5-htp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Inderdaad, L-Tryptofaan is placebo.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
      Mwah, zou daar niet bang voor zijn. Enige wat je niet moet doen is dingen gebruiken die ook inwerken op je serotonineniveau (XTC/antidepressiva/etc), gezien je niet weet wat daar het gevolg van is.
      Ok thanks, I'm good to go then .
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• DerMeister heeft mij een uitermate vermakelijke PM gestuurd met daarin een verzoek om een ban. Dat zal ik zo even regelen. Aangezien DerMeister heeft ingesteld dat hij geen PMs kan ontvangen (kan ik me voorstellen dat je geen persoonlijke reactie wil op een dergelijke PM), zal ik hier even melden dat ik de PM gelezen heb, zodat DerMeister zich geen zorgen hoeft te maken. Hoewel ik dan een moderator van niks moge zijn, lukt het me nog wel net om iemand te bannen. Ik vind het echter wel heel moeilijk (veel knopjes en zo) dus het kan even duren. Dus, nog even geduld DerMeister en dan is het geregeld.

Dan nu On Topic:
        Hebben de gebruikers van 5-HTP daadwerkelijk wat van hongeronderdrukking (of in ieder geval de onderdrukking van 'de lekkere trek') ervaren?

Edit: Verdorie, mijn On Topic is nu opeens Off topic geworden!

Edit edit: Of toch wel? Nou ja, het bannen is in ieder geval gelukt. Was wel moeilijk.
        Last edited by Pinada; 29-01-2010, 20:31.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• @ Pinada
          Ja, ik had het idee minder behoefte te hebben aan suikers.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
            @ Pinada
            Ja, ik had het idee minder behoefte te hebben aan suikers.

Mooi! Dat kan ik wel gebruiken .

Weet je zeker dat dat geen placebo-effect was trouwens?

Comment

• Nee, niet zeker. Maar ook placebo werkt.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Mmm wellicht heb ik veel te hoge verwachtingen, maar ik ga het morgen toch halen en kijken wat het doet.

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                  Mmm wellicht heb ik veel te hoge verwachtingen, maar ik ga het morgen toch halen en kijken wat het doet.

bump.

En wat heeft het gedaan voor jou?
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                    bump.

En wat heeft het gedaan voor jou?

http://forum.bodynet.nl/trainingslog...tml#post640913

Beantwoordt dat je vraag? If not, let me know.

Comment

http://forum.bodynet.nl/trainingslog...tml#post640913

Beantwoordt dat je vraag? If not, let me know.

Zeer geslaagde supp dus. Waarschijnlijk was je zonder ontploft.....ik begrijp het goed toch?

Comment

Zeer geslaagde supp dus. Waarschijnlijk was je zonder ontploft.....ik begrijp het goed toch?
                        Nee je begrijpt het niet goed. Ik kan niet zeggen wat het heeft gedaan. Misschien was ik ontploft zonder 5-HTP, maar misschien had ik me precies hetzelfde gevoeld. Voor mijn gevoel heeft het veel minder gedaan dan ik had verwacht op basis van de reviews van anderen, maar ik kan in dit geval gewoon niet zeggen wat het gedaan heeft. Ik heb bij lange na geen ceteris paribus gebeuren dus het valt gewoon echt niet te zeggen.

Comment

Nee je begrijpt het niet goed. Ik kan niet zeggen wat het heeft gedaan. Misschien was ik ontploft zonder 5-HTP, maar misschien had ik me precies hetzelfde gevoeld. Voor mijn gevoel heeft het veel minder gedaan dan ik had verwacht op basis van de reviews van anderen, maar ik kan in dit geval gewoon niet zeggen wat het gedaan heeft. Ik heb bij lange na geen ceteris paribus gebeuren dus het valt gewoon echt niet te zeggen.

Zonde van je geld dus?

ceteris paribus....

Maakt niet uit ik heb op wiki gekeken

Comment

Zonde van je geld dus?

ceteris paribus....

Maakt niet uit ik heb op wiki gekeken

Zonde van mijn geld? Ja en nee. Ik wilde het graag uitproberen en dat heb ik gedaan. Dus wat dat betreft is het niet zonde van mijn geld. Het heeft niet gebracht wat ik er van hoopte, maar dat risico loop je altijd als je iets nieuws probeert.

Comment

• Hmm ja zo zat ik ook.

Ik heb nu wel een mutatis mutandis, en zit zonder.

Hallo stress.
                              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Jammer dat het je niet echt heeft gegeven wat je ervan had gehoopt. Maar goed, zoals met alle supps: de één reageert er beter op dan de ander
                                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X