Creatine.

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

handige tekst

Comment

Creatine met appelsap, is dat een goede combi??

Grtz, David.
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

op een site had ik gelezen dat creatine niet goed is in combinatie met caffaine maar ik dacht ook niet met suikers dus ook niet fruitsuikers dus ik denk dat appelsap miss. niet zo goed is.

( ik heb het best lang geleden gelezen dus weet het niet zeker )
        on the road to get huge

Comment

Suikers ( dextrose ) zorgen voor een snelle opname van de creatine..
          It is not strength but desire which moves us

Comment

Originally posted by r.vanbeek
            Suikers ( dextrose ) zorgen voor een snelle opname van de creatine..
            k, als jij het zegt...
            on the road to get huge

Comment

veel man zegt dat je van creatine je geslachtsdelen krimpen is dit complete zever???? want als ik zo praat over kreatine met mijn maten is dat altijd de eerste reactie, of is dit maar van "hore zegge" ?
              nu ist nog smalle, maar de tijden zullen keren

Comment

Lees je vraag zelf nog een keer en zeg het maar... ik denk dat het onzin is, jij?

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by stino
                  veel man zegt dat je van creatine je geslachtsdelen krimpen is dit complete zever???? want als ik zo praat over kreatine met mijn maten is dat altijd de eerste reactie, of is dit maar van "hore zegge" ?
                  Valt in de categorie:

- Van bodybuilding krijg je een kleine penis.
                  - Doe wat meer crunches, dan verbrand je sneller het vet op je buik.
                  - Ik ben zo zwaar want ik heb zware botten

Hope you get my point!
                  www.sportfood.nl

Comment

ik neem nu 4 weken (10gr per dag) creatine en stop daarna 2 weken om dan terug te herbeginnen.

Is 4 weken ok of zou ik beter wat langer doornemen?
                    "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

Originally posted by yamato
                      ik neem nu 4 weken (10gr per dag) creatine en stop daarna 2 weken om dan terug te herbeginnen.

ik had ergens gelezen dat je maximaal 7 weken achter elkaar mag doen en dan 4 weken niet
                      on the road to get huge

Comment

Originally posted by yamato

10 gram is zonder van je geld. Meer dan 3-5 gram, plas je gewoon weer netjes uit.
                        De meningen in de sportwereld zijn op dit moment verdeeld:

Kamp 1 zegt: hele jaar door blijven innemen
                        Kamp 2: 6-8 weken, daarna minimaal 4 weken stop.

Ik merk zelf duidelijk dat na 6 weken het effect een stuk minder wordt en las daarom een pauze in.
                        www.sportfood.nl

Comment

bedankt voor de snelle reacties

is 1 koffielepel creatine ongeveer gelijk aan 5gr?
                          "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

Originally posted by Sportfood
                            Valt in de categorie:

- Van bodybuilding krijg je een kleine penis.
                            - Doe wat meer crunches, dan verbrand je sneller het vet op je buik.
                            - Ik ben zo zwaar want ik heb zware botten

Hope you get my point!
                            snap het dus, complete onzin dus.
                            nu ist nog smalle, maar de tijden zullen keren

Comment

Re

Ik heb creatine weleens een gebruikt met het wielrennen, werkten ideaal met het aanzetten na de bocht in critiriums. Korte sprintjes 1 tegen 1 gingen ook stukken beter, maar........

Elke keer bij km 100 kreeg ik kramp, terwijl ik dit voor het gebruik van creatine nog nooit had gehad. Daarbij werd ik ook automatisch een kilootjes zwaarder, vocht vasthoudt. Ik ben er dus ook vrij gauw mee gestopt.

Ik kan me voorstellen dat het voor een baanwielrenner zinvol is. Voor iemand die alleen aan fithness doet is het een zinvol middel. Moet je natuurlijk altijd wel oppassen dat je lichaam naar verloop van tijd niet lui wordt. Zo nu en dan dus een rustpauze inlassen kan geen kwaad

Comment

Originally posted by DutchLion
                                Ik heb creatine weleens een gebruikt met het wielrennen, werkten ideaal met het aanzetten na de bocht in critiriums. Korte sprintjes 1 tegen 1 gingen ook stukken beter, maar........

Elke keer bij km 100 kreeg ik kramp, terwijl ik dit voor het gebruik van creatine nog nooit had gehad. Daarbij werd ik ook automatisch een kilootjes zwaarder, vocht vasthoudt. Ik ben er dus ook vrij gauw mee gestopt.

Ik kan me voorstellen dat het voor een baanwielrenner zinvol is. Voor iemand die alleen aan fithness doet is het een zinvol middel. Moet je natuurlijk altijd wel oppassen dat je lichaam naar verloop van tijd niet lui wordt. Zo nu en dan dus een rustpauze inlassen kan geen kwaad
                                De kramp is herkenbaar bij veel mensen die creatine gebruiken. Zorg dat je voldoende water drinkt en gebruik bijvoorbeeld een supplement dat magnesium bevat.

Jaap
                                powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X