de goedkoopste wei van nederland!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Osterich View Post
    Ik hoop dat je shop succesvoller wordt dan je postings hier.
    Hij gaat zich voornamelijk richten op afslank produkten. Dat betekend dat zijn doelgroep heel groot is. Denk eens aan al die malloten die in Sonja Bakker geloven? Makkelijke targets die toch niets weten en overal in lopen als je snelle wonderbaarlijke resultaten belooft.

Comment

Alsnog geen garantie voor succes...

Stel nou dat er een klant mailt, met een vraag, en die wordt zo afgebekt.
      Dan weet ik wel hoe het met het klantenbestand gaat aflopen...

Ookal doen ze SB'en..
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Geen wonder dat je verlies draait!
        Mind is everything.

Comment

13,95 voor 908 gram whey is inderdaad erg goedkoop. Alleen je verzendkosten zijn erg hoog (9 euro per bestelling)
          Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

De goedkoopste wei vind je op www.bodyenfitshop.nl 4.5 kilo voor 49.90 ook heerlijk van smaak en na goed schudden ook geen klonten.

Comment

"de goedkoopste wei van nederland".
              Dat is vast een hectare grond ergens in het noorden van Friesland.
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                die is goed heheheheheh

Comment

Nou hoop ik dat de Friezen zich niet beledigd voelen dat ik Friesland tot Nederland gerekend heb.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by jordje20 View Post
                    De goedkoopste wei vind je op www.bodyenfitshop.nl 4.5 kilo voor 49.90 ook heerlijk van smaak en na goed schudden ook geen klonten.
                    stel je eerst ff voor en dan ga je eens flink lezen etcetc
                    44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                    ....

Comment

@ TS Je hebt het aardig verpest met je reacties hier.

Je aanbieding was niks mis mee, maar zulke reacties maakt je niet populair. Laat staan dat iemand maar iets bij je koopt.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Hahaha
                        ''Vivimos la vida amarilla negra''

Comment

Als ik wat wil lezen mag ik lezen

Comment

Nou hoop ik dat de Friezen zich niet beledigd voelen dat ik Friesland tot Nederland gerekend heb.
                            Wat dacht je van andersom. Kutfriezen.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by jordje20 View Post
                              super goedkoop indeed! bizar hoor. ik weet dat dat ongeveer de kost prijs is. dus die mensen verkopen ook met verlies. overigens zit in die genoemde proteine ook iets meer koolhydraten en vet, maar dan toch, groeien doe je er prima door!

mijn excuses voor de iets te felle reactie, lijkt een beetje op roid rage.. anyway, ik irriteerde me aan die gast met zijn insuniatie, die irritaties heb ik laten blijken, verder no hard feelings. overigens valt het me wel op dat die gast gelijk zoekt naar een speld in een hooiberg (de speld is het commentaar)

Edit Pin. Gaarne het bij je eigen producten en shop te houden en niet andere verkopers af te kraken.
                              Last edited by Pinada; 17-10-2009, 20:00.

Comment

Originally posted by hardcoreslimming View Post
                                super goedkoop indeed! bizar hoor. ik weet dat dat ongeveer de kost prijs is. dus die mensen verkopen ook met verlies. overigens zit in die genoemde proteine ook iets meer koolhydraten en vet, maar dan toch, groeien doe je er prima door!

mijn excuses voor de iets te felle reactie, lijkt een beetje op roid rage.. anyway, ik irriteerde me aan die gast met zijn insuniatie, die irritaties heb ik laten blijken, verder no hard feelings. overigens valt het me wel op dat die gast gelijk zoekt naar een speld in een hooiberg (de speld is het commentaar)

Edit Pin. Gaarne het bij je eigen producten en shop te houden en niet andere verkopers af te kraken.
                                Kerel.....
                                Jij begrijpt iets niet.
                                Last edited by Pinada; 17-10-2009, 20:00.
                                ''Vivimos la vida amarilla negra''

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X