bcaa: beste manier om in te nemen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kevster View Post
    Sinds wanneer bevatten BCAAs geen kilocalorieën?
    Verwaarloosbaar.
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Volgens mij heeft leucine ongeveer 6,5 calorieën per gram, isoleucine ongeveer 6,5 calorieën per gram en valine ongeveer 5,9 calorieën per gram.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

zou voor na de training doen, heb je na de training al wat beschikbaar en de andere 3 een tijdje na de training, denk dat dit het beste is. veel bcaa supplementen waarover ik heb gelezen deden het zo

Comment

Ik neem vloeibare amino's gewoon een dopje tijdens de training . voor als de opname snel moet gaan .

tabs zou ik nemen , dadelijk voor de training en dadelijk na de training .

daarna maaltijd offcourse
          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Thnx !!!

Comment

Volgens mij heeft leucine ongeveer 6,5 calorieën per gram, isoleucine ongeveer 6,5 calorieën per gram en valine ongeveer 5,9 calorieën per gram.
              Ik heb hier BCAA's staan van Purple Wraath en in één scoop van 12,3 gram zit 0,0 kcal staat erop.

Comment

Originally posted by jobr View Post
                Danku, uiteraard zijn BCAA's een toevoeging op een gebalanceerd dieet.. maar dat is Whey ook en toch neemt bijna iedereen het? Waarom het is makkelijk en bevorderd je spiergroei/herstel.

Het voordeel van BCAA's is dat ze zo goed als direct opgenomen worden en geen kcal bevatten.. heel handig als je bijvoorbeeld 's ochtends wilt cardio'en op een nuchtere maag.
                Whey neem je als toevoeging omdat het gemakkelijk is en je zo aan je quotum van eiwitten komt. BCAA's zit echter in alle vlees, vis, zuivel, eieren en eiwitpoeder. Zoals jij zegt zijn BCAA's bedoeld voor een gevaste training, maar als je het neemt terwijl je dieet al genoeg eiwitten bevat dan heeft het totaal geen toegevoegde waarde. Whey en BCAA's kun je dus niet vergelijken als toevoeging op een dieet.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                  Whey neem je als toevoeging omdat het gemakkelijk is en je zo aan je quotum van eiwitten komt. BCAA's zit echter in alle vlees, vis, zuivel, eieren en eiwitpoeder. Zoals jij zegt zijn BCAA's bedoeld voor een gevaste training, maar als je het neemt terwijl je dieet al genoeg eiwitten bevat dan heeft het totaal geen toegevoegde waarde. Whey en BCAA's kun je dus niet vergelijken als toevoeging op een dieet.
                  Zoals al aangeven dus : BCAA nemen supersnel op en daar draait het om , zeker als je het vergelijkt met whey of gewone voeding
                  You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

Comment

Yes. Opnametijd.

je zou al hydro whey moeten nemen om zelfde opname tijd te hebben (ongeveer) als bcaa.

Zoals al gezegd ideaal sochtends vroeg voor cardio aan. Na cardio wel ontbijten natuurlijk
                    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by mascotte View Post
                      Zoals al aangeven dus : BCAA nemen supersnel op en daar draait het om , zeker als je het vergelijkt met whey of gewone voeding
                      Die supersnelle opname klinkt fantastisch in theorie, het levert interessante grafieken op en het is leuke gespreksstof. Maar denk jij echt dat het in de praktijk zoveel uitmaakt voor de gemiddelde persoon die traint? Denk je echt dat er sprake zal zijn van meetbaar verschil. En ik zeg duidelijk MEETBAAR, want aan opmerkingen zoals "ik merkte echt een enorm verschil" of "in de spiegal zag ik duidelijk dat ik er voller uit zag" of "ik voelde echt dat ik sneller herstelde" hebben wij niets.
                      Last edited by inferno_0666; 30-05-2014, 10:44.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Ja toch wel inferno .

Zit nu op mobiel maar zal zodra ik op pc zit wat toevoeving geven

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                          Ik heb hier BCAA's staan van Purple Wraath en in één scoop van 12,3 gram zit 0,0 kcal staat erop.

er zijn danook mensen die denken dat losse aminozuren geen cal leveren maar wel 4 cal leveren als je alle aminozuren bij elkaar gooit........
                          maar 22 x 0 is gewoon 0, dus een pot eiwit...... 0 cal per gram.....
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Snelle eiwitten is een beetje een mythe, buiten dat caseïne inderdaad wat trager zijn is er niet of nauwelijks verschil te ontdekken. Ook van caseïne zie ik persoonlijk het voordeel niet echt hoewel ik ook gewoon trouw kwark naar binnen schuif in de avond hoor.

BCAA's, ik denk dat het gewoon belangrijk klinkt en een goeie marketingmachine doet de rest. Ja als je fasted cardio doet en je bent heel huiverig voor spierverlies, ook twee zaken waar je je vraagtekens bij kan zetten, kun je ze nemen. Maar eigenlijk is het een suf product dat klinkt alsof het veel voor je kan doen.
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ongeveer ook
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                                Snelle eiwitten is een beetje een mythe, buiten dat caseïne inderdaad wat trager zijn is er niet of nauwelijks verschil te ontdekken. Ook van caseïne zie ik persoonlijk het voordeel niet echt hoewel ik ook gewoon trouw kwark naar binnen schuif in de avond hoor.

BCAA's, ik denk dat het gewoon belangrijk klinkt en een goeie marketingmachine doet de rest. Ja als je fasted cardio doet en je bent heel huiverig voor spierverlies, ook twee zaken waar je je vraagtekens bij kan zetten, kun je ze nemen. Maar eigenlijk is het een suf product dat klinkt alsof het veel voor je kan doen.

When we compare the digestibility of whey to the gold standard of amino acids, on which we base nearly all of our post workout nutritional data, whey flat out sucks.
                                This is incredibly frustrating because all of the ways to maximize protein synthesis we’ve been discussing have used amino acids. So we need to either use pure amino acids or use something that closely resembles their absorptive properties. This is where whey protein hydrolysate comes in. The protein is already broken up into large peptides, so we get a rapid absorption with peak levels reaching the blood at around 80 minutes (Calbet and MacLean, 2002), compared to 60 minutes for pharmaceutical grade amino acids (Borsheim et al., 2002).
                                Unfortunately, even the highly touted whey isolate is completely useless for our timing purposes here, because it just takes too long to get taken up by the gut (Dangin et al., 2002).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X