bcaa: beste manier om in te nemen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bcaa: beste manier om in te nemen?

Hallo, ik heb een pot bcaa gekocht. Hier staat op dat ik 6 capsules per dag voor of na de inspanning kan in nemen. Wat is dan het beste? 6 capsules voor de training innemen, 6 capsules na de training innemen of 3 voor en 3 na de training? Ik ben benieuwd hoe jullie dit doen.

BCAA's vind ik onzin..

Comment

Originally posted by Sjoerdd View Post
      BCAA's vind ik onzin..
      ik vind jou onzin, bcaa's kunnen zeker een goede aanvulling zijn op een goed dieet...

om antwoord te geven op je vraag..
      je kunt ze zowel voor als na het trainen nemen.
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Oke, dus het maakt niet uit of je er 6 in een keer neemt of verdeeld over 2 x 3 capsules?

Comment

Nuttig als je ze neemt voor fasted training / lange cardio. Vind bcaa supps wel duur vergeleken met whey? Whey heeft toch een even compleet amino-profiel, of is dat een foutje in mijn hoofd?

Comment

Beste manier is rectaal, wordt direct opgenomen
            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by jobr View Post
              ik vind jou onzin, bcaa's kunnen zeker een goede aanvulling zijn op een goed dieet...

om antwoord te geven op je vraag..
              je kunt ze zowel voor als na het trainen nemen.
              Haha, kinderachtig hoor zo'n reactie.....

Comment

Ik denk niet dat het innemen qua timing veel uit maakt. Ik neem caseïne voor het slapen gaan en daar zit dat hele amino/bcaa profiel bij in.
                the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

Originally posted by steviewondah View Post
                  Oke, dus het maakt niet uit of je er 6 in een keer neemt of verdeeld over 2 x 3 capsules?
                  Neen, imo.
                  "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Oke, bedankt voor de reacties!

Comment

Haha, kinderachtig hoor zo'n reactie.....
                      Hoezo is dat nou weer kinderachtig dan, "bcaa's vind ik onzin -plaatst rede hier-" waarom vind je ze onzin dan?

Hij vraagt om serieus advies en jij vind iets onzin terwijl je er geen eens een gegronde rede voor geeft.

Comment

Originally posted by jobr View Post
                        Hoezo is dat nou weer kinderachtig dan, "bcaa's vind ik onzin -plaatst rede hier-" waarom vind je ze onzin dan?

Hij vraagt om serieus advies en jij vind iets onzin terwijl je er geen eens een gegronde rede voor geeft.
                        Correct, misschien ook niet mijn beste post, daarin geef ik je helemaal gelijk.
                        Toch vind ik dat je een kinderachtige reply plaatst, maar goed, zand erover.

Wat ik gehoord heb (ik heb zelf nooit BCAA's gebruikt) is dat als je je eiwitten in je dieet hoog genoeg houd je je benodigde BCAA's al binnen krijgt en je lijkt mij dan haast geld aan het weggooien bent.

Comment

Correct, misschien ook niet mijn beste post, daarin geef ik je helemaal gelijk.
                          Toch vind ik dat je een kinderachtige reply plaatst, maar goed, zand erover.

Wat ik gehoord heb (ik heb zelf nooit BCAA's gebruikt) is dat als je je eiwitten in je dieet hoog genoeg houd je je benodigde BCAA's al binnen krijgt en je lijkt mij dan haast geld aan het weggooien bent.
                          Danku, uiteraard zijn BCAA's een toevoeging op een gebalanceerd dieet.. maar dat is Whey ook en toch neemt bijna iedereen het? Waarom het is makkelijk en bevorderd je spiergroei/herstel.

Het voordeel van BCAA's is dat ze zo goed als direct opgenomen worden en geen kcal bevatten.. heel handig als je bijvoorbeeld 's ochtends wilt cardio'en op een nuchtere maag.

Comment

Ik verving mijn BCAA voor 2 rauwe eitjes, en ik begon weer te groeien

Comment

Sinds wanneer bevatten BCAAs geen kilocalorieën?
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X