UNIVERSAL( anabolic sterol complex )

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Staat een hele lading in de samenstelling wat ik echt niet ken. Van hetgeen wat ik ken zit volgens mij al aardig wat in mn huidige voeding (en/of vind ik lekker om eraan toe te voegen), en een deel is oa voor je eiwitopname?
    Originally posted by pescatore View Post
    Waar heb je t in godsnaam over?
    Ja joh, ga jij niet dagelijks aaaaaallllleeee post van Inguana langs? Jeetje, wat ben jij voor een slecht lid!
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Hehe stond op het mededelingenbord tijdje terug, dat komt op de homepage met koeienletters
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Lijkt me wel grappig om te proberen, is er nog een nederlandse site waar je het kan bestellen? lees dat het is uitverkocht op bodylab.
        People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Originally posted by Iguana View Post
          Hehe stond op het mededelingenbord tijdje terug, dat komt op de homepage met koeienletters
          Nah je kan ook overdrijven. Ik heb geen hoge pet op van Pescatore, lijkt me duidelijk. Maar dit vind ik ook behoorlijk overdreven. Helemaal omdat zon post 9 van de 10x gewoon verwaterd als je er niet op reageert.

Maargoed, verder nog wensen? Nieuwkomers belonen voor het aanmaken van topic 23.201 in dezelfde categorie, en zo snel mogelijk doorverwijzen naar het doping gedeelte ofzo? Omdat je vaak laat vallen dat dat ook beter moet lopen?
          Ik lees het dan vast wel op het bord, ik zal er -speciaal voor jou- netjes op letten
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
            Nah je kan ook overdrijven. Ik heb geen hoge pet op van Pescatore, lijkt me duidelijk. Maar dit vind ik ook behoorlijk overdreven. Helemaal omdat zon post 9 van de 10x gewoon verwaterd als je er niet op reageert.

Maargoed, verder nog wensen? Nieuwkomers belonen voor het aanmaken van topic 23.201 in dezelfde categorie, en zo snel mogelijk doorverwijzen naar het doping gedeelte ofzo? Omdat je vaak laat vallen dat dat ook beter moet lopen?
            Ik lees het dan vast wel op het bord, ik zal er -speciaal voor jou- netjes op letten
            Wat jij wel of niet overdreven vind interesseert mij persoonlijk geen moer..
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
              Wat jij wel of niet overdreven vind interesseert mij persoonlijk geen moer..
              Quote van de dag! Ga er zelf ook opletten dat ik niet teveel ga bashen op nieuwe mensen.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Allemaal prima, maar waar kan je het bestellen?

Comment

Interessant product, ga ik ik eens bestellen

Stuiteren is altijd leuk(sorry voor het bashe ).
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                    Interessant product, ga ik ik eens bestellen

Stuiteren is altijd leuk(sorry voor het bashe ).
                    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Kopen Natural Sterol Complex 180 tabs ?22.99 Universal

Iemand ervaring met deze site?

Comment

Originally posted by Siegfried Muller View Post
                        Allemaal prima, maar waar kan je het bestellen?
                        heb het gevonden op www.body-supplies.nl 29,90 voor een pot van 180
                        Strength Within, Pride Throughout

Comment

misschien maar eens proberen, maar denk dat ik ook hier weer niet op reageer

Comment

Originally posted by jobr View Post
                            misschien maar eens proberen, maar denk dat ik ook hier weer niet op reageer
                            wat heb je dan zoal geprobeerd?Dit is voor mij het eerste dat ik ga proberen want het is dan ook het eerste product die ik tegenkom die zo'n positieve reviews heeft

Comment

Originally posted by Siegfried Muller View Post
                              zien er beide goeie site's uit denk ik.Vind het wel een zeer lage prijs voor 22 zit de verzending hierbij?

Comment

Originally posted by futurekill View Post
                                wat heb je dan zoal geprobeerd?Dit is voor mij het eerste dat ik ga proberen want het is dan ook het eerste product die ik tegenkom die zo'n positieve reviews heeft
                                Uhmm, bijna alles wel? Ik heb te veel tolerantie opgebouwd voor bepaalde "stimulerende" stoffen, zelfs toen ik net weer begon naar een paar maand geen pre-workout oid te hebben gebruikt... merkte ik er weinig tot niks van.

Ik had die maanden ook weinig tot niet getraind.

Maar dat is gewoon mijn lichaam, heeft waarschijnlijk niks te maken met hoeveel effect het op jou gaat hebben.

Toch wil ik het wel gaan proberen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X