bcaa: beste manier om in te nemen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Edit: nevermind.
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by mascotte View Post
      Waarom bashen jullie marnop !

omdat hij als bodybuilder wat bewezen heeft ?

rond je training moet je gewoon een overschot aan eiwitten in je tank hebben .
      Originally posted by Patriciaaa View Post
      Edit: nevermind.
      Ik zal het vuile werk wel opknappen Patrieske. Euhm, wat is dat dan dat ie bewezen heeft Mascotte? Is dat daanaast relevant en waarom zouden mensen daarom zo reageren dan? Niemand bashed Marnop (ok, mss Inferno) maar mensen reageren op zijn teksten. Niet altijd alles zo persoonlijk opvatten.

Jouw teksten in dit topic zijn ook complete onzin, betekent niet dat ik je een lul vind maar gewoon dat ik constateer dat je niet snapt hoe eiwitsyntese werkt. Maar goed I'm out, deze discussie is nu al 500 keer gevoerd, je zou verwachten dat het onder de wat meer ervaren leden zou blijven hangen maar ik vergis me kennelijk.
      Last edited by pescatore; 01-06-2014, 09:41.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Nou wij googlelogen hebben nog aardig wat werk aan de winkel zie ik

Comment

Waarom bashen jullie marnop !

omdat hij als bodybuilder wat bewezen heeft ?

rond je training moet je gewoon een overschot aan eiwitten in je tank hebben .
          ach joh, het past niet in hun straatje dus..... en als mensen een andere visie hebben moet je gewoon ff moeilijk doen.

Overschot aan eiwit hoeft niet, overschotten heb je sowieso niks aan. Van zowel eiwitten, vetten als KH heb je niks aan overschotten. Word je uiteindelijk alleen maar vet van. En vet maakt geen betere fysiek en niet sterker.

Je hebt wel direct eiwit nodig en zo snel mogelijk omdat je teveel beschadigd en of verbrand hebt van je eiwitten en vrije aminozuren.
          De eiwitsynthese wil je ook sneller laten beginnen dus snel iets binnen krijgen.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Hoe definieer jij een eiwitoverschot, ik meen namelijk dat je enkel vet aanzet van een kcal overschot en niet door 1 macronutrient specifiek meer te nemen.

Comment

Geef eens antwoord op inferno zijn argumentatie ipv zielig te doen man..
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                Ik zal het vuile werk wel opknappen Patrieske. Euhm, wat is dat dan dat ie bewezen heeft Mascotte? Is dat daanaast relevant en waarom zouden mensen daarom zo reageren dan? Niemand bashed Marnop (ok, mss Inferno) maar mensen reageren op zijn teksten. Niet altijd alles zo persoonlijk opvatten.

Jouw teksten in dit topic zijn ook complete onzin, betekent niet dat ik je een lul vind maar gewoon dat ik constateer dat je niet snapt hoe eiwitsyntese werkt. Maar goed I'm out, deze discussie is nu al 500 keer gevoerd, je zou verwachten dat het onder de wat meer ervaren leden zou blijven hangen maar ik vergis me kennelijk.

Ach, het merendeel dat hier reageert op Marnop heeft altijd al een bepaalde aversie tegen hem.
                Purist
                Verzuren zonder kuren
                ...ilse weet alles...

Comment

Vind het een prima kerel maar in dit topic geeft hij een flinke draai aan et verhaal richting zijn eigen interpretatie

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    ach joh, het past niet in hun straatje dus..... en als mensen een andere visie hebben moet je gewoon ff moeilijk doen.
                    In dit geval telt visie niet. Je moet naar de feiten kijken, de keiharde data.

Overschot aan eiwit hoeft niet, overschotten heb je sowieso niks aan. Van zowel eiwitten, vetten als KH heb je niks aan overschotten. Word je uiteindelijk alleen maar vet van. En vet maakt geen betere fysiek en niet sterker.

Je hebt wel direct eiwit nodig en zo snel mogelijk omdat je teveel beschadigd en of verbrand hebt van je eiwitten en vrije aminozuren.
                    Dus de eiwitten die je daarvoor hebt gegeten zijn zomaar foetsie, niet meer beschikbaar voor je lichaam? Volgens jou zitten er geen eiwitten in je lichaam tenzij je die magische BCAAs inneemt? Waarom eet jij dan?

De eiwitsynthese wil je ook sneller laten beginnen dus snel iets binnen krijgen.
                    Dus de eiwitsinthese staat normaliter volledig stil na de training en komt pas op gang, en snel, wanneer je gelijk na de training iets binnen krijgt?
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post

Dus de eiwitten die je daarvoor hebt gegeten zijn zomaar foetsie, niet meer beschikbaar voor je lichaam? Volgens jou zitten er geen eiwitten in je lichaam tenzij je die magische BCAAs inneemt? Waarom eet jij dan?

en wanneer pieken deze eiwitten die jij hebt gegeten voor je training ? kan je daar een tijd opplakken aub
                      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

en wanneer pieken deze eiwitten die jij hebt gegeten voor je training ? kan je daar een tijd opplakken aub
                          Eehhhhmmm .... ongeveer tussen een kwartier en een half jaar?

Wat wil je daarmee zeggen, dat je training helemaal voor niets was geweest als deze piek niet precies op een bepaalde tijd plaats vindt? Wat doet die piek nou precies?
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Eehhhhmmm .... ongeveer tussen een kwartier en een half jaar?

Wat wil je daarmee zeggen, dat je training helemaal voor niets was geweest als deze piek niet precies op een bepaalde tijd plaats vindt? Wat doet die piek nou precies?
                            Ik ga niet meer lopen discussieren want wetenschappelijk of proefondervindelijk maakt blijkbaar geen hol meer uit. ik zal geld blijven weggooien omdat ik lekker snoep van mn amino's en jij geeft dat geld niet uit omdat je het onzin vind . als ik ooit inzie dat ik een fortuin heb weggegooid aan amino's dan ben jij de eerste die er van hoort

You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

wetenschappelijk of proefondervindelijk maakt blijkbaar geen hol meer uit
                              Juist wel in dit soort gevallen. Dat jij een gammel stukje hebt gevonden dat je nu als heilige graal aandraagt is wat heel anders. Maar blijf vooral bcaa's kopen. Baat het niet dan schaadt het niet.

Er is echter ook de logica die veel gebruikt wordt "ik ken veel grote jongens die bcaa's gebruiken dus het is goed". Dit is natuurlijk nog beter dan data. Als dat het geval is, mijn excuses bij deze dan heb je gelijk.
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik zie in deze wijze recensent van een gerenomeerd supplementenmerk zo'n beetje de gemiddelde BCAA-koper:

Door Marcel op 08-02-2014

"Beste Berry,Ik gebruik sinds kort de BCAA's ProElite kan ik hiernaast ook gewoon de Creatine blijven gebruiken ? en ik train 4 maal per week moet ik de BCAA's alleen op e trainingsdagen gebruiken en wanneer kan ik ze het best innemen is dat voor of tijdens de training? Groet Marcel."
                                Nee even serieus jongens, het is sneu dat ik nog geen tijd/zin heb gevonden om in elk geval mijn beperkte kennis over eiwitmetabolisatie op papier te zetten. Zou al een hoop duidelijk maken..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X