Hmmm.... Hoe zit het dan met verslavingsgevoeligheid? Als in, je wordt weer botte hork en lief doen is veel gemakkelijker met dat spul dus je blijft maar voor eeuwig dat spul slikken?
5-htp
Collapse
X
-
Denk dat het per persoon afhankelijk is of je verslaafd wordt.
Je afbouw heeft er m.i. zeer zeker mee te maken: in 1x stoppen lijkt me tricky en de hunkering vergroten.
Rustig afbouwen en "terug op aarde komen" is in dat opzicht slimmer.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Ik zou cyclen (per zes weken zo), maar dat is gewoon mijn idee. Geen onderbouwing."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Markess View Postals je "zooi" nodig hebt om te groeien ben je echt n pussy
Originally posted by roelinho View Postmoet je niet oppassen voor depressie in die off-periode? vind het allemaal maar risky"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostAls je uit je nek gaat schijten zonder dat je weet waar je het over hebt, ben je een mongool.
Had ik geen last van. Aan de andere kant, van XTC katers heb ik ook geen last. Als je echter langzaam afbouwt moet het goedkomen.
Met drank gebruiken is al helemaal een ramp.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostXtc krijg je ook niet zo snel een kater van. Je moet er niet andere dingen bij gebruiken want daar krijg je dus wel een kater van.
Met drank gebruiken is al helemaal een ramp.
Als ik dit 5htp-verhaal een beetje begrijp, heeft het een andere werking als een anti-depressivum maar is het resultaat een beetje hetzelfde. Heb zelf al wat ervaringen met anti-depressiva en dat moet je idd voorzichtig afbouwen.
Zijn er eigenlijk al studies over de effecten van langdurig gebruik? Eventueel effect op je eigen serotonine-productie?"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
Originally posted by roelinho View PostEen xtc-kater is meer je een paar dagen echt down voelen, heb ik wel al gehad.
Als ik dit 5htp-verhaal een beetje begrijp, heeft het een andere werking als een anti-depressivum maar is het resultaat een beetje hetzelfde. Heb zelf al wat ervaringen met anti-depressiva en dat moet je idd voorzichtig afbouwen.
Zijn er eigenlijk al studies over de effecten van langdurig gebruik? Eventueel effect op je eigen serotonine-productie?
Dit is wat ik er kan over vinden op wikipedia:
Because 5-HTP has not been thoroughly studied in a clinical setting, possible side effects and interactions with other drugs are not well known.
Due to the conversion of 5-HTP into serotonin by the liver, there is a possible yet unproven risk of heart valve disease from serotonin's effect on the heart.
Over langdurig gebruik en de effecten op lange termijn op eigen serotonine aanmaak vind ik niet direct iets terug, zal nog eens wat verder zoeken.
Comment
-
Kwam tegen: Timereleased 5-HTP .
Hoe zat het ookalweer met de afbraaktijd en bloedsomloop, anyone?
Zo uit het blote hoofd, slaat timereleased nergens op omdat het direct in de bloedbaan terecht komt. Met 200 mg ( de capsule ) tegelijk.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...2 dagen geleden
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse