Originally posted by Osterich
View Post
de goedkoopste wei van nederland!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Alsnog geen garantie voor succes...
Stel nou dat er een klant mailt, met een vraag, en die wordt zo afgebekt.
Dan weet ik wel hoe het met het klantenbestand gaat aflopen...
Ookal doen ze SB'en..http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
De goedkoopste wei vind je op www.bodyenfitshop.nl 4.5 kilo voor 49.90 ook heerlijk van smaak en na goed schudden ook geen klonten.
Comment
-
Originally posted by jordje20 View PostDe goedkoopste wei vind je op www.bodyenfitshop.nl 4.5 kilo voor 49.90 ook heerlijk van smaak en na goed schudden ook geen klonten.44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
....
Comment
-
Originally posted by niet_hier View Post"de goedkoopste wei van nederland".
Dat is vast een hectare grond ergens in het noorden van Friesland.
@ TS Je hebt het aardig verpest met je reacties hier.
Je aanbieding was niks mis mee, maar zulke reacties maakt je niet populair. Laat staan dat iemand maar iets bij je koopt.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostNou hoop ik dat de Friezen zich niet beledigd voelen dat ik Friesland tot Nederland gerekend heb."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by jordje20 View PostDe goedkoopste wei vind je op www.bodyenfitshop.nl 4.5 kilo voor 49.90 ook heerlijk van smaak en na goed schudden ook geen klonten.
mijn excuses voor de iets te felle reactie, lijkt een beetje op roid rage.. anyway, ik irriteerde me aan die gast met zijn insuniatie, die irritaties heb ik laten blijken, verder no hard feelings. overigens valt het me wel op dat die gast gelijk zoekt naar een speld in een hooiberg (de speld is het commentaar)
Edit Pin. Gaarne het bij je eigen producten en shop te houden en niet andere verkopers af te kraken.Last edited by Pinada; 17-10-2009, 20:00.
Comment
-
Originally posted by hardcoreslimming View Postsuper goedkoop indeed! bizar hoor. ik weet dat dat ongeveer de kost prijs is. dus die mensen verkopen ook met verlies. overigens zit in die genoemde proteine ook iets meer koolhydraten en vet, maar dan toch, groeien doe je er prima door!
mijn excuses voor de iets te felle reactie, lijkt een beetje op roid rage.. anyway, ik irriteerde me aan die gast met zijn insuniatie, die irritaties heb ik laten blijken, verder no hard feelings. overigens valt het me wel op dat die gast gelijk zoekt naar een speld in een hooiberg (de speld is het commentaar)
Edit Pin. Gaarne het bij je eigen producten en shop te houden en niet andere verkopers af te kraken.
Jij begrijpt iets niet.Last edited by Pinada; 17-10-2009, 20:00.''Vivimos la vida amarilla negra''
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...10 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment