UNIVERSAL( anabolic sterol complex )

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het gaat om sup reviews en in het gros van de berichten is men elkaar aan het bashen.

Erg volwassen.

Ben liever benieuwd naar de ervaringen die hopelijk nog gaan komen..

Idee nieuwe topic,,, een Battle royal voor alle bashers en dan kunnen jullie het 1 keer goed uitknokken en dan stoppen met dit kinderachtige gedoe over en weer.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
      Toch vond ik dat hooligan gelijk heeft, misschien brengt hij het niet zo zoals velen het zouden willen horen, maar pescatore en nocerino, jullie worden zelf al meer trollen, al minder serieuze posts en iedere keer u mad?
      Geen trollen maar echte helden die graag pm berichtjes sturen etc...

Originally posted by Nocerino View Post
      Lees eerste post van hooligan maar weer door. Hij wakkert dit zelf aan hoor.
      Nu is het topic weer lekker verpest, terwijl ik eigenlijk best benieuwd was naar resultaten. Over dat "trollen", ik reageer gewoon serieus in serieuze topics. Hooligan, je hoeft me niet te quoten, kan je ook via pm doen.
      Ik quote wie ik wil en waar ik wil PM is voor mietjes, liefst zoek ik de persoonlijke confrontatie

Originally posted by Siegfried Muller View Post
      Hoe dan ook, Hooligan is gewoon een triest figuur
      Scheelt dat jij dat baseert op feiten he t is dat ik op je pf zie dat je van die enorme armen hebt anders had ik ook wat lelijks over jou gezegd want dat gaat toch zo lekker op een forum he

Originally posted by drilon View Post
      Ik vind het eigelijkwel grappig , dat sommige hier denken dat ik'reclame' maak . Laatste keer dat ik een revieuw over een supplement zet , echt belachelijk gewoon! Alsof ik kon weten op voorhand hoeveel man dat dit product gingen aanschaffen !
      Wat heeft men aan een revieuw als :

- er alleen een "vooruitgang" geboekt word in gevoelens ( strak staan etc. )
      - je er echt verplicht echt wel echt eiwitten bij moet gaan nemen
      - degene die de revieuw schrijft wel zegt heel veel vooruit gegaan te zijn maar dit niet kan aangeven ?

Enige wat ik vanaf het begin duidelijk probeer te krijgen :

Stats voor en na

en of je dat nou bereikt hebt met eiwitten zal me worst zijn.. wil gewoon graag weten hoelang je trainde voordat je ging gebruiken, hoeveel je at, hoeveel je trainde en ruste etc.

Het klinkt nu als een middel van 30 euro wat werkt als middelen waar de meeste jongens 300 voor betalen

Als jij alles als belediging op wilt vatten maak daar dan aub niet mijn probleem van... en anders ga lekker pmen met Pestcatore en nocerino

Comment

• Originally posted by Mister J View Post
        Het gaat om sup reviews en in het gros van de berichten is men elkaar aan het bashen.

Erg volwassen.

Ben liever benieuwd naar de ervaringen die hopelijk nog gaan komen..

Idee nieuwe topic,,, een Battle royal voor alle bashers en dan kunnen jullie het 1 keer goed uitknokken en dan stoppen met dit kinderachtige gedoe over en weer.
        1ste aanmelding is binnen !

Graag Pescatore , Nocerino en Siegfried Muller als tegenstanders

Comment

• Hooligan je bent gewoon een aandachtshoer man , stop gewoon met typen iedereen is gewoon benieuwd naar de revieuws van de gebruikers en niet in jouw gezever

Comment

• Originally posted by drilon View Post
            Hooligan je bent gewoon een aandachtshoer man , stop gewoon met typen iedereen is gewoon benieuwd naar de revieuws van de gebruikers en niet in jouw gezever
            Nog een berichtje ??

Ennuh.. vergelijk me niet met je moeder aub !

Geef je stats dan man als je toch zo overtuigd bent en je geen trol bent ?

Comment

Hooligan je bent gewoon een aandachtshoer man , stop gewoon met typen iedereen is gewoon benieuwd naar de revieuws van de gebruikers en niet in jouw gezever
              +1
              powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

• Originally posted by Hooligan View Post
                Nog een berichtje ??

Ennuh.. vergelijk me niet met je moeder aub !

Geef je stats dan man als je toch zo overtuigd bent en je geen trol bent ?

ik heb het al 10 keer herhaald waarom ik geen stats kan geven , plus als je nog iets wil zeggen PM mij gewoon en verkloot mijn topic niet
                Attentionwhore !
                Last edited by drilon; 09-01-2013, 13:09.

Comment

• Wat is de rest van de wereld toch gevuld met stommerikken en stouterikken hè Hooligan? Als ze toch eens wisten met wat voor een held ze te maken hadden, dan zouden ze niet zo stoer doen....

Ik ben ondertussen op het punt gekomen dat ik wel benieuwd ben geworden naar die pillen haha. Eens kijken wat de eerste proefkonijnen als verslag uitbrengen.
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

ik heb het al 10 keer herhaald waarom ik geen stats kan geven , plus als je nog iets wil zeggen PM mij gewoon en verkloot mijn topic niet
                    Attentionwhore !
                    nog 1tje dan omdat je net persoonlijk werd he

Ga je niet PMen voordat jij met stats komt !

Als je nog wel heel goed het gevoel van coke kan omschrijven van 1 jaar geleden maar je kunt geen stats geven ben je een fokkin leugenaar

en je moeder een hoer... aan de poeder

Fokking kneusje en iedereen die hier die troep besteld ook !

Dacht dat hier op het forum mensen zaten die enigzins verstand hadden van de sport en wat erbij komt kijken maar alles wat de laatste tijd lid is geworden heeft het te druk met praten over bulken en cutten en het gebruik van sups waarvan de meesten het zien als wondermiddel zonder dat ze door hebben dat ze zichzelf gewoon te kort doen en daardoor een aanvulling kunnen gebruiken !

Niet vergeten je eiwit te nemen

Comment

• Ik vind Hooligan wel leuk juist, hij doet ze naam eer aan rebels maar hij zet neer wat ie denkt, je kan het dan een lul vinden maar wel eentje die schijt heeft wat anderen van hem vinden.
                      Mag hem wel
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by Hooligan View Post
                        nog 1tje dan omdat je net persoonlijk werd he

Ga je niet PMen voordat jij met stats komt !

Als je nog wel heel goed het gevoel van coke kan omschrijven van 1 jaar geleden maar je kunt geen stats geven ben je een fokkin leugenaar

en je moeder een hoer... aan de poeder

Fokking kneusje en iedereen die hier die troep besteld ook !

Dacht dat hier op het forum mensen zaten die enigzins verstand hadden van de sport en wat erbij komt kijken maar alles wat de laatste tijd lid is geworden heeft het te druk met praten over bulken en cutten en het gebruik van sups waarvan de meesten het zien als wondermiddel zonder dat ze door hebben dat ze zichzelf gewoon te kort doen en daardoor een aanvulling kunnen gebruiken !

Niet vergeten je eiwit te nemen
                        wat ben jij toch een klein kind man , ' je moeder een hoer ' ?

man man man stop gewoon met zeiken a.u.b ik herhaal NIEMAND is geintereseerd in je zever ,,,

Comment

• Hooligan is idd 1 van de weinige met ballen hier irl imo..
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo
                          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by Siegfried Muller View Post
                            Ik heb het product binnen, over 1 a 2 maand zullen we weten of het een scam is ofniet. Resultaten zullen dan ook in mijn log staan.
                            Ben benieuwd ga je het nog met een ander schema gebruiken?
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Geef de popcorn eens aan!
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Het zoveelste suplement wat veel beloofd. Het is en blijft n suplement (aanvulling).
                                Je hebt in de jaren 80 ook zo'n explosie gehad van pillen en dozen met pillen, ze zaten in verdeel dozen met vakjes en je had dan geloof ik wel 10 verschillende soorten/kleuren in 1 doos.
                                Goedkoop was het helemaal niet, en je had zo'n doos in no time leeg.
                                Wat het deed?
                                Geen ene ruk...
                                Er zijn ooit sups geweest die wel werkten, die zijn meteen uit de handel genomen ivm verboden middelen.
                                In Amerika kun je deze nog wel verkrijgen, maar zodra ze jou deze toe gaan sturen krijg je een andere soort waarin het werkzame bestanddeel nou juis niet zit.. Dit mag ook niet volgens onze wet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X