Ik heb nu wel het gevoel dat mijn mood een beetje inkakt.
5-htp
Collapse
X
-
Net terug van de vervolgafspraak bij de neurologe. Mijn hoofdpijn is flink gezakt omdat ik gestopt bent met pijnstillertoestanden maar er blijft toch nog een vervelende pijn terugkomen als ik hoes, nies of buk. Dus heeft ze maar een middeltje voorgeschreven.
Amitriptyline
Het kan aan mij liggen maar dit is een serotonine heropnameremmer. Zal wel geen goede combo zijn met 5HTP denk ik zo.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
nee absoluut niet. Loop je kans op serotoninevergiftiging
edit: gezien je klachten zal je het wel in zeer lichte dosis voorgeschreven krijgen. Echter ik ben zelf totaal geen fan van dit soort middelen. Bijwerkingen verschillen enorm van persoon tot persoon en afhankelijkheid ligt op de loer.....
Comment
-
Even een vraagje,
General ?
hoe goed, of hoe, is 5-HTP te combineren met AAS, ja ik weet het sorry, verkeerde sectie, maar ik ben ON nu.
Maar ook als ik niet ON ben dan ben ik al wat agressiever, wat doet 5-HTP daarmee als je het tegelijk zou gebruiken? En zijn er eventueel andere factoren mbt synergetische werkingen? Iets van sides bekend?
Als deze vraag hier niet mag, nogmaals sorry, kan je het dan deleten?
thanks.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Ik ben dan geen grote AS kenner, maar zou echt niet weten waarom het niet samen kan. Sterker nog ik denk dat het je eerder wat pieken van de agressie zal afhalen.
Volgens mij beinvloedt as je serotoninestelsel op geen enkele manier.
Wat eventueel nog wel iets zou kunnen uitmaken is je bloeddruk. Die zou kunnen stijgen door het gebruik van 5htp (en evt door je kuur).
Maar goed ik ben General niet! :P
Comment
-
Originally posted by ijzer View Post
Maar goed ik ben General niet! :P
Maar omdat dit vrij diep gaat richt ik me in deze wat meer op General.
Ik denk ook niet dat AAS zelf invloed zal hebben, maar omdat het extra van buiten komt kan het een ander verhaal worden.
Met AAS leg je al e.e.a. eigen producties plat dus vandaar.
wel bedankt voor je reply IJzer.
btw, ik ben ook geen grote AS kenner hoor, mijn kennis daarin is ook vrij beperkt.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by ijzer View PostDat weet ik, maar welke potentiele gevolgen zie je zelf dan? test-productie versus serotonine lijken mij 2 worlds apart.
Het is echter wel allebei een hormonaal produkt...tenminste volgens mij valt serotonine gewoon onder de noemer hormoon.
Vandaar dat ik absolute zekerheid wil voordat ik iets extra gaan slikken.
Zelf kan ik dus echt geen gevolgen zien of inschatten. ik ben daarin helemaal blanko.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
adrenaline, noradrenaline, serotonine en histamine kunnen functioneren als neurotransmitter èn als hormoon)
Neurotransmitter - Wikipedia
maar of het dan weer effect heeft op as.....
mijn gevoel zegt: niet druk om maken, maar goed....
zelf ook nooit zoveel van 5htp gemerkt overigens.
Comment
-
Originally posted by marnop View PostEven een vraagje,
General ?
hoe goed, of hoe, is 5-HTP te combineren met AAS, ja ik weet het sorry, verkeerde sectie, maar ik ben ON nu.
Maar ook als ik niet ON ben dan ben ik al wat agressiever, wat doet 5-HTP daarmee als je het tegelijk zou gebruiken? En zijn er eventueel andere factoren mbt synergetische werkingen? Iets van sides bekend?
Als deze vraag hier niet mag, nogmaals sorry, kan je het dan deleten?
thanks.
Synergetisch zal het denk ik niet werken in zoverre dat testosteron niet direct je 5-HT (serotonine) zal veranderen (bij mijn weten in ieder geval). Wel kan testosteron je een beter gevoel geven (I AM the MAN), zowel direct door het hogere testosteron als indirect (ik ga vooruit in de spiegel).
Ik denk dat je wat dat betreft dan wel kunt spreken van synergie, gezien 5-HTP ook het gevoel van welzijn kan vergroten.
Ik was op 5-HTP wat milder gestemd over veel zaken, dus ik denk wel dat het de agressie kan dempen.
Originally posted by Osterich View PostGoogle it up bro's.
Sero vs. status neurotransmittorz vs. hormonaal stelsel.
Is irrelevant, gezien de testosteron exogene oorsprong heeft, en dus de productie toch niet meer boeit. Overigens weet ik niet in hoeverre prolactine toeneemt dan wel afneemt op 5-HTP/SSRI's als je gebruikt. Bij naturals kan het wat toenemen, maar betwijfel of het significant is."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment