelf genoeg serotonine kunnen aanmaken. Hierdoor slaap je beter in, slaap je dieper en wordt je uitgerust wakker zonder een loom gevoel. Omdat er nu sprake is van een gezonder slaappatroon wordt er dus ook meer groeihormoon door het lichaam geproduceerd. Het lichaam herstelt zich dan ook vele maten beter en sneller van een intensieve trainingen.
zelf heb ik het nog niet geprobeerd..
maar zit er zelf sterk aan te denken!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment