Inderdaad, L-Tryptofaan is placebo.
5-htp
Collapse
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostMwah, zou daar niet bang voor zijn. Enige wat je niet moet doen is dingen gebruiken die ook inwerken op je serotonineniveau (XTC/antidepressiva/etc), gezien je niet weet wat daar het gevolg van is."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
DerMeister heeft mij een uitermate vermakelijke PM gestuurd met daarin een verzoek om een ban. Dat zal ik zo even regelen. Aangezien DerMeister heeft ingesteld dat hij geen PMs kan ontvangen (kan ik me voorstellen dat je geen persoonlijke reactie wil op een dergelijke PM), zal ik hier even melden dat ik de PM gelezen heb, zodat DerMeister zich geen zorgen hoeft te maken. Hoewel ik dan een moderator van niks moge zijn, lukt het me nog wel net om iemand te bannen. Ik vind het echter wel heel moeilijk (veel knopjes en zo) dus het kan even duren. Dus, nog even geduld DerMeister en dan is het geregeld.
Dan nu On Topic:
Hebben de gebruikers van 5-HTP daadwerkelijk wat van hongeronderdrukking (of in ieder geval de onderdrukking van 'de lekkere trek') ervaren?
Edit: Verdorie, mijn On Topic is nu opeens Off topic geworden!
Edit edit: Of toch wel? Nou ja, het bannen is in ieder geval gelukt. Was wel moeilijk.Last edited by Pinada; 29-01-2010, 20:31."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
@ Pinada
Ja, ik had het idee minder behoefte te hebben aan suikers."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
-
Nee, niet zeker. Maar ook placebo werkt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Ashley View Postbump.
En wat heeft het gedaan voor jou?
http://forum.bodynet.nl/trainingslog...tml#post640913
Beantwoordt dat je vraag? If not, let me know."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View Posthttp://forum.bodynet.nl/trainingslog...tml#post640913
Beantwoordt dat je vraag? If not, let me know.
Zeer geslaagde supp dus. Waarschijnlijk was je zonder ontploft.....ik begrijp het goed toch?ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostZeer geslaagde supp dus. Waarschijnlijk was je zonder ontploft.....ik begrijp het goed toch?"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostNee je begrijpt het niet goed. Ik kan niet zeggen wat het heeft gedaan. Misschien was ik ontploft zonder 5-HTP, maar misschien had ik me precies hetzelfde gevoeld. Voor mijn gevoel heeft het veel minder gedaan dan ik had verwacht op basis van de reviews van anderen, maar ik kan in dit geval gewoon niet zeggen wat het gedaan heeft. Ik heb bij lange na geen ceteris paribus gebeuren dus het valt gewoon echt niet te zeggen.
Zonde van je geld dus?
ceteris paribus....
Maakt niet uit ik heb op wiki gekekenความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostZonde van je geld dus?
ceteris paribus....
Maakt niet uit ik heb op wiki gekeken
Zonde van mijn geld? Ja en nee. Ik wilde het graag uitproberen en dat heb ik gedaan. Dus wat dat betreft is het niet zonde van mijn geld. Het heeft niet gebracht wat ik er van hoopte, maar dat risico loop je altijd als je iets nieuws probeert."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment